Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Wat is LiveCall?

LiveCall is gratis software voor leadgeneratie en terugbellen. Het stelt je in staat om het aantal inkomende verkoopgesprekken met mensen die momenteel je website bezoeken te vergroten. De intelligente algoritmen kwalificeren de meest potentiële bezoekers vooraf en betrekken ze om een terugbelverzoek aan te vragen. Een klant klikt op de widget en voert zijn telefoonnummer in. LiveCall belt automatisch je salesmanager en de klant. Het verbindt ze in minder dan 25 seconden met een enkele lijn.

Wie gebruikt LiveCall?

De belangrijkste markt zijn bedrijven die al callcenters hebben. LiveCall werkt prima op plekken waar diensten/producten met een hoge marge worden verkocht en waar men een gesprek wil voeren met hun klanten.

LiveCall Software - 1
LiveCall Software - 2

Twijfels over LiveCall? Vergelijk met een populair alternatief

LiveCall

LiveCall

4,9 (7)
US$ 49,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
28
9
4,9 (7)
5,0 (7)
5,0 (7)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 25,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
195
22
4,0 (18.750)
4,0 (18.750)
4,1 (18.750)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor LiveCall

Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste score
CRM
Klantenbeheer
Klantendatabase
Agile CRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Contactendatabase
Leads beheren
ActiveDEMAND
Functies met hoogste score
E-mailbeheer
Leads beheren
Marketingautomatisering
Bitrix24
Functies met hoogste score
Confirmations/Reminders
Herinneringen
Klantenbeheer
EngageBay CRM
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
E-mailbeheer
Lead nurturing
Close
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Leads beheren
CallPage
Functies met hoogste score
Leadkwalificatie
Leads vastleggen
Verificatie/validatie van leads
PhoneBurner
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Interactie bijhouden
Leads beheren
Salesmate
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Leads beheren

Reviews over LiveCall

Gemiddelde score

In totaal
4,9
Gebruiksgemak
4,9
Klantenservice
5,0
Functies
4,8
Prijs-kwaliteitverhouding
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
86%
4
14%
Danuta
Danuta
Za¿o¿ycielka in Polen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

LiveCall helped me to make my first sale

5,0 7 jaar geleden

Opmerkingen: More incoming sales calls (~30% boost)
Higher conversions to scheduling visits in my bridal salon
Much better customer's experience

Pluspunten:

It fits perfectly into my sales process. In my business, I usually have to talk with a potential customer to advise about my products and schedule a meeting. LiveCall helped me engage girls who visit my website and offers them an easy way to contact me. I like the software a lot because it does not distract me from work (answering emails or live chats is a problem in my case). All I need to do is answer more incoming calls. These are usually new customers. In fact, I've managed to make my first sale even before launching my brand. The girl that I've called back in 25 second was shock how quick it happened. That make the conversation about my products much easier.

Minpunten:

The dashboard is a bit outdated. They should also work on reports so I have more information about the visitors. Other then that, it's pretty cool.

Mateusz
Mateusz
Project Manager in Polen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Livecall doubled our sales

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

Easy for use. Complete integration with our Call Center software. Very good widget customization. Gives a lot of leads with a small effort ;)

Minpunten:

Dashboard sometimes crashes and there's no data or its out of date

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computer- en netwerkbeveiliging, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Best website tool to generate quality leads

4,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

This is the best tool available to generate quality leads. The widget is awesome to entice users to leave their mobile number and receive a callback. You can customize widget easily to match your website color theme. I will recommend it to every website owner to generate quality leads. This worked better for us as compared to Chat Tool.

Minpunten:

I didn't find any option to customize fields, the only information the user can share is a mobile number. Perhaps an extra field should work to allow users to enter their email or name.

Kinga
CEO in Polen
Meubels, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Not only I love to use that plugin - my customers also!

5,0 8 jaar geleden

Opmerkingen: My customers are positively surprised when I call them back in 25 seconds. With Livecall we started receiving around 60% more calls than before. For me, that plugin is a new type of customer support approach. I like Livecall also as a lead capture. My website visitors very often are curious about the promise of calling them back in 25 seconds so they trying to test that plugin. That's a good way to get high-quality leads. Moreover, once you talk with them through the phone it's easier to build trust and close the deal. If you care about customers service - that plugin is must have for your business! I am 100% sure that you will be happy with the results.

Reactie LiveCall

8 jaar geleden

Kinga, thank you so much for your review!

Arkadiusz
IT Director in Polen
Bouwmaterialen, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to use CallCenter Software

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

Very easy to set up and use. Low on cost. Perfect way to get high-quality leads.

Minpunten:

Nothing. LiveCall plugin works as we wanted to.

Andrew
CEO in Duitsland
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer

LiveCall increases # of inbound sales calls.

5,0 9 jaar geleden

Opmerkingen: For my business, where I need to talk to prospective customers over the phone before they buy LiveCall is a great solution. It's like livechat but with audio conversations vs. typing. The only cons: their backend is not very intuitive.

Reactie LiveCall

9 jaar geleden

Thank you for the review.

Mario
COO in Duitsland
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer

Happy customers and more sales

5,0 9 jaar geleden

Opmerkingen: If you would like to have your customers happy because they can reach you easier; and more leads becoming paying customers, then Live Call is the tool you want to use. Simple, easy to use, and excellent customer service formt he Live Call team

Reactie LiveCall

9 jaar geleden

Tkank you Mario!