Wie gebruikt Teamwork Desk?

Voor klanten die ondersteuningssoftware nodig hebben waarmee ze betere relaties kunnen opbouwen.

Wat is Teamwork Desk?

De uitgebreide software van Teamwork Desk geeft je alle mogelijkheden om je inkomende communicatie en elk ticket te beheren, vanaf het moment dat het binnenkomt totdat het is opgelost, terwijl het de hele tijd onzichtbaar blijft voor klanten. Desk is een veelzijdige ondersteuningshub voor inkomende communicatie en het opstellen van hulpdocumenten, zodat je je klanten 24/7 van dienst kunt zijn. Meet datgene waar het echt om draait: klanttevredenheid, teamproductiviteit en verkeerskanalen. Naadloze integratie met Teamwork Projects en al je favoriete tools.

Teamwork Desk - Details

Teamwork.com

https://www.teamwork.com/

Opgericht in 2007

Teamwork Desk-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Teamwork Desk - prijsoverzicht

Prijsmodellen bekijken

Teamwork Desk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Teamwork Desk betaalde versie vanaf US$ 7,00/maand.


Beginprijs

US$ 7,00/maand Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Teamwork Desk - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Teamwork Desk

  • Aanpasbare branding
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailintegratie
  • Geautomatiseerde routing
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

Teamwork Desk alternatieven

Meer alternatieven voor Teamwork Desk

Reviews van Teamwork Desk

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,3
Klantenservice 4,5
Functies 4,2
Waar voor je geld 4,5

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Noahj C.
Owner
Computersoftware, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-12-2018

"Teamwork still is and has been the best and continually improving Team Management App EVER!"

Opmerkingen: WONDERFUL!!!

Pluspunten: Everything.
- Features and definitely the app loading speed which is near instant loading.
- Much so their continuous innovation, along with their public road map.

Minpunten: - I do wish one thing, and that is user permissions would respect all tab settings and left panel categories within the app, but some of it is set to show based on a "team" and not all to the individual "team member". - Also the Gant Chart, I've seen some better implementations and that would could be nicely improved in Teamwork.

Antwoord van de leverancier

van Teamwork.com op 22-5-2019

Hi there,

Thank you for the review of Teamwork Projects.

Kind regards,
Nancy at Teamwork.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-12-2018
David F.
Operations Director
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-10-2020

"Easily the best support management tool"

Opmerkingen: Great product from a great company, always very quick to reply if you request support from them or need their assistance.

Pluspunten: Easy to setup and use, teamwork desk provides the best solution for anyone managing a support desk. You can assigning incoming tickets to agents and agents can gain assistance from colleagues using the notes feature.

Minpunten: Some features are only available on the higher costs subscription packages

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-10-2020
Sarah D.
Project Manager
Internet, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-3-2017

"Its pretty good..... but needs more features!"

Opmerkingen: * Could use a more customizable Gantt chart options (not show weekends, calculate hours of a project by working hours in a day) * There is a security flaw on the mobile app that allows my client to see internal private messages not intended for him to see, from his notification bar on his iPhone. TW claims this is not possible, but it keeps happening. * Would like to be able to embed text into a new task to encourage people who open a new task to fill out all the required fields. This was any time they create the new task its there. * The tagging system should be project specific.

Pluspunten: its relatively easy to use

Minpunten: Mobile app is slow and hard to navigate

Antwoord van de leverancier

van Teamwork.com op 21-4-2017

Hi Sarah,
Thanks so much for the great review. It looks like you're talking about Teamwork Projects instead of Teamwork Desk but that's ok :). We really appreciate you taking the time to give us your feedback. We're delighted to hear that you've had a positive experience with the product.

I've passed on your feedback to the team for their consideration.

Can you double check the permissions on your external clients and ensure they do not have access to messages or projects which you don't want them to see. You can do this from the People section in your menu tab. If your still seeing problems can you send us an example to [email protected] and we'll look into it right away.

Tags are customizable so that they will benefit all of our users. You can use priorities for more specific needs. Hope this helps. If you have more suggestions on how we can improve this, we'd love to hear it just shoot us a message to [email protected]

Best regards,
Therese

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-3-2017
Charles R.
Software development / Operations
Computer- en netwerkbeveiliging, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-10-2020

"Teamwork at SSI"

Opmerkingen: Ticket Management and Project Management -- SSI uses the Project Management every day we switched from BaseCamp which had very good Project Management we have found Teamwork to equal or surpass Basecamp in this aspect -- but switched for the Ticket Management -- We previously had NO Ticket Management -- As a growing Company with 200+ Customers we had to Automate Ticket management to provide the level of support required by Customers

Pluspunten: SSI uses the Project Management every day -- but switched for the Ticket Management -- We previously had NO Ticket Management -- As a growing Company with 200+ Customers we had to Automate Ticket management to provide the level of support required by Customers

Minpunten: at this time I do not have any negative or issues

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-10-2020
Lester D.
Web Developer
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-10-2020

"A clean and easy to use system that is easy to climb into and very quickly get cozy"

Opmerkingen: It has been a real pleasure to use this platform to ticket management. It has really helped us to stay on top of things and handle tickets effectively as a team.

Pluspunten: It is very simple to get used to. The interface is clean and simple and it is not layered with too many dashboards that would make it intimidating to use.

Minpunten: Variables can only be inserted from canned responses. It would be nice if we could add variables into our tickets as we type them, perhaps with a keyboard shortcut.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-10-2020