Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Aha!?

Aha! Roadmaps is het complete productbeheerpakket om strategie te bepalen, ideeën vast te leggen, functies te scoren, en visuele plannen te delen. Het bevat Aha! Ideas Essentials voor crowdsourcing en feedback. Als je op zoek bent naar een complete oplossing voor ideeënbeheer, kies dan voor Aha! Ideas om feedback te centraliseren, aanvragen te prioriteren en live empathiesessies te houden. Kom meer te weten en begin met een gratis proefversie van 30 dagen van Aha! Roadmaps of Aha! Ideas op de website.

Wie gebruikt Aha!?

Wereldwijd vertrouwen meer dan 250.000 gebruikers op Aha! om een briljante strategie te bepalen, klantideeën vast te leggen, visuele routekaarten te creëren en baanbrekende marketingprogramma's te beheren.

Waar kan Aha! worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Aha! Labs
  • Gevestigd in Menlo Park, VS
  • Opgericht in 2014

Ondersteuning voor Aha!

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Duitsland, India, Israël en nog 5 andere

Talen

Engels

prijzen van Aha!

Beginprijs:

US$ 59,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Aha! heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Aha! heeft een betaalde versie vanaf US$ 59,00/maand.

Over de leverancier

  • Aha! Labs
  • Gevestigd in Menlo Park, VS
  • Opgericht in 2014

Ondersteuning voor Aha!

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Duitsland, India, Israël en nog 5 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Aha!

Aha! Software - 1
Aha! Software - 2
Aha! Software - 3
Aha! Software - 4
Aha! Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Aha!-video
Aha! Software - 1
Aha! Software - 2
Aha! Software - 3
Aha! Software - 4
Aha! Software - 5

Functies van Aha!

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agile-methodiek
  • Archiveren en retentie
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Bedrijfsplansjablonen
  • Beheer van productgegevens
  • Bestanden delen
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Definiëren kenmerken belanghebbenden
  • Discussies/forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Evaluatiebeheer
  • Feedbackbeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Ideeënbeheer
  • Ideeënvorming
  • Innovatiebeheer
  • Integraties van derden
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Levenscyclusbeheer
  • Levensduurbeheer van producten
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Modellering en simulatie
  • No-code
  • Online implementatie
  • Ontwerpbeheer
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Opdrachtenbeheer
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Portefeuillebeheer
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Rangschikking van ideeën
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Releasebeheer
  • Releaseplanning
  • Resourcebeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Samenwerkingstools
  • Scenarioplanning
  • Scorekaarten
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Tijd bijhouden
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traceerbaarheid
  • Trendanalyse
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Voor kleine bedrijven
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Aha!

UserVoice verzamelt en organiseert feedback uit meerdere bronnen om een duidelijke, bruikbare weergave van gebruikersfeedback te bieden.
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
Cloudcomputingplatform voor het creëren van VM's, het ontwerpen en uitvoeren van webgebaseerde toepassingen, smart client-toepassingen en XML-webservices.
Bewaar en deel code, leg werk vast en volg het, en automatiseer CI-processen met deze samenwerkingstools voor softwareontwikkelingsteams.
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Gebruik airfocus om prioriteiten te stellen voor je projecten en creëer effectievere routekaarten. airfocus integreert met Jira, Trello en Asana.
Prodsmart helpt fabrikanten om hun productie te plannen, te volgen en te traceren via mobiel en IIoT.
Craft.io is de ultieme productbeheersoftware voor PM's die van nieuwe ideeën geweldige producten maken. Begin met je gratis proefperiode van 14 dagen!
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.

Reviews over Aha!

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,9
Functies
4,7
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
78%
4
17%
3
4%
2
0%
Emily
Emily
Director of Investor Relations
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Privé- en risicokapitaal, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Aha! Review

4,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Alicia
Alicia
Product Implementation Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Using Aha! for Project Management

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall I am very satisfied with the product and customer service.

