Wie gebruikt deze software?

Bedrijfsmanagementsoftware voor drukke salons en spa's. Laat Timely je bedrijf runnen, zodat je meer tijd hebt voor datgene waar je van houdt.

Gemiddelde scores

629 beoordelingen
  • In totaal 4.7/5
  • Gebruiksgemak 4.7/5
  • Klantenservice 4.7/5
  • Functies 4.4/5
  • Waar voor je geld 4.6/5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 25,00/maand
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proef Ja
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Timely
  • http://www.gettimely.com
  • Opgericht in 2012

Over Timely

Timely is 's werelds slimste boekingssoftware. Beheer moeiteloos je afspraken, klanten, verkoop, personeel, voorraad, rapportage en meer! Creëer de perfecte klantervaring met online boekingen, aanbetalingen, betalingen, Afterpay, cadeaubonnen, gerichte sms-campagnes en automatische sms- of e-mailberichten. Transparante prijzen, zonder installatiekosten, verborgen extra's of heimelijke contracten. Ontdek waarom meer dan 36.000 gebruikers over de hele wereld dol zijn op Timely. Probeer het 14 dagen gratis uit!

Functies van Timely

  • Afspraakherinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Online betalingen
  • Online reserveren
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Terugkerende afspraken
  • Afsprakenbeheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • E-mailmarketing
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Multilocatie
  • Personeelsbeheer
  • Praktijkbeheer
  • SOAP-notities
  • Verkooppunt
  • Afspraakplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Klasplanning
  • Multilocatie
  • Personeelsplanning
  • Realtime planning
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Resources plannen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Beheer van beursstands
  • Klantprofielen
  • Loyaliteitsprogramma
  • Multilocatie
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
  • Afsprakenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Online reserveren
  • Payroll en provisies
  • Personeelsbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer

De nuttigste reviews van Timely

Great customer service, flexible plans to suit all our needs

Beoordeeld op 24-10-2017
Janelle M.
Manager
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

Pluspunten: The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

Minpunten: It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

Organize your diary with ease!

Beoordeeld op 27-11-2018
Peter W.
Web Developer
Hoger onderwijs, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
Bron: GetApp
4/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
4/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Very easy to use and train new users on. Intuitive dashboard and very clear user interface.
Timely has been optimized very well for mobile use, enabling us and our users to use this out-and-about.
The customization options of the widget and mini-site are great, and work well with lots of our systems.
The ability to send communications via SMS is very helpful, though not clear when initially purchased.

Minpunten: The lack of language support really isn't great, especially at an organization with lots of international users (non-English speaking).
It wasn't particularly clear when we first purchased Timely that the ability to send SMS's wasn't part of the original plan, and had to purchase separately.

Easy for people to book in to see me!

Beoordeeld op 5-12-2019
Tom D.
Ownwr/Director
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: It's brilliant. It frees up so much of my time. Rather than managing a schedule manually, Timely does it for me!

Pluspunten: The ease of use for people to book in to see me and my trainers at the gym. It takes away the need for me to answer phone calls all day every day.

Minpunten: Nothing I don't like about it. Everyone who has booked in tells me how easy it is and how much better it is than using the phone!

I don't even know where to start!

Beoordeeld op 1-9-2017
Ray W.
Owner/Operator
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
2/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
3/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!

Pluspunten: The support team is fantastic and the application itself 'looks' great. Looks are very deceiving though. The most basic functions work well. Beyond that, there are plenty of issues, including lots of unfinished features.

Minpunten: Far too many features are left unfinished. Every time something new is released I'm left somewhat shocked how basic functionality that could complete the feature is left out. Even Stock Management is tedious and unituitve. Something basic like not being able to make recurring appointments that have more than 1 service. Limited to a total of 160 characters for SMS. Sales Reports report incorrect/misleading figures. No customer accounts. No loyalty system. Can't create custom value gift vouchers on the fly (they all need to be preset amounts). If you have more than one staff member, you're going to be in for more surprises - good luck to you! There is far too many things to mention. I could go on but hopefully you get the point. Approach the application with caution, and if it means paying for additional month or two to PROPERLY test it out, do it! It could save you a lot of grief in the long run. Timely say they care about customer feedback but in the 2.5 years we've been using it, very little has been done to improve even basic functionality. In fact, not a single one of the things I've mentioned above has been addressed in that time. Given all the new (incomplete) features being released without first addressing the swarm of issues currently present is further proof.

Decided to double the price of their product for no reason

Beoordeeld op 16-8-2019
Steve H.
Owner
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
Bron: SoftwareAdvice
4/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
3/5
Klantenondersteuning
1/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Average. I hind sight should have used another provider that don't keep making annoying changes and massively hike their prices

Pluspunten: Ease of use and functionality and a fair price

Minpunten: Change the layout and look without informing customers (making it look and function worse). The company has also decided to double the cost of their product as it has new functionality (that I've been using for nearly 4 years) and the sales pitch is that you get SMS credits as part of the packages, however the credits are like a phone contact - paying for loads that you either don't need or won'r use.

Lees meer reviews