ConnectWise Automate

ConnectWise Automate

Wat is ConnectWise Automate?

ConnectWise Automate (voorheen LabTech) heeft nauw samengewerkt met eersteklas providers voor IT-back-up, opslag en gegevensherstel met uitgebreide productlijnen die een scala aan functies en functionaliteiten bieden. Door middel van deze integraties kunnen de back-up- en opslagoplossingen van Automate voorzien in gegevensbescherming en herstel vanaf fysieke en virtuele machines, inclusief de cloud. Of het nu Windows of Linux betreft: dit platform kan je helpen! Doe vandaag nog je rondleiding!

Wie gebruikt ConnectWise Automate?

Voor IT-serviceproviders en managed services providers (MSP's)

ConnectWise Automate Software - 1
ConnectWise Automate Software - 2
ConnectWise Automate Software - 3
ConnectWise Automate Software - 4
ConnectWise Automate Software - 5

Twijfels over ConnectWise Automate? Vergelijk met een populair alternatief

ConnectWise Automate

ConnectWise Automate

4,1 (122)
Niet beschikbaar in jouw land
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
113
5
3,6 (122)
3,8 (122)
3,6 (122)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Meeste beoordelingen
US$ 99,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
134
14
4,6 (295)
4,7 (295)
4,5 (295)

Andere goede alternatieven voor ConnectWise Automate

N-sight
Functies met hoogste beoordeling
Dashboard
Toegang en controle op afstand
Toegangsopties/machtigingen
Atera
Functies met hoogste beoordeling
Onbeheerde toegang
Toegang en controle op afstand
Waarschuwingen/Escalatie
Splashtop Remote Support
Functies met hoogste beoordeling
Onbeheerde toegang
Scherm delen
Toegang en controle op afstand
GoTo Meeting
Functies met hoogste beoordeling
Scherm delen
Tweewegs audio en video
Videovergaderen
Pulseway
Functies met hoogste beoordeling
Mobiele toegang
Rapportage en analyse
Toegang en controle op afstand
Join.Me
Functies met hoogste beoordeling
Mobiele toegang
Scherm delen in realtime
Videovergaderen
Datto RMM
Functies met hoogste beoordeling
Patchbeheer
Toegang en controle op afstand
Waarschuwingen/Meldingen
TeamViewer
Functies met hoogste beoordeling
Realtime chatten
Scherm delen
Toegang en controle op afstand
LastPass
Functies met hoogste beoordeling
Versleutelde opslag van wachtwoorden
Wachtwoordgenerator
Wachtwoordsynchronisatie

Reviews over ConnectWise Automate

Gemiddelde score

In totaal
4,1
Gebruiksgemak
3,6
Klantenservice
3,6
Functies
4,3
Waar voor je geld
3,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Daren
Daren
President in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Connectwise Automate

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: We are using Connectwise Automate for taking care of customers on a managed service contract.

Pluspunten:

There are many, many features in Connectwise Automate that will help you help your customers with their computer needs.

Minpunten:

Although the software is very feature rich, it seems very cumbersome and not easy to use from day one. In almost every step, we have had to take classes to figure out how to do things.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Machine- en installatiebouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

If you have the money to spend, spend it.. if not.. there is other options`

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, I am very happy with Connectwise Automate and would continue to use the product. If you work in a critical industry, I wouldn't recommend this as being your only source of remote access since support is very slow and very unhelpful in most situations.

Pluspunten:

The best part of this software is how robust the software is. When you purchase this software, you receive control and "WSUS" as part of your package. The software contains reports, pulls data on each computer, provides some integration and overall is a great automation and remote access tool.

Minpunten:

Support is very slow to respond. Getting credits for downtime on their hosted web server is like pulling teeth. When you get into the chat queue, you may be waiting an hour or more for someone overseas who doesn't know how to fix the issue anyway. Then you have to wait until someone gets back with you when they "open a ticket." Honestly.... the only reason I WOULDN'T buy this software is their support system lacks ability for true support!

Kim
IT Director in VS
Informatiediensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Unreliable

3,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: It was given as a remote tool and to show how many systems the outsourced IT group could charge us for, but totally unreliable as a tool.

Pluspunten:

It was included in the costs of outsourced IT

Minpunten:

It hardly would connect and allow me to work with systems when it was most ciritical

Chris
Director of Technology in VS
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Favorite RMM platform

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Very good product, probably our most important tool in our stack.

Pluspunten:

Very customizable, we create a lot of our own scripts to do custom things for clients.

Minpunten:

Uses MySQL DB, would prefer MS SQL. MySQL can be a beast to manage.

Sam
IT Support Technician in VS
Computernetwerken, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Overwogen alternatieven:

Connectwise Automate

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Connectwise Automate is a critical part of my business that I use. I could not work without it and I really enjoy working with this tool!

Pluspunten:

I really like the features that Connectwise Automate offers. The ability to remotely patch servers and endpoint devices is excellent.

Minpunten:

The only issue we have with this software is the customer support and occasional instability of the software.