Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Robin?

Realtime planning, statusborden en kaarten voor de vergaderruimtes, bureaus en mensen op je kantoor.

Het platform van Robin bestaat naast je bestaande Outlook- of Google-agenda's en alle updates voor een vergaderruimte of bureau op het webdashboard, mobiele app of kamerweergave worden automatisch gesynchroniseerd met de hele kantooragenda.

Momenteel plant Robin vergaderingen, bureaus en mensen in duizenden kantoren over de hele wereld.

Wie gebruikt Robin?

Bedrijven met kantoren waar vergaderruimtes schaars of ingepikt zijn. Faciliteiten die een eenvoudig te updaten plattegrond en analyses willen over hoe ze hun ruimte kunnen maximaliseren. Teams die bureaus willen delen.

Waar kan Robin worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Robin Powered
  • Gevestigd in Boston, VS
  • Opgericht in 2014

Ondersteuning voor Robin

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Amerikaans-Samoa, Australië, Brazilië, Canada, China en nog 39 andere

Talen

Engels

prijzen van Robin

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt.
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Robin heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Over de leverancier

  • Robin Powered
  • Gevestigd in Boston, VS
  • Opgericht in 2014

Ondersteuning voor Robin

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Amerikaans-Samoa, Australië, Brazilië, Canada, China en nog 39 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Robin

Robin Software - 1
Robin Software - 2
Robin Software - 3
Robin Software - 4
Robin Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Robin-video
Robin Software - 1
Robin Software - 2
Robin Software - 3
Robin Software - 4
Robin Software - 5

Functies van Robin

  • Activiteitendashboard
  • Apparatuurbeheer
  • Beheer van bezettingsgraad
  • Beheer van vaste activa
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beschikbaarheidsschema van werkplekken
  • Bezoekers bijhouden
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Mobiele toegang
  • Online reserveren
  • Plannen
  • Planning beschikbare ruimtes
  • Plattegronden
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Reserveringsbeheer
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Ruimtebeheer
  • Ruimtereservering
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkplekreservering
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Robin

Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers.
Teem bezoekersbeheer draait op iPads en biedt een veilige, webgebaseerde interface die het incheckproces voor bezoekers vereenvoudigt.
De webgebaseerde oplossing voor online boeken en beheer. Creëer uw eigen boekingspagina en ervaar het intuïtieve beheer van uw middelen. Vermijd no-shows en dubbele boekingen.
Innovatief FMIS met IoT. Geïntegreerde oplossingen voor facility-, vastgoed- & werkplekbeheer. Meer informatie over Spacewell
Skedda staat voor ruimteplanning en online boekingen. Een ruimte kan bestaan uit een rechtbank, een studio, een kamer, een gedeeld bureau en nog veel meer.
Smartway2 is een platform voor werkruimtebeheer waarmee je het gebruik van ruimten kunt optimaliseren. Boek vergaderzalen, bureaus, parkeerplaatsen en meer. Meer informatie over Smartway2
Een SaaS-platform voor de digitale werkplek waarmee organisaties hybride werkplekken kunnen creëren en de veilige terugkeer van werknemers naar kantoor kunnen beheren.
Een alles-in-één platform waarmee kantoren en mensen hun ruimte kunnen gebruiken, beheren en optimaliseren.
Slimme intuïtieve app om je hybride kantoor met gedeelde bureaus te beheren en hybride teams te coördineren. Geïntegreerd met MS 365 en Slack.

Reviews over Robin

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,8
Functies
4,4
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
73%
4
24%
3
4%
Josiah
Josiah
Digital Lead in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Easy, Fast, Efficient

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Robin is such an effective tool in our industry and seamlessly integrates our shared coworking space to ensure bookings are smooth, consistent, and accurate. There has never been any downsides to the software.

Minpunten:

I've experienced no notable functions or features of Robin that I dislike.

Carsten
AV Architect in Duitsland
Consumentendiensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best Scheduling Display Software there is

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: We just moved into new office and one of the main problems of our users is to find the new meeting rooms. With robin ipads next to each conference room, they'll find it easier. Also, the maps feature is helping them a lot - we have displays in the hallway that show them their way.

Pluspunten:

Robin has the general best look and feel of all the apps we tried. Zoom, Teem, everything felt just emotionless, but Robin is really fun to use. The folks there really put an emphasis on user experience. Our coworkers are happy to use it because it doesn't feel like another stupid corporate software. To optimize meeting room utilization, we enabled "abandoned meeting protection" - our users have to checkin, otherwise the room will be freed again. That's one of the best features in my opinion.

Minpunten:

We have dozens of ipads to roll out some days, also in different offices - I was a bit disappointed that I couldn't configure robin on multiple individual ipads using MDM - or perhaps I haven't understood how.

Eerder overwogen alternatieven: Teem

Redenen om voor Robin te kiezen: The software was being maintained by a trainee and eventuelly abandoned. Also feature-wise totally not on par with Robin.

Redenen om over te stappen op Robin: Robin provided the best user experience. It's fun to use, so our colleagues use it.

Mari
Administrative Assistant in VS
Religieuze instellingen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Satisfactory

3,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

I did not set the software up, I was only a use, but I believe it was easy to setup.

Minpunten:

I definitely did not feel like this software was user friendly for scheduling meetings. I had to contact support a lot and sometimes they were not helpful or one issue led to another.

Shannen
Shannen
Strategist in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Design en ontwerp, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Simple and clean but needs more intuitive interface

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: It does the job. But the fact meeting rooms need to be booked via another system suggests that there can be some improvements to be made. I would also like to be able to favourite my desk at the home screen and book it in a single step.

Pluspunten:

Simple and clean design - I can see right away which desks are available.

Minpunten:

It doesn't feel intuitive. It took me a while to find the 'book multiple days' option. And even that requires me to tap on every single day instead of selecting multiple days easily. We also don't use Robin to book meeting rooms because it's hard to see in a calendar view at what times exactly a room is available.

Americo
Sr. Collaboration Engineer in VS
Computersoftware, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Robin Check-In and Kiosks

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Of of the biggest problems we solved with Robin was data-driven decisions when expanding existing spaces or building new ones. We used the data gathered from Robin to make informed decisions on how many rooms and what size to build to better serve our employees.

Pluspunten:

In our organization, our primary use case for Robin was conference room check-in. The thing I like the most about this product is the way it updates. We don't have to manage that using our MDM software. The software automatically updates to the latest version when it launches.

Minpunten:

While our team uses the kiosk application I think the design can seem less polished than others. It is also not true to scale like other software on the market. I think this is a fairly new product for Robin and probably a lesser used product that other companies. It does work well and I've seen improvements in the latest iteration.