Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Accelevents?

Voor slechts $ 99 plus $ 1 per deelnemer automatiseert Accelevents het handmatige werk in verband met je stille veiling. Je deelnemers kunnen zelf bieden en betalen via sms of online, waardoor een soepele en effectieve fondsenwervingservaring ontstaat voor iedereen. Bereik een groter publiek, accepteer biedingen op elk moment en haal meer geld op.

Wie gebruikt Accelevents?

Evenementen in alle soorten en maten.

Waar kan Accelevents worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Accelevents
  • Opgericht in 2014

Ondersteuning voor Accelevents

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra, Australië, Barbados, Belarus en nog 63 andere

Talen

Engels

prijzen van Accelevents

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt.
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Accelevents heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Over de leverancier

  • Accelevents
  • Opgericht in 2014

Ondersteuning voor Accelevents

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra, Australië, Barbados, Belarus en nog 63 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Accelevents

Accelevents Software - 1
Accelevents Software - 2
Accelevents Software - 3
Accelevents Software - 4
Accelevents Software - 5
Nog 5 andere bekijken
Accelevents Software - 1
Accelevents Software - 2
Accelevents Software - 3
Accelevents Software - 4
Accelevents Software - 5

Functies van Accelevents

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Agendabeheer
  • Badgebeheer
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van gastenlijsten
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bezoekersregistratie
  • Biedingsbeheer
  • Bijdragen bijhouden
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Dashboard
  • Doelgroepanalyse
  • Doelgroepbetrokkenheid
  • Doelgroeptargeting
  • Donorenbeheer
  • E-mailmarketing
  • Een-op-een berichten
  • Elektronische betalingen
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Evenementregistratie
  • Evenementtickets
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gereserveerde zitplaatsen
  • Groepsregeistratie
  • Groepsreserveringen
  • Inschrijving ter plaatse
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kaartverkoop
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantgegevensbeheer
  • Kleine vergaderruimten
  • Kortingsbeheer
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Live chatten
  • Live streaming
  • Meerdere hosts
  • Mobiel doneren
  • Mobiel inchecken
  • Mobiele toegang
  • Netwerken
  • Notities bij reserveringen
  • Online betalingen
  • Online bieden
  • Online registratie
  • Online reserveren
  • Online veiling
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opnemen
  • Optie voor nu kopen
  • Overzicht beschikbare plekken
  • Pandbeheer
  • Plattegronden voor evenementen
  • Privéchat
  • Profielen van deelnemers
  • Profielen van sprekers
  • Promotiebeheer
  • Q&A-beheer
  • QR-codes
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime updates
  • Registratiebeheer
  • Reserveringenbeheer
  • Scherm delen
  • Self check-in/check-out
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale promotie
  • Sponsorbeheer
  • Streamen van presentaties
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Terugkerende giften
  • Tickets reserveren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Virtuele lobby
  • Voor non-profitorganisaties
  • Vrijwilligersbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Accelevents

A complete event marketing and management platform that handles the entire event lifecycle (in-person & virtual) from start to finish.
Hybride en zelfstandige virtuele evenementen, inclusief live en gesimuleerde live sessies, exposanten, sponsoropties, volledige ondersteuning, veilig.
Swapcard is een gebruiksvriendelijk evenement- en communityplatform dat is ontwikkeld om zinvolle verbindingen te creëren.
Bizzabo is het populairste succesplatform voor evenementen dat is ontwikkeld om middelgrote en grote ondernemingen in staat te stellen hun evenementdoelen te bereiken.
Cloudgebaseerde toepassing die helpt bij het beheren van online registratie, marketing en andere evenement-gerelateerde activiteiten.
Dit nieuwe gecombineerde platform biedt functionaliteiten en een reeks diensten van wereldklasse om fondsenwerving via evenementen te vereenvoudigen.
Software voor evenementenbeheer voor fondsenwerving, waaronder stille veilingen, live veilingen, online bieden, mobiel bieden en meer.
Video-webinarsoftware met HD-schermdeling, hostcontrole, dialoogvenster met vragen en antwoorden en rapportage na het webinar.
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform.

