Wat is SpaceRunner?

Optimaliseer je werkplek, het beheer van de vastgoedportefeuille, de mensen en activa van je bedrijf. De eenvoudige functie op basis van slepen en neerzetten helpt je bij het ontwerpen van de lay-out van je ruimte, het visualiseren van de nieuwe installatie met de exacte locatie van werknemers en het volgen van de apparatuur die ze gebruiken. Neem weloverwogen beslissingen over het gebruik van zitplaatsen met behulp van kleurregels, ontwikkel meerdere verhuisscenario's en beheer kamerverplaatsingen grafisch op interactieve plattegronden of in tabelindeling. Deel realtime updates, gemarkeerde plattegronden en rapporten.

Wie gebruikt SpaceRunner?

SpaceRunner is een online visuele oplossing voor bedrijfsmiddelen en faciliteiten, planning en beheer voor alle organisaties in alle sectoren.

Waar kan SpaceRunner worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web

Over de leverancier

  • Xyicon
  • Gevestigd in Napa, VS
  • Opgericht in 2000
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Duitsland, Filipijnen, Frankrijk en nog 11 andere

Talen

Engels

prijzen van SpaceRunner

Beginprijs:

US$ 45,00/maand
  • Geen gratis versie

SpaceRunner heeft geen gratis versie. SpaceRunner heeft een betaalde versie vanaf US$ 45,00/maand.

Prijsmodellen

Over de leverancier

  • Xyicon
  • Gevestigd in Napa, VS
  • Opgericht in 2000
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Duitsland, Filipijnen, Frankrijk en nog 11 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van SpaceRunner

SpaceRunner Software - 1
SpaceRunner Software - 2
SpaceRunner Software - 3
SpaceRunner Software - 4
SpaceRunner Software - 5
Nog 6 andere bekijken
SpaceRunner-video
SpaceRunner Software - 1
SpaceRunner Software - 2
SpaceRunner Software - 3
SpaceRunner Software - 4
SpaceRunner Software - 5

Functies van SpaceRunner

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Assets volgen
  • Audittrail
  • Beheer van bezettingsgraad
  • Beheer van vaste activa
  • Configuratiebeheer
  • Documentbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Integraties van derden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Plattegronden
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Ruimtebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Visuele detectie
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor SpaceRunner

Common Areas brengt je mensen, eigendommen en processen samen met een cloudgebaseerd platform. Start vandaag nog een gratis account.
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten.
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
Online cloudgebaseerd ticketingsysteem voor helpdesks, ontworpen om jou voor één lage prijs alles te bieden wat je nodig hebt.
INControl is a configurable platform solution focusing on a digital document and operational process management.
Nuvolo is a modern, Connected Workplace solution, Built on NOW. One platform for your FM, space, lease, project & sustainability needs.
Innovative, configurable, intelligent real estate management software. iSite covers: property, assets, facilities, projects & programs.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite.
Garandeer naleving, automatiseer CAPA's en maak continue verbeteringen met behulp van het mobiele auditplatform van Form.com. Meer informatie over FORM OpX

Reviews over SpaceRunner

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,5
Functies
3,7
Waar voor je geld
3,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
67%
4
17%
2
17%
Trey B.
Trey B.
Software Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Perfect visual solution for total asset management

5 4 jaar geleden

Pluspunten:

The flexibility of the design combined with the visual component make this software and excellent choice for managing assets. It is also a fantastic planning tool for building moves, expansion projects or transfers of equipment using floorplans, room diagrams, etc. Accountability and auditing of asset records is intuitive and reporting is flexible.

Minpunten:

None. The software, as deployed by Xyicon is configurable to meet virtually any asset management requirement.

Cheryl S.
IT Design Consultant in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Awesome tool...makes my life a lot easier

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: I have used Spacerunner for 15 different projects of varying scales and scopes. The tool has made all of the data management much easier and has allowed me to make updates in one place. Generally, our organization is accustomed to using spreadsheets to manage the project asset and configuration data. Spacerunner allows me to manage the data in the Spacerunner database, then export the necessary data into a spreadsheet. I can then pass the spreadsheet on to the technicians doing the work, then they can update their information and return the filled out spreadsheet. I then upload the data straight into spacerunner using their Excel Plug-in. Now when my Project Manager asks for a report with specific information, I can just pull another spreadsheet and give them everything that they are asking for.
I also like that we have the capability to create new data objects in the database. We have our own governance structure over the changes to the database objects, but it's a lot better than having to wait for "enhancements" to be programmed. I will be very sad if they took away my access to spacerunner.

Pluspunten:

The software is easy to use and requires minimal training. There is on-line support as well as support over the telephone. Response times for requests for assistance have been excellent. I like having the ability to set up my own projects in the tool and generate all of the documentation that I need by myself. I like sharing the responsibilities with other team members for update and maintenance of the database.

Minpunten:

Unfortunately, in my organization, the cost for access to the application is cost prohibitive. I wish there was a better way to structure the pricing, so that I could use this tool all the time for every project

Ramiro V.
IT Consultant in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

not impressed

2 4 jaar geleden

Opmerkingen: I cant rely on it to say that everything we populated is correct. So if I cant rely on it, I can not trust it. Overall experience: Not so great.

Pluspunten:

It is very easy to use. It can be accessed virtually anywhere. Web based.

Minpunten:

Well in our case we are using it for a fairly large project so with that, there are several hands in the system ( to many hands in the cookie jar ) so there is "no" accountability when xyicons are moved around and misplaced. Really easy to screw things up. If you could control that , then you have a great product. One other item was / is that the catalog did / does not have everything our organization uses.

Donna L.
Implementation Project Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

It's a great tool to utilize for projects. Saves time, risks and BP's love the visual display.

5 4 jaar geleden

Pluspunten:

The vendor engagement and support are top notch. This tool has allowed us to capture requirements directly on the floor plans and run detailed reports to a variety of groups. (cabling, assets, details, equipment counts, mapping devices, linking devices). It has reduced our time and cost savings significantly. Our Business Partners are able to view each room in detail, it has been a much better experience than reviewing a lengthy excel spreadsheet. It's real time for all users assigned to the project. The tool is very user friendly. I am thrilled to be utilizing this tool at Kaiser Permanente.

Minpunten:

I really don't have any cons at this point. The vendor has worked diligently with our teams to enhance and add features based on other tools we are required to use. They are currently working on additional interfaces and reports that will minimize risks, and save more time!

Tina S.
Project Manager in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great Customer Service

5 3 jaar geleden

Pluspunten:

It makes your project more manageable. All equipment and software can be seen in one place.

Minpunten:

The occasional slowness - but that has to do with my company's network/server.