Pluspunten:

I like the flexibility to create and modify schedules and reports. I can create tasks for team members and Aha! sends them reminders (upcoming and past due). I manage business operations projects and this feature has been very helpful and has eliminated my having to chase down most tasks. I like the feature to create various reports with multiple slices of data/views for different purposes by just adding or removing filters vs. building something from scratch. Customer support is top notch. Someone always gets back to me within a couple of hours if not sooner whenever I reach out with questions or requesting help.

Minpunten:

This software is complex, IMO not very intuitive and has a steep learning curve. There are tutorials that are very helpful and walk you through most everything you can think of, but it takes time to watch them and/or read. Once you get past the initial phase of learning the software and features you need, you will love it.

Eerder overwogen alternatieven: Planview Portfolios en Clarity

Redenen om over te stappen op Aha!: This was an enterprise tool previously selected by my company. I would have preferred a PPM tool, but at the moment we don't need such a robust tool for project/portfolio management, so Aha! just fits the bill, and now that I've learned it serves me beautifully. Plus we are also using it for product management and integrating it with Jira.

Grace
Grace
Project Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Aha is a great product management tool

4,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: Aha's ability to centrally manage many projects and provide seamless Jira integration save time by eliminating the need for developers to switch between applications. It's helpful for making a road map and organizing ideas visually for the company.

Pluspunten:

I like how simple it is to log requests for help and suggestions for new items. It's also great for working together on projects with other people in your team.

Minpunten:

The biggest thing that bothers me with Aha is that there isn't a particularly helpful or user-friendly dashboard where you can see all of your open support issues and ideas at once.

Reactie Aha! Labs

3 maanden geleden

Hi Grace, Thank you for your positive feedback on Aha! We're pleased to hear that you find it simple for logging help requests and collaborating on projects. We appreciate your feedback on your dashboarding experience. I would encourage you to read through this robust support article to learn how you can build out this view (https://www.aha.io/support/roadmaps/strategic-roadmaps/analytics/dashboards). If you have specific suggestions or further feedback, feel free to share at https://big.ideas.aha.io/. Our product managers continuously review ideas when building out our product roadmap. As always, if you ever need any help at all, our Customer Success team are all former product managers and would love to answer any questions ([email protected]) you may have.

Nate
VP Product Management in VS
Luchtvaart(maatschappijen), 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Product Management Choice

5,0 2 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Aha is a powerful tool that gives you ability to customize the core product around how your team does its job. The easy integrations with engineering development tools like Azure DevOps or Jira make it an accurate status reporting tool for product teams while allowing engineering functions to do their execution work elsewhere. The dashboards and reports in Aha are super powerful and it's the only way we report on roadmaps and status. And finally the Ideas portal with Ideas advanced allows us to be in touch with our customers in a meaningful way and let's us communicate internally and externally about what's coming next for our products.

Minpunten:

The cost of a license is not cheap, and it took my business a long time to convince senior executives to allow us to get the Ideas Advanced licensing. It would have been really helpful if Ideas Advanced could have been enabled for a subset of users or a product line within a corporate tenant account.

Raf
Product Marketing in Canada
Vervoer/over de weg/per spoor, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Don't recommend. Read review for details..

3,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Would never recommend.

Pluspunten:

Cool logo. Good space to house personas and competitor analysis.

Minpunten:

In the initial onboarding process I would contact customer support for clarity, seeing as how I've never used such a software. I had one phone call, fairly short. I was later tasked with sole responsibility for the software - evangelizing and coaching others on how to use it. When I reached out to support for more clarity, the reps did EVERY possible not to get on a call with me. They would email me back every other day - directing me to instructional videos - refusing to get on the phone. I needed to integrate with Jira, "Please HELP!!??"- guess what? "We have some videos that can help you. Awful support. As well, not very user friendly, not customizable, and just down right inferior cosmetically.

David
QA Anaylst in VS
Computersoftware, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Works as expected

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

The layout of the sprint and features is really well done. I do enjoy the look of AHA vs other competitors that I have used. It’s really easy to use and the mobile app is a nice feature.

Minpunten:

I really don’t care for the search functionality of AHA. I think that I don’t always find things in the way I search or use keywords. A keyword might be in a ticket but it isn’t always found.