Wat is Teamwork Desk?

De uitgebreide software van Teamwork Desk geeft je alle mogelijkheden om je inkomende communicatie en elk ticket te beheren, vanaf het moment dat het binnenkomt totdat het is opgelost, terwijl het de hele tijd onzichtbaar blijft voor klanten. Desk is een veelzijdige ondersteuningshub voor inkomende communicatie en het opstellen van hulpdocumenten, zodat je je klanten 24/7 van dienst kunt zijn. Meet datgene waar het echt om draait: klanttevredenheid, teamproductiviteit en verkeerskanalen. Naadloze integratie met Teamwork Projects en al je favoriete tools.

Wie gebruikt Teamwork Desk?

Voor klanten die ondersteuningssoftware nodig hebben waarmee ze betere relaties kunnen opbouwen.

Waar kan Teamwork Desk worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Teamwork.com
  • Gevestigd in Blackpool, Ierland
  • Opgericht in 2007
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 6 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 20 andere

prijzen van Teamwork Desk

Beginprijs:

US$ 8,50/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Teamwork Desk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Teamwork Desk heeft een betaalde versie vanaf US$ 8,50/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Teamwork.com
  • Gevestigd in Blackpool, Ierland
  • Opgericht in 2007
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 6 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 20 andere

Video's en afbeeldingen van Teamwork Desk

Teamwork Desk Software - 1
Teamwork Desk Software - 2
Teamwork Desk Software - 3
Teamwork Desk Software - 4
Teamwork Desk Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Teamwork Desk-video
Teamwork Desk Software - 1
Teamwork Desk Software - 2
Teamwork Desk Software - 3
Teamwork Desk Software - 4
Teamwork Desk Software - 5

Functies van Teamwork Desk

  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Ticketbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Teamwork Desk

Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Vertrouwd door meer dan 40.000 verkopers van toonaangevende bedrijven zoals Google en Prezi.
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Reviews over Teamwork Desk

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,5
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Lee Yin
Lee Yin
Project Manager in Maleisië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to use Application with Sleek UI

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Able to support day to day functions well, reliable but could improve in generating useful analytics that help motivate agents to perform better.

Pluspunten:

Teamdesk was designed very nicely with simple UI yet very functional. Has successfully implemented the software with 80% of the workforce using it daily.

Minpunten:

The ability to export information and flexibility of creating user definable analytics report for management viewing.

Reactie Teamwork.com

vorig jaar

Hi Lee Yin, Thanks for taking the time to leave a review of Teamwork Desk - this type of feedback really helps us improve our products. It's great to hear Teamwork Desk supports your day to day functions! I've noted your comments on analytics and will pass them onto the product team to investigate this further. Have a great day, Karen at Teamwork

charles
Software development / Operations in VS
Computer- en netwerkbeveiliging, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Teamwork at SSI

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Ticket Management and Project Management -- SSI uses the Project Management every day we switched from BaseCamp which had very good Project Management we have found Teamwork to equal or surpass Basecamp in this aspect -- but switched for the Ticket Management -- We previously had NO Ticket Management -- As a growing Company with 200+ Customers we had to Automate Ticket management to provide the level of support required by Customers

Pluspunten:

SSI uses the Project Management every day -- but switched for the Ticket Management -- We previously had NO Ticket Management -- As a growing Company with 200+ Customers we had to Automate Ticket management to provide the level of support required by Customers

Minpunten:

at this time I do not have any negative or issues

Reactie Teamwork.com

2 jaar geleden

Hi Charles, Thanks for your review of Teamwork Desk. We are delighted you are enjoying our product! Stay in touch with us at [email protected], if you ever have any issues or need to submit a feature request. Kind regards, Karen at Teamwork

Geverifieerde reviewer
Account Director in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Teamwork is great for big teams to manage client emails

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall I've had a great experience with teamwork desk. It's great for big teams so other users can monitor their emails from the portal instead of logging into email accounts.

Pluspunten:

It's easy to tag incoming requests to the appropriate person and set up timers to follow up if no response is detected.

Minpunten:

There are still options that they don't have that I'd like to see like automation and ability to assign projects from teamwork to desk for easier use

Lucas
PM in Australië
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Too many major issues. Would be perfect otherwise, easy to use, beautiful interface.

1,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: The customer service team offer fast and friendly responses. I really hope they sort out the cons, otherwise we will have to go elsewhere.

Pluspunten:

easy to use, beautiful interface, lots smarts... seemingly does everything you need and more.

Minpunten:

• No integration between Desk and Teamwork CRM Companies/contacts which is absurd. • If a spammer contacts our desk, a customer/contact is permanently created, issue raised a year ago and not fixed. Our client database is a now mess, it cannot be maintained due to these spam contacts. • No way to archive a customer who has left. If customer is deleted, all ticket history is deleted. • Reports constantly fail to load in dashboard.

Overwogen alternatieven: Jira

Redenen om over te stappen op Teamwork Desk: Because Teamwork has Projects and CRM... however the integration between Desk and CRM is basically non-existent, Companies and contacts are not integrated, as such there is no benefit of having both our Desk and CRM with Teamwork.

David
Operations Director in VK
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Easily the best support management tool

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Great product from a great company, always very quick to reply if you request support from them or need their assistance.

Pluspunten:

Easy to setup and use, teamwork desk provides the best solution for anyone managing a support desk. You can assigning incoming tickets to agents and agents can gain assistance from colleagues using the notes feature.

Minpunten:

Some features are only available on the higher costs subscription packages

Overwogen alternatieven: SolarWinds Service Desk en Zendesk

Redenen om voor Teamwork Desk te kiezen: We required a system that was reliable and kept up to date, and worked well on mobile devices.

Overgestapt van: osTicket

Redenen om over te stappen op Teamwork Desk: Good pricing and better feature set. Ability to run service desk like you cared about customer, i.e. no ticket numbers visible to end users etc.

Reactie Teamwork.com

2 jaar geleden

Hi David, It's great to hear Teamwork has helped your customer relationships. Stay in touch with us at [email protected] if you ever have any issues or need to submit a feature request. Kind regards, Karen at Teamwork

Software gevonden in