Wie gebruikt Chatra?

E-commerce, software en andere bedrijven die de noodzaak begrijpen om toegankelijk te zijn voor hun bezoekers en klanten. Klanten omvatten ook financiële, juridische en automobielbedrijven.

Wat is Chatra?

Moderne live chat- en berichtoplossing ontworpen om persoonlijke communicatie tussen bedrijven en hun klanten te vereenvoudigen. Chatra verwelkomt potentiële kopers met de gezichten van je team en nodigt uit om in contact te komen via vriendelijke, gerichte automatische berichten. Het is veel gemakkelijker voor hen om je een snel chatbericht te sturen dan om een formele, saaie e-mail te verzenden vanaf een contactpagina.
Reageer vanaf het medewerkersdashboard in je browser, desktop-app of mobiele app, en het systeem levert je bericht af.

Chatra - Details

Chatra

https://chatra.io/

Opgericht in 2014

Chatra-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Chatra - prijsoverzicht

Chatra heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Chatra betaalde versie vanaf US$ 15,00.


Beginprijs

US$ 15,00

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Chatra - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Geïnstalleerd - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Geïnstalleerd - Windows
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Live online
  • Documentatie

Functies van Chatra

  • Aanpasbare branding
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Integratie van derden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Proactief chatten
  • Scherm delen
  • Websitebezoekers bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Live chat software

Reviews van Chatra

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,8
Klantenservice 4,8
Functies 4,5
Waar voor je geld 4,6

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Eugene B.
CEO
Internet, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-6-2019

"nice chat for the website"

Pluspunten: Simple has a free plan, applications are well made and the interface is nice to work in.

Minpunten: Skipped webchats moved to another tab which is accessible with 2 clicks (should be 1 click max)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-6-2019
Sheldon S.
Website developer and English language teacher
E-learning, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-6-2019

"Great customer chat software with equally outstanding App"

Opmerkingen: This is the perfect software for chatting to customers. If you want more features, the paid subscription is great, but if you just want the basics, the free option works a treat.

Pluspunten: This software is great if you are starting out small, since the free package (which I'm using) is fully functional and serves all live chatting needs. The App is also great and sends phone alerts when a conversation is started, meaning you don't need to stay logged in on a browser the whole time. I live and work in China and a perennial problem here is the great firewall of China (all things Google are a no-no) but it works super-fast here because there are no calls to googleapis (for JavaScript files), the downfall of many websites and software products. The emailed transcript of conversations is also a nice feature (though I believe standard, for this type of software). The company is also not pushy, so while there are occasional emails about the product and services, they are not bombarding you with emails to upgrade to a paid or more expensive option.

Minpunten: There isn't really anything I dislike about the software. The only thing is maybe the free trial, which gives you full functionality (useful for trying), so if you are going for a free or lower tier subscription, you might get attached to some features which later disappear.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-6-2019
Debjit B.
Freelancer
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-3-2019

"All-in one chat engine for solo or team."

Opmerkingen: I love the simplicity and integration capibility. Just add the code to footer and thats it now my site has a live chat. Free forever helps me to try their service and it really good chat engine,

Pluspunten: I love the simple arrangement of it. Register login and start using the software. Just paste and use it any of your website. No need to validate and less hassle. I love the forever free plan for one persoion free chat enable. Lots of my customer just need one agent to use be used with their site. This just solve lots of my problem. Sometime app stops working but the app is simple and update fast. There is kind of delay to reply but it is not that much. Awesome and very good featured chat engine

Minpunten: The chat is laggy and takes some time to update. The app when using with VPN is really takes time to show online and chat update.

Antwoord van de leverancier

van Chatra op 2-4-2019

Thanks for the review, Debjit! As for the chat being "laggy", could you send us more details to [email protected]?

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-3-2019
Gede ananda A.
Chief Executive Officer
Kleding en mode, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-8-2020

"Chat your own way to success"

Opmerkingen: I have a website where I sell various merchandise to customers, my traditional way of chatting with the customer is linking my business WhatsApp on the web, after a while I get overwhelmed by the messages. And then my colleague recommends me this app and it's getting the job done quick and simple.

Pluspunten: It's has a free version which surprisingly good, Web integration is so easy and quick, It's come up on all platform Mac, Windows, Web-Based, IoS and Android. Clean and Interesting looking User Interface.

Minpunten: Expensive if you have more that one agent to handle the customer care, no possible way to archive the message, I wish the free version can be used indefinitely

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-8-2020
Abb-d C.
Director
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-6-2019

"One of the Best Free Engagement Tools"

Opmerkingen: Using chatra has been great, we had an increase of engagement and enquiries as a result.

Pluspunten: It's free, easy of use, comes with a desktop and mobile app for easy access and gives you enough customisation options to make it feel like part of your website.

Minpunten: Slightly more customization around the button would be ideal. Though this is a small compromise.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-6-2019