WebEngage

Wie gebruikt WebEngage?

Meer dan 40.000 wereldwijde bedrijven uit meerdere sectoren: e-commerce, horeca, reizen, BFSI, media, entertainment, onroerend goed, edutech https://webengage.com/customers-and-testimonials

Wat is WebEngage?

WebEngage is marketing automation-software die B2C-bedrijven helpt meer omzet te genereren uit hun bestaande klanten en anonieme gebruikers. WebEngage helpt bedrijven hun klanten te segmenteren en op een contextuele en gepersonaliseerde manier met hen in contact te komen via verschillende kanalen zoals pushmeldingen, in-app, sms, web-push, e-mail, meldingen op locatie, enquêtes op locatie en feedback op locatie. Via WebEngage kunnen bedrijven binnen enkele seconden complexe levenscycluscampagnes aanmaken met behulp van de Journey Designer.

WebEngage - Details

WebEngage

http://webengage.com

Opgericht in 2011

WebEngage - Prijsoverzicht

WebEngage heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.

96040
95924
95925
95926
539069
WebEngage video
Play
96040-thumb
95924-thumb
95925-thumb
95926-thumb
539069-thumb

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van WebEngage

Customer data platform software
Campagnebehee
Gedragsanalyse
Gegevens toetsen
Gegevensintegratie
Klantensegmenten
Klantprofielen
Naleving van AVG
Personalisatie
Predictieve modellering
Actiebeheer
Enquêtes en feedback
Gedragsanalyse
Gegevens importeren en exporteren
Klantprofielen
Predictieve analyse
Samenwerking
Sjablonen
Toewijzingsmodellering
A/B-tests
Aanpasbare CTA's
Analyse/ROI volgen
Bestemmingspagina's en webformulieren
Drip -campagnes
Dynamische inhoud
Leadscoring
Sales Intelligence
Segmentering
Social marketing
Websitebezoekers bijhouden
Zoekmachinemarketing
Contextgevoelige targeting
Coupons
E-mailmarketing
Engagementbewaking
Kanaaltoewijzing
Locatiegebaseerde marketing
Push-meldingen
Sms
Winstspellen va sms
A/B-tests
Aanbevelingstoepassing
Afgebroken verkoopproces herstellen
Behavioral targeting
Beheer van ervaringen
Campagnesegmentering
Contextgevoelige targeting
Inhoudsanalyse
Klantprofielen
Op accounts gebaseerde marketing
Websites personaliseren
A/B-tests
Analyse
Apparaattargeting
Campagnesegmentering
Contextgevoelige targeting
Geotargeting
Meldingen over vervaltijden en -datums
Mobiele meldingen
Planning van kennisgevingen
Visuele meldingen
Webmeldingen
A/B-tests
Contactendatabase
Dynamische inhoud
E-mailcontrole
Lijstbeheer
Rapportage en analyse
Sjabloonbeheer
Spamcontrole

Reviews van WebEngage

5 van 21 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenservice
4,8/5
Functies
4,4/5
Waar voor je geld
4,5/5
Mrinal S.
Head - Partnerships & Ancilliary business
1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-10-2017

"This is simply a great tool for marketing Automation."

Opmerkingen: - Customer re-targeting
- Promoting flash sales to a large TG
- Personalized communication

Pluspunten: - Comprehensiveness of offerings across multiple channels of communication
- Great Support team. Niket our SPOC from Webengage has been available literally 24*7 to help us with our queries
- Value for Money. Great pricing as compared to other tools in the market

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-10-2017
Suhas R.
Director, Product and Operations
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-10-2017

"It helped improve our sales conversion by 65%!"

Pluspunten: We were on the lookout for a marketing automation tool for a couple of months when we finally found out Webengage. One of our primary criteria for the tool was the the tool needed to have integration with Segment.com. All of our data was already being passed onto Segment.com and we did not want to make another tech integration. Since Webengage had this integration, it was fairly simple to get started with Webengage. Webengage also offered a very useful and unique feature of customer journeys. This was our second criteria which we also could find in Webengage. We automate our marketing by defining rules such as, send SMS to a user if a user has signed up but not proceeded ahead within 5 days, wait for 2 days and then send an email, if user does not click this email, send a push notification, etc. This is by far our most used feature, which nicely incorporates all other features of Webengage.

Minpunten: UI of the in-app and onsite notifications can be improved.
Some of the conditions that are set for these notifications some time do not work which leads to users being shown the same notification multiple times.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-10-2017
Geverifieerde reviewer
Lead Product Manager
Internet, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-4-2018

"A good MarTech tool for beginners of SMEs (if they can afford it)."

Opmerkingen: We were able to utilize our technology team for our core business; leaving martech related development to Webengage team.

Pluspunten: Easy to use and set up journey's once their script and events are in place (no technical knowledge required).

Minpunten: I don't see any ROI in this, it's too costly compared to features it provides. If you have decent tech team, you can custom build most of the features directly.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-4-2018
Aniket T.
VP - Marketing
Financiële dienstverlening, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-9-2017

"Our worn out hunt for THE email automation tool we wanted, ended with WebEngage"

Opmerkingen: We really struggled to find an affordable automation tool for Email & SMS, that had good API support and an intuitive journey builder. WebEngage hits all the right notes for that. It packs the punch of big automation systems like Marketo, Eloqua or Responsys. But is much cheaper and tech stack is way more startup friendly. Post WebEngage, we have much better control over targeting when it comes to communication. By sending right content in the right context, we have seen improvements all across the funnel.

Pluspunten: Mapping out a user journey which everyone from techies to PMs to content writers, could understand was very important to us as a business. Most tools swung one way or the other, made for developers or made for people who didn't care about APIs. WebEngage has best of both worlds, and the most awesome journey builder I've come across as a marketeer.

Minpunten: The pricing model discourages experimentation and creates road-blocks in terms of on-boarding. For a tool which doesn't actually send emails / messages (they have integrations with all leading senders), the pricing is too steep based on number of active users / events you can send.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-9-2017
Soyinka M.
Head, Retention Marketing
Internet, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-9-2017

"A platform which empowers marketing to create large scale campaigns without going to the developer"

Opmerkingen: Cross device, cross platform, integrated and instantaneous campaigns on customer actions.

Pluspunten: User journeys is the main value generator for marketing guys. Allows cross device campaign set ups with perfect ease. Integration with Segment.io also makes life easier as most of the campaigns can be event driven. Client support is awesome

Minpunten: The response time on dashboard UI is slow.
The SDK is heavy to be integrated in client. But segment integration can take care of that. Still some code review is required on the app

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-9-2017