Wie gebruikt deze software?

Large Enterprises, Mid Size Business, Public Administrations

Gemiddelde scores

106 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4.5 / 5
  • Klantenservice 4.5 / 5
  • Functies 4.5 / 5
  • Waar voor je geld 4.5 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 5,00/maand
  • Gratis versie Ja
  • Gratis proefversie Ja
  • Implementatie Geïnstalleerd - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • eXo
  • http://www.exoplatform.com
  • Opgericht in 2003

Over eXo Platform

eXo Platform is an open-source digital workplace for growing teams and enterprises. Flexible and feature-rich, eXo Platform covers a wide variety of features from knowledge, document and content management to social engagement and project/task collaboration integrated within one holistic solution.

With eXo Platform, companies can connect, engage and reward their employees, customers, and partners with its social, engagement and gamification capabilities.

Functies van eXo Platform

  • Audittrail
  • Documentbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Encryptie
  • Messaging
  • Realtime synchronisatie
  • Samenwerking
  • Slepen en neerzetten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Afbeeldingseditor
  • Audio-inhoud
  • Documenten indexeren
  • E-formulieren
  • SEO-beheer
  • Teksteditor
  • Versiebheer
  • Video-inhoud
  • Websitebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
  • Beheer van sociale media
  • Contentbeheer
  • Discussies / forums
  • Evenementenbeheer
  • Groepenbeheer
  • Ideevorming/crowdsourcing
  • Ledenlijst
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Modereren van content
  • Websitebeheer
  • Bestandsherstel
  • Bestandstypen converteren
  • Compliance bijhouden
  • Documenten archiveren
  • Documenten bewaren
  • Documenten indexeren
  • Documenten samenstellen
  • Elektronische handtekening
  • Offline toegang
  • Optische lezers (OCR)
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbeheer
  • Personeelslijst
  • Taakbeheer
  • Bonuscatalogus
  • Bonuspunten
  • Doelstellingen
  • Leaderboards/Activiteiten bijhouden
  • Maatschappelijke erkenning
  • Manager-to-peer-herkenning
  • Meldingenbeheer
  • Nominaties
  • Peer-to-Peer herkenning
  • Prestatiebeheer
  • eCards
  • App-beheer
  • Automatisering van formulieren
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking van externe systemen
  • Compliancebeheer
  • Contentbeheer
  • Externe toegang
  • Gegevens verzamelen
  • Gegevensbeheer
  • Mobiele berichtgeving
  • Streepjescodes scannen
  • Activiteitendashboard
  • Brainstormen
  • Makers bijhouden
  • Projecten bijhouden
  • Rangschikking van ideeën
  • Samenwerking
  • Status bijhouden
  • Blogs
  • Chatten/messaging
  • E-mailbeheer
  • Enquêtebeheer
  • Evenementenkalender
  • Fotogalerij
  • Maatschappelijk delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Personeelslijst
  • Telefonie
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Beleidbeheer
  • Blogs
  • Contentbeheer
  • Discussies / forums
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbeheer
  • Personeelslijst
  • Wiki
  • Zoeken
  • Beslisboom
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Contentbeheer
  • Discussieforums
  • Kennisbankbeheer
  • Samenwerking
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Bestanden delen
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Realtime chatten
  • Samenwerking
  • Zoeken
  • Aanpasbare sjablonen
  • Agile-methodiek
  • Budgetbeheer
  • Gantt-grafieken
  • Ideeënbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Traditionele methodologieën
  • Beheer van bezettingsgraad
  • Capaciteitsbeheer
  • Gefilterd zoeken
  • Gegevensvisualisatie
  • Personeelsplanning
  • Slepen en neerzetten
  • Toewijzing van resources
  • Vaardigheden bijhouden
  • Voorspellen van de vraag
  • Brainstormen
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Discussieforums
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Taakbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Blogs
  • Evenementenbeheer
  • Gegevensbeveiliging
  • Groepenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Markeren van sociale media
  • Mediabibliotheek
  • Realtime chatten
  • Reclamebeheer
  • Beheer van terugkerende taken
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mobiele toegang
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Spreadsheetweergave
  • Subtaken maken
  • Takenbordweergave
  • Takenlijstweergave
  • Tijd bijhouden
  • Bonusprogramma
  • Culturele uitlijning
  • Enquêtes
  • Feedbackbeheer
  • Gezondheids- en wellnessprogramma's
  • Maatschappelijke erkenning
  • Personeelawards
  • Personeelsrichtlijnen
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Werknemersbelangen