Reviews over Accelevents

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,8
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Andrew
Andrew
VP Digital Experience in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Schoolleiding, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Administrator & User Friendly

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

I've used Accelevents to host virtual events for 3 years in a row. The product is straightforward for event administrators. It gives you the right control to design your event while providing a good interface for attendees. We have been very pleased with the ease-of-use for our attendees too. The 100% browser-based delivery means no downloads for attendees. Our event attendees have continually rated Accelevents very high in our post-event attendee survey. Their support team is fast, and the knowledge base website has answers to most questions.

Minpunten:

The gamification aspect could be improved in the platform. It's not bad, but it could be better.

Eerder overwogen alternatieven: Cvent Event Management

Redenen om over te stappen op Accelevents: The platform has the features we need, the pricing model is fair, and my experience as an attendee to a prior virtual event hosted on Accelevents.

Michele
Fundraising Committee in VS
Management non-profit organisaties, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Accelevents Saved our Auction!

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Accelevents really did save our spring auction. When COVID hit and we had to cancel our live event, we knew our fundraising efforts were going to take a big hit. Then we found Accelevents and the staff helped us get our event online quickly and easily. Our virtual auction was a big success! Now we are using Accelevents again for our holiday auction. We are very happy with the platform and the fantastic customer support!

Pluspunten:

Very easy to use, fast and easy to learn, wonderful customer service, very knowledgeable staff that answered all my questions quickly, and a great price.

Minpunten:

Would love a bit more customization options for how the website looks and feels. It would be nice to be able to add a short paragraph of verbiage at the top of the auction and fund a need pages. In addition, we would like to be able to reorder the "tabs" so the About tab was first, then the bid on auction items tab, and then the fund a need tab. In other words, we wanted to be able to say a little bit about our organization on the first page that people see rather than having the auction items be the first thing they see.

Eerder overwogen alternatieven: OneCause

Redenen om over te stappen op Accelevents: Accelevents was a more cost-effective choice for our small non-profit and had all the functionality that we needed for our virtual event.

Justin
Head of Special Projects in VS
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Worked Great for our Virtual Conference

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Really good SaaS product. Professional and clean looking. Modern interface. Great customer service.

Pluspunten:

Very simple to set up and customize. Able to upload logos, change colors, add speaker bios very easily with an intuitive interface. Customer service was fantastic.[sensitive content hidden] went above and beyond to walk us through all of our issues and help us test everything out.

Minpunten:

There were a few limitations in full customization particularly around Sessions and how to move people from one room to another. Some of our team had issues navigating the software, but that was rare.

Eerder overwogen alternatieven: Zoom Meetings

Redenen om over te stappen op Accelevents: Fairly low cost and all the features we needed for a small conference.

Reactie Accelevents

4 weken geleden

Justin, thanks for the great feedback! It looks like Capterra removed the name of the CX person who supported you. Would you be able to DM us in the chat on our home page so that we can recognize them? We'd also love to hop on a call and discuss how we can further enhance the session configuration area!

Claudia
Demand Generation Manager in VS
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Adequate Event Platform for 1 Off Events

3,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Ease of platform use. Live chat and support.

Minpunten:

Analytics - They are completely limited and no easy to get the actual information that has value. Integrations - There no integrations to Salesforce and Hubspot are minimal with the necessary tracking requirements not possible to pass through. Registration Source Tracking - There is none if you have host your event on your own landing page. You cannot track where a registration comes from i.e. social media, direct, etc. Does not support events streamed in multiple time zones in any efficient and organized way

Vanine
Vanine
Executive Assistant in Armenië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Human Resources, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great Interactive online event platform

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall we had a great event and got a lot of positive feedback from the participants.

Pluspunten:

1. The customer service was great: any time we had a question, a problem, or a bug, we got a quick response from the team and an immediate solution. Guys, you rock! Thanks a lot. 2. The pricing is pretty well calculated - the per participant per day payment makes it much easier for us to calculate our cost per participant and makes smaller online events possible and affordable.

Minpunten:

1. The constant updates that are happening in the backstage - some features were coming and going and after some updates the platform was not functioning well. Which was frustrating, but the supportive team was always there to help out. 2. The platform does not have a mobile or PC app.

Eerder overwogen alternatieven: vConferenceOnline, vFairs en Whova

Redenen om over te stappen op Accelevents: Because of the features, pricing, and quick response from the team

Reactie Accelevents

3 jaar geleden

Hi Vanine, we are happy to hear that you had a great event! We have since added release notes for all updates to the studio and throughout the platform! I hope this helps in the future. We look forward to working with you again.