Wat is Teamogy?

Teamogy is een uitgebreid cloudsysteem voor professionele dienstverleners. Het omvat alle stappen vanaf het eerste contact met de klant, budgettering en projectmanagement tot capaciteitsplanning en urenrapportage, kosten van derden en facturering aan klanten. Teamogy verbindt interne teams en ondersteunt samenwerking en communicatie binnen het bedrijf. Het laat je team altijd en overal werken.

Wie gebruikt Teamogy?

Gebruiksvriendelijk cloudsysteem voor professionele dienstverleners, van startups tot grote internationale bedrijven. Helpt bij het beheren van bedrijfsfinanciën, mensen en documenten.

Waar kan Teamogy worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web

Over de leverancier

  • AD-IN-ONE
  • Opgericht in 1997
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 11 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels en nog 20 andere

Over de leverancier

  • AD-IN-ONE
  • Opgericht in 1997
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 11 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels en nog 20 andere

Video's en afbeeldingen van Teamogy

Teamogy Software - 1
Teamogy Software - 2
Teamogy Software - 3
Teamogy Software - 4
Teamogy Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Teamogy-video
Teamogy Software - 1
Teamogy Software - 2
Teamogy Software - 3
Teamogy Software - 4
Teamogy Software - 5

Vergelijk de kosten van Teamogy met soortgelijke producten

Teamogy

€ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 65,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Teamogy

  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare sjablonen
  • Ad-hocrapportage
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Cashbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Formulierbeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Grafische workfloweditor
  • Ideeënbeheer
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Leveranciersbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voorraadbeheer
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Teamogy

Accelo is het meest flexibele, krachtige en geautomatiseerde platform voor servicewerkzaamheden voor dienstverlenende bedrijven en helpt je om de controle te houden.
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Uitgebreide cloudgebaseerde managementoplossing voor bedrijven. Inclusief boekhouding, CRM, projecten, HR, enz., op elk apparaat.
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien. Meer informatie over NetSuite
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
A cloud-based platform for enterprise business users with no coding skills to automate workflows & build business applications fast.
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes

Reviews over Teamogy

Gemiddelde score

In totaal
4,8 (16)
Gebruiksgemak
4,4 (16)
Klantenservice
4,9 (16)
Functies
4,9 (16)
Waar voor je geld
4,9 (16)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
75%
4
25%
Cristi C.
Owner &CEO in Roemenië
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Teamogy great for Business

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: From job creation to invoicing it offers the entire flow needed in a company

Pluspunten:

Being in Advertising for 16 years already both in Client Service and Finance Management I've been always in a continuous search of a tool that could provide real time needed information. This is it. Teamogy is everything you need to run your business. All your data is in one place

Minpunten:

Teamogy has many features i like and if I think at one that could be added that one is Team Chat

Vít K.
CEO in Tsjechië
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Very good tool

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

Good support team, simply user interface.

Minpunten:

I had problems in Company with COVID and the team support me in very nice way. They never put me out of the boa even if I hadń money.

Vlado H.
Vlado H.
Architect in Tsjechië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Architectuur en planning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Teamogy - good choice for cash flow tracking

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: It solved problems in operational comunication, planning and financial evaluation of our work

Pluspunten:

The way it solves financial information, status tracking and hour counting on one platform

Minpunten:

Sometimes it is not easy to understand the way how teamogy is programmed. Especially for users, who do not use or see the financial part of teamogy.

Emanuel C.
Founder & CEO in Roemenië
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer

Great ERP for Advertising Agencies

5,0 7 jaar geleden

Opmerkingen: HI guys, I'm Emanuel, founder & CEO of HIPPOS (www.hipposgroup.com), a Romanian advertising company with 20 employees, founded in 2004. We have been using AIO since 2012. When i was in research for an ERP to better track my company performance, i had the chance to test and review about 4 softwares. Between all, the guys at AIO were the only one who said they would come down for a visit, to better understand our company way of work. The others were more interested in an over-the-internet sale, than a business understanding. The first presentation pointed out most of our business reporting deficits at the moment. The only concern was about the first payment, which was a kind of set up fee. In comparison to the others which were only SaaS. Probably today AIO is only SaaS with monthly payment. Pros:
- it has a very business oriented workflow, which is identical with the day by day workflow in the agency, from the client service department to the financial one.
- all operations are included in the software, from defining budgets to introducing time sheets and tracking clients profitability. It reduced by 90% the use of excel charts.
- the main issues that we managed to overcome with AIO is with the rework we need to do on projects. Rework is usually the advertising profit enemy, but the first step is to best control it.
- it can be accessed from anywhere and the security is at a high level
- the client service is very prompt, most of the request are solved in the same day
Cons:
- the platform is on Lotus Notes and on Mac it works a little bit slowly
- the interface is not so user friendly, but once you learn the shortcuts, it works better
- still not a web-browser version so far.
Out of all the ERPs i've tested i recommend AIO for growing the business reporting and performance. Good luck,
Emanuel Clonda

Marios I.
General Manager in Cyprus
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer

Excellent all in one solution for ad agencies

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: We are Gnomi Ltd., one of Cyprus' leading ad agencies, around for almost 50 years now. We have 40 employees and are honored to be trusted by major local and international brands in Cyprus. We began looking into ad agency software about 10 years ago - moving away from a more "DIY" method via MS Access and Exel - and came across one such software. After using it for a few years, we decided that even though it was really good at many of our functions, it lacked a more wholistic view of the entire agency and also had some gaps in what we needed. Enter Ad-In-One: we started looking at it in early 2015 and immediately started seeing its potential across the three pillars that were of interest to us:
1. Intra-department and cross-department collaboration: AIO makes it really easy for people to come together and work on projects. From creating campaigns, jobs and quotations, to assigning tasks and briefs and commenting on them with real-time alerts, AIO passed our test of "better collaboration" with flying colors.
2. Value-creation across the entire agency chain: AIO can handle everything you throw at it! Starting at creating campaigns and jobs, internal projects & budgets, tracking of all project-related activity, time entry, document management, all the way to invoicing, supplier management, and reporting, we seriously can use AIO in all that we do from A-Z.
3. Customer service: the team over in Prague is just awesome. We "clicked" right away, had the right chemistry, they understood exactly what we needed and up until today, when we've been live for 4 months, they are still right there next to us with whatever we need.
We highly recommend Ad-In-One. But don't take our word for it. Give the guys over at Prague a call, test-drive AIO and judge for yourselves!

Software gevonden in