Wie gebruikt Timely?

Bedrijfsmanagementsoftware voor drukke salons en spa's. Laat Timely je bedrijf runnen, zodat je meer tijd hebt voor datgene waar je van houdt.

Wat is Timely?

Timely is 's werelds slimste boekingssoftware. Beheer moeiteloos je afspraken, klanten, verkoop, personeel, voorraad, rapportage en meer! Creëer de perfecte klantervaring met online boekingen, aanbetalingen, betalingen, Afterpay, cadeaubonnen, gerichte sms-campagnes en automatische sms- of e-mailberichten. Transparante prijzen, zonder installatiekosten, verborgen extra's of heimelijke contracten. Ontdek waarom meer dan 36.000 gebruikers over de hele wereld dol zijn op Timely. Probeer het 14 dagen gratis uit!

Timely - Details

Timely

http://www.gettimely.com

Opgericht in 2012

Timely-video
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Timely - prijsoverzicht

Timely heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Timely betaalde versie vanaf US$ 25,00/maand.


Beginprijs

US$ 25,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Timely - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Timely

  • Afspraakherinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Online betalingen
  • Online reserveren
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Terugkerende afspraken

Bekijk de volledige lijst van Afspraken software

  • Afspraakherinneringen
  • Afspraakplanning
  • E-mailmarketing
  • Klantprofielen
  • Loyaliteitsprogramma
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
  • Wachtlijstbeheer

Bekijk de volledige lijst van Kapsalon software

  • Afsprakenbeheer
  • Behandelingspakketten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Foto's voor en na
  • Klantenbeheer
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Kuuroord software

  • Afsprakenbeheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • E-mailmarketing
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Multilocatie
  • Personeelsbeheer
  • Praktijkbeheer
  • SOAP-notities
  • Verkooppunt

Bekijk de volledige lijst van Massage salon software

  • Afspraakplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Klasplanning
  • Multilocatie
  • Personeelsplanning
  • Realtime planning
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Resources plannen
  • Waarschuwingen/Meldingen

Bekijk de volledige lijst van Planning software

  • Beheer van beursstands
  • Klantprofielen
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Salon software

  • Afsprakenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Payroll en provisies
  • Personeelsplanning
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Spa software

Reviews van Timely

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,7
Klantenservice 4,7
Functies 4,4
Waar voor je geld 4,6

Reviewsoftware

Deel je ervaringen met andere kopers van software.

Schrijf een review!
Janelle M.
Manager
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-10-2017

"Great customer service, flexible plans to suit all our needs"

Opmerkingen: Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

Pluspunten: The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

Minpunten: It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-10-2017
Jacob W.
Massage Therapist
Gezondheid, wellness en fitness, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 10-10-2020

"Spa Scheduling Software"

Opmerkingen: Overall, I had a good experience with Timely and would be open to using the software again. However, I will most likely be shopping around to find a more effective software and maybe a cheaper one as well.

Pluspunten: I used this software as an employee at a spa that I worked for, for almost 2 years. I had a good experience with Timely and enjoyed most of its features. The most beneficial aspect of Timely is getting notifications about appointments made through Timely. Communication is key for a small business with a number of employees, Timely allowed management to bypass certain communications by utilizing Timely.

Minpunten: I didn't like all the content, options, and other features Timely offered. It was honestly very overwhelming trying to learn every aspect of Timely. I understand, having options is beneficial, but sometimes being simple is better. I was instructed by management to learn the software inside and out and it took quite a while to wrap my head around all the things Timely did and offered.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 10-10-2020
Ray W.
Owner/Operator
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    2 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-9-2017

"I don't even know where to start!"

Opmerkingen: It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!

Pluspunten: The support team is fantastic and the application itself 'looks' great. Looks are very deceiving though. The most basic functions work well. Beyond that, there are plenty of issues, including lots of unfinished features.

Minpunten: Far too many features are left unfinished. Every time something new is released I'm left somewhat shocked how basic functionality that could complete the feature is left out. Even Stock Management is tedious and unituitve. Something basic like not being able to make recurring appointments that have more than 1 service. Limited to a total of 160 characters for SMS. Sales Reports report incorrect/misleading figures. No customer accounts. No loyalty system. Can't create custom value gift vouchers on the fly (they all need to be preset amounts). If you have more than one staff member, you're going to be in for more surprises - good luck to you! There is far too many things to mention. I could go on but hopefully you get the point. Approach the application with caution, and if it means paying for additional month or two to PROPERLY test it out, do it! It could save you a lot of grief in the long run. Timely say they care about customer feedback but in the 2.5 years we've been using it, very little has been done to improve even basic functionality. In fact, not a single one of the things I've mentioned above has been addressed in that time. Given all the new (incomplete) features being released without first addressing the swarm of issues currently present is further proof.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-9-2017
Michelle R.
Acupuncturist
Alternatieve geneeskunde, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-12-2018

"Fantastic online booking system for sole practitioners"

Opmerkingen: Client bookings continue to increase. Many new clients will choose me over another business because they can book online. I can easily see my financial situation for preparing tax statements. It's affordable, effective and easy to use.

Pluspunten: The best and most important advantage for using this software is the ease it provides for my clients booking themselves in online. I get great feedback from clients.

Minpunten: I often miss messages so maybe a pop up notification would be helpful.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-12-2018
Lloyd S.
Owner of Myriad Home Improvement and Handyman Services
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-12-2018

"Very good scheduling software"

Pluspunten: email campaign generation, easy to use, keeps a data base for contacts, can be customized,

Minpunten: There is an additional cost to associated with the amount of staff that you have. The more staff, the more the cost.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-12-2018