Wat is Dropbox Business?

Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.

Wie gebruikt Dropbox Business?

Bedrijven van elke omvang gebruiken Dropbox Business voor samenwerking, het delen van bestanden, online back-up en meer.

Waar kan Dropbox Business worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Dropbox
  • Opgericht in 2007
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Filipijnen, Frankrijk en nog 7 andere

Talen

Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans en nog 10 andere

Over de leverancier

  • Dropbox
  • Opgericht in 2007
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Filipijnen, Frankrijk en nog 7 andere

Talen

Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans en nog 10 andere

Video's en afbeeldingen van Dropbox Business

Dropbox Business Software - 1
Nog 2 andere bekijken
Dropbox Business-video
Dropbox Business Software - 1

Vergelijk de kosten van Dropbox Business met soortgelijke producten

Dropbox Business

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 1,99/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 5,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 5,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Dropbox Business

  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Back-up en herstel
  • Beheer van gegevensopslag
  • Bestanden delen
  • Bestandsconversie
  • Bestandsoverdracht
  • Brainstormen
  • Cloudback-up
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • E-mailbeheer
  • Elektronische formulieren
  • Encryptie
  • Enquêtes en feedback
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbeheer
  • Mobiele toegang
  • Notitiebeheer
  • Optische lezers (OCR)
  • Realtime bewerken
  • Realtime synchronisatie
  • Samenwerkingstools
  • Synchronisatie op afstand
  • Synchronisatieplanning
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tweerichtingssynchronisatie
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Dropbox Business

Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen.
Oplossing voor bestandsoverdracht met elegante achtergronden en aanpasbare e-mails die 100 GB aan gegevens kunnen opslaan en 20 GB kunnen overbrengen.
The most sophisticated cloud storage in the world. MEGA provides private, secure cloud storage, using end-to-encryption technology.
De veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging.
Breng je teams samen en verenig je workflow. Creëer, werk samen en sla informatie op, allemaal op één plek.
Sync.com is een veilige vervanging voor Dropbox die wordt vertrouwd door meer dan 700.000 bedrijven en personen over de hele wereld.
Egnyte begrijpt hoe content wordt gemaakt en geconsumeerd, en dit kan worden gebruikt om de workflow in goede banen te leiden.
Webgebaseerde opslagoplossing met beveiligde gegevensoverdracht en ijzersterke codering die je documenten veilig houdt.
Amazon Simple Storage Service (S3) is een platform voor het opslaan van objecten in de cloud dat is gebouwd voor veilige en eenvoudige gegevensverzameling, opslag en analyse.
Cloudcomputingplatform voor het creëren van VM's, het ontwerpen en uitvoeren van webgebaseerde toepassingen, smart client-toepassingen en XML-webservices.
Ontworpen om spreadsheets in realtime te creëren, te wijzigen en te delen. Vooraf ontworpen sjablonen, chatten en opmerkingen zijn beschikbaar.
SugarSync is een veilige cloudopslagoplossing waarmee je bestanden kunt delen, er back-ups van kunt maken en ze kunt openen op verschillende apparaten.

Reviews over Dropbox Business

Gemiddelde score

In totaal
4,5 (19.250)
Gebruiksgemak
4,5 (19.250)
Klantenservice
4,2 (19.250)
Functies
4,4 (19.250)
Waar voor je geld
4,3 (19.250)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Geverifieerde reviewer
Student in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
E-learning, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Gebruikersgemak!

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Voornamelijk wordt Dropbox Business gebruikt om al mijn belangrijke documenten op te slaan en deze toegankelijk kan maken vanaf waar ik het graag wil. Het mooie aan zo'n service is dat het centraal staat en toegankelijk is zolang je internet hebt!

Pluspunten:

Het product is zeer gemakkelijk te gebruiken en het valt te koppelen met meerdere apparaten wat het toegankelijk maakt.

Minpunten:

Deze heb ik niet omdat ik er zelf geen problemen mee heb gehad tot nu toe!

Traci C.
Traci C.
Business development manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Dropbox for business, providing security and confidence

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: This is literally the only software product with which we have had no issues with either integrating it with our current software, or employee training.

Pluspunten:

Our company found the price structure, features offered and support all incredibly impressive.

Minpunten:

It would be interesting if they would consider a loyalty program of sorts. For example, after someone has been a customer for a set amount of time, possibly 6 months, they would be eligible for a referral bonus and receive an incentive if they got their business associates to start using Dropbox.

Ishrat J.
ICT Operations Manager in Bangladesh
Schoolleiding, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Dropbox has evolved into much more than a simple cloud storage solution for me

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Dropbox seemed like the perfect tool for collaborative work at my institution because of its fantastic capabilities.

Pluspunten:

As soon as I save a file to a Dropbox folder, the app automatically syncs it to all other computers or devices that share that folder. One of the most obvious benefits of using a cloud storage service like Dropbox is that my files are protected even if my computer is not. Dropbox Paper, which was launched in January 2017, is the company's best collaborative tool. I'm thinking about making a Paper that can be shared with others.

Minpunten:

A free Dropbox Basic account has limited storage but includes the majority of the features included in paid subscriptions. Dropbox also allows users to delete their Basic accounts. Free accounts expire after 12 months and 90 days of inactivity, and any files in them are deleted. Dropbox's organizational structure isn't very novel.

Thom T.
IT System Administrator in VS
Informatiediensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Easy To Use But Can Be Difficult To Manage

3,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Overall it's been a medium experience of rolling it out. While there is a fair amount of integration between personal and business, Dropbox expects one to just "trust them" when it comes to the lines between them and I find that to be a hard thing to do.

Pluspunten:

Dropbox is easy to use, with both local applications that run and virtually the same functionality in a web browser.

Minpunten:

Dropbox is difficult to Administer because it's not very intuitive. Often when I'm looking for more granular permissions, its difficult to review and set.

Michelle S.
Executive Vice President in VS
Vastgoed, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Dropbox is a must-have for remote clients and employees

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: With both our employees and our clients being remote, Dropbox has been essential in our operations.

Pluspunten:

Our company operates 100% remotely for both our employees and our clients. We request a lot of documents from our clients who are located throughout the country, and then our employees, who also work remotely throughout the country, review the documents. Dropbox allows for the effortless exchange of documents from our clients without the client having to sign in or create an account. Managerial controls allow for us to assign employees to certain files, and restrict access to only the employees assigned to the project. Dropbox also gives us extra security features such as having employees only being able to work in the cloud as opposed to downloading and working on/saving files to their local computers, as well as the ability to remote-wipe any dropbox info on a local computer. And we feel safe knowing that our information on Dropbox is encrypted.

Minpunten:

The only thing I don't like about Dropbox is that font on the document exchange page that the customer sees is unprofessional-looking, in my opinion.