Aanbevolen producten

De nuttigste reviews van eXo Platform

Fantastic product and innovative collaborative tool

Beoordeeld op 12-3-2019
Tal N.
Software Engineer
Kantoorbenodigdheden, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
Bron: GetApp
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: eXo Platform is a relatively new app, that can be helpful for corporation and communication on all different levels. I think, it is best suited for medium to large sized companies, as it has so many functions, most of which is not beneficial for small teams.

Pluspunten: Without a doubt, eXo Platform provides everything you may need to put into action your innovative digital work base or customer experience solution. This app design in a way that it helps you to get real work done, without the platform being the part of the work. Because it is cloud-based, you can easily share any kind of data with your co-workers, which makes collaboration so much easier. If you are looking for a multifunctional social collaboration platform for the enterprise, I suggest you try eXo Platform, as it has an entirely new and sophisticated approach towards collaboration and communication between coworkers.

Minpunten: This platform is constantly developing, so every week you are faced with different types of updates, which can be annoying. Plus, the app is packed with different functions, some of with you may never use. As a result the interface looks cluttered and not particularly user-friendly. Also, the integration with other applications can be complicated and requires a lot of user experience as well, as blunt luck.

Your open source enterprise social network

Beoordeeld op 15-11-2014
Òscar F.
CEO
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
3 / 5
Gebruiksgemak
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
Waar voor je geld

Opmerkingen: This great piece of software build on top of GateIn portal will give you all GateIn features (Content Management, Single Sign-On, LDAP support, etc) and much more. Using eXo Platform we created a secure portal-based site and an intranet that encourages employees in an organization to exchange knowledge, documents, work collaboratively, task management, contact data... All done socially and mobile. Some Features: 1. Microblogging and Activity Streams
Activity Stream displays text messages or multimedia content posted by employees , customers, suppliers. It is where you'll find all your company's activity.
2. Document Management
Take advantage of version history, rollbacks, votes, comments and more. It lets you store files in a private and secure environment, in other business systems like SharePoint, or in other cloud storage solutions, such as Google Drive or CMIS repositories.
3. Knowledge Management
Wikis, Forums, Calendar, Answers & FAQ
4.- Profile Management
It's possible to manage and organize all the contacts in your organization in a single directory, together with information on their professional profile.
5.- Groups
Create your own collaboration spaces complete with dashboards, discussion forums, wikis, calendars, and documents. Allow any user to create a collaborative space and invite other users to join with different permissions according to roles
6.- Search
eXo includes an ElasticSearch based search tool segmented according to the sections and contents in your intranet, indexing other contents published by other systems, making it a federated search tool for your organization's entire knowledge base.
7. Add-ons Marketplace
Apart from its native features, you can also integrate eXo with other business applications, productivity tools like BonitaBPM, JasperReports Server, etc.
8.- Mobile
Native iOS and Android app.
The Cons:
We not found any except the lack of a feature found on other enterprise social networks like Yammer (gammification). Anyway, It's open sourced so you can extend it easly!

Antwoord van de leverancier

van eXo op 17-12-2014

Hi Oscar,

Amazing to read so much details in your review, thank you very much! About gamification, it's a topic we are currently working on so we would love to get your feedback and ideas on eXo community website. Feel free to use the request feature section or open a topic in the discussions forums.
Cheers,
The eXo Team

Lees meer reviews