Wie gebruikt Timely?

Bedrijfsmanagementsoftware voor drukke salons en spa's. Laat Timely je bedrijf runnen, zodat je meer tijd hebt voor datgene waar je van houdt.

Wat is Timely?

Timely is 's werelds slimste boekingssoftware. Beheer moeiteloos je afspraken, klanten, verkoop, personeel, voorraad, rapportage en meer! Creëer de perfecte klantervaring met online boekingen, aanbetalingen, betalingen, Afterpay, cadeaubonnen, gerichte sms-campagnes en automatische sms- of e-mailberichten. Transparante prijzen, zonder installatiekosten, verborgen extra's of heimelijke contracten. Ontdek waarom meer dan 36.000 gebruikers over de hele wereld dol zijn op Timely. Probeer het 14 dagen gratis uit!

Timely - Details

Timely

http://www.gettimely.com

Opgericht in 2012

Timely - Prijsoverzicht

Timely heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Timely betaalde versie vanaf US$ 25,00/maand.

232596
232597
232598
232599
232600
Timely video
232596-thumb
232597-thumb
232598-thumb
232599-thumb
232600-thumb

Beginprijs

US$ 25,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Timely

Afspraken software
Afspraakherinneringen
Geautomatiseerde planning
Groepsplanning
Kalendersynchronisatie
Klantendatabase
Mobiele toegang
Multilocatie
Online betalingen
Online reserveren
Reserveringsbeheer voor kamers
Terugkerende afspraken
Afspraakherinneringen
Afspraakplanning
E-mailmarketing
Klantprofielen
Loyaliteitsprogramma
Payrollbeheer
Personeelsbeheer
Verkooppunt
Voorraadbeheer
Wachtlijstbeheer
Afsprakenbeheer
Behandelingspakketten
Beheer van cadeaubonnen
Foto's voor en na
Klantenbeheer
Naleving van HIPAA-richtlijnen
Voorraadbeheer
Afsprakenbeheer
Beheer van cadeaubonnen
E-mailmarketing
Factureren
Klantenbeheer
Multilocatie
Personeelsbeheer
Praktijkbeheer
SOAP-notities
Verkooppunt
Afspraakplanning
Faciliteitsplanning
Geautomatiseerde planning
Groepsplanning
Klasplanning
Multilocatie
Personeelsplanning
Realtime planning
Reserveringsbeheer voor kamers
Resources plannen
Waarschuwingen/Meldingen
Beheer van beursstands
Klantprofielen
Loyaliteitsprogramma
Multilocatie
Payrollbeheer
Personeelsbeheer
Terugkerende afspraken
Verkooppunt
Voorraadbeheer
Afsprakenbeheer
Klantenbeheer
Loyaliteitsprogramma
Payroll en provisies
Personeelsplanning
Verkooppunt
Voorraadbeheer

Reviews van Timely

5 van 630 reviews worden weergegeven

In totaal
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenservice
4,7/5
Functies
4,4/5
Waar voor je geld
4,6/5
Janelle M.
Manager
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-10-2017

"Great customer service, flexible plans to suit all our needs"

Opmerkingen: Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

Pluspunten: The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

Minpunten: It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-10-2017
Peter W.
Web Developer
Hoger onderwijs, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 27-11-2018

"Organize your diary with ease!"

Pluspunten: Very easy to use and train new users on. Intuitive dashboard and very clear user interface.
Timely has been optimized very well for mobile use, enabling us and our users to use this out-and-about.
The customization options of the widget and mini-site are great, and work well with lots of our systems.
The ability to send communications via SMS is very helpful, though not clear when initially purchased.

Minpunten: The lack of language support really isn't great, especially at an organization with lots of international users (non-English speaking).
It wasn't particularly clear when we first purchased Timely that the ability to send SMS's wasn't part of the original plan, and had to purchase separately.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 27-11-2018
Ray W.
Owner/Operator
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-9-2017

"I don't even know where to start!"

Opmerkingen: It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!

Pluspunten: The support team is fantastic and the application itself 'looks' great. Looks are very deceiving though. The most basic functions work well. Beyond that, there are plenty of issues, including lots of unfinished features.

Minpunten: Far too many features are left unfinished. Every time something new is released I'm left somewhat shocked how basic functionality that could complete the feature is left out. Even Stock Management is tedious and unituitve. Something basic like not being able to make recurring appointments that have more than 1 service. Limited to a total of 160 characters for SMS. Sales Reports report incorrect/misleading figures. No customer accounts. No loyalty system. Can't create custom value gift vouchers on the fly (they all need to be preset amounts). If you have more than one staff member, you're going to be in for more surprises - good luck to you! There is far too many things to mention. I could go on but hopefully you get the point. Approach the application with caution, and if it means paying for additional month or two to PROPERLY test it out, do it! It could save you a lot of grief in the long run. Timely say they care about customer feedback but in the 2.5 years we've been using it, very little has been done to improve even basic functionality. In fact, not a single one of the things I've mentioned above has been addressed in that time. Given all the new (incomplete) features being released without first addressing the swarm of issues currently present is further proof.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-9-2017
Michelle R.
Acupuncturist
Alternatieve geneeskunde, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-12-2018

"Fantastic online booking system for sole practitioners"

Opmerkingen: Client bookings continue to increase. Many new clients will choose me over another business because they can book online. I can easily see my financial situation for preparing tax statements. It's affordable, effective and easy to use.

Pluspunten: The best and most important advantage for using this software is the ease it provides for my clients booking themselves in online. I get great feedback from clients.

Minpunten: I often miss messages so maybe a pop up notification would be helpful.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-12-2018
Lloyd S.
Owner of Myriad Home Improvement and Handyman Services
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-12-2018

"Very good scheduling software"

Pluspunten: email campaign generation, easy to use, keeps a data base for contacts, can be customized,

Minpunten: There is an additional cost to associated with the amount of staff that you have. The more staff, the more the cost.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-12-2018