Wat is KORONA?

KORONA is cloudgebaseerde POS-software voor alle detailhandel-, ticketing- en lidmaatschapsdiensten. Het wordt geleverd met geavanceerd inventarisbeheer, CRM-tools, verschillende software-integraties en een intuïtieve interface.

KORONA past zich aan op jouw workflows en niet andersom. Alle functies zijn volledig aanpasbaar.

KORONA werkt zowel voor winkels met één kassa, bedrijven met meerdere locaties als franchises.

Er zijn geen contracten en geen kosten. 24/7 ondersteuning en training zijn onderdeel van een vast maandelijks tarief.

Wie gebruikt KORONA?

KORONA POS-software kan alle niches van de detailhandel ondersteunen, evenals evenementen, lidmaatschaps- en ticketingbedrijven. KORONA is aantrekkelijk voor zowel enkele winkels als bedrijven met meerdere locaties of franchises

Waar kan KORONA worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • COMBASE
  • Gevestigd in Las Vegas, VS
  • Opgericht in 2011
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • COMBASE
  • Gevestigd in Las Vegas, VS
  • Opgericht in 2011
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van KORONA

KORONA Software - 1
KORONA Software - 2
KORONA Software - 3
KORONA Software - 4
KORONA Software - 5
Nog 6 andere bekijken
KORONA-video
KORONA Software - 1
KORONA Software - 2
KORONA Software - 3
KORONA Software - 4
KORONA Software - 5

Vergelijk de kosten van KORONA met soortgelijke producten

KORONA

US$ 49,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 1.295,00/eenmalig
Gratis versie
Gratis proef
US$ 69,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van KORONA

  • Administratie
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van retailvoorraad
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • In- en uitchecken
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Klantenaccounts
  • Klantenbeheer
  • Klantgegevensbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Prijsbeheer
  • Productidentificatie
  • Productiebeheer
  • Prognose
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Retailbeheer
  • Retourbeheer
  • Retouren bijhouden
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Tickets reserveren
  • Touchscreen
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Vervoersbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebeheer
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven voor KORONA

TrueCommerce provides its Nexternal eCommerce platform to brands of all sizes.
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
Retail Express by Maropost Founded in 2004
RockSolid MAX integrated point of sale is easy to use and helps retailers grow their business at one affordable monthly price.
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Cloud-based point of sale system to increase sales, better manage inventory, and provide actionable reports.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten en is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen.
Spruce software is easy to use and completely integrated, helping building suppliers streamline processes and reduce costly errors.
Verkooppunt en voorraadbeheer voor WooCommerce - WooPOS
POS software that allows retail, trade and wholesale businesses to handle price, stock, general ledger, payments processing, and more.

Reviews over KORONA

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,7
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
70%
4
28%
3
2%
Kristen L.
Owner in VS
Wijn en sterke drank, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Best business decision!

5 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: I had such an antiquated system before, implementing Korona has been a huge game changer for my overall profitability. Implementation was seamless and painless! The support staff is great and always ready to help. Had I known it would be this easy, I would have made the switch sooner!

Pluspunten:

Korona makes it so easy to manage my business remotely. I can easily update pricing, enter stock receipts and view all my sales data from the website. All the POS features are customizable based on your business and the reporting is pretty endless.

Minpunten:

My only "want" at this point is more features available from the mobile version of the back office.

Reactie COMBASE

3 weken geleden

Thanks, Kristen! We're always working on improving the product and service, and the mobile side of the back office will have new features soon. We'll keep ya posted!

Stephen P.
Owner in VS
Wijn en sterke drank, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Korona POS for Liquor Store

5 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Overall a great product for retail POS system. Integrates with my credit card machine so cuts down on the potential for human error. End of Day reporting is excellent. Employee time clock is great as well.

Pluspunten:

Value for the money is excellent and the customer service is the best I have experienced.

Minpunten:

No ID scanning and no "Legal Birthdate" that shows on the POS screen.

Reactie COMBASE

3 weken geleden

Thank you, Stephen! Hopefully, we'll have those extra widgets for your dashboard sometime soon.

Steven E.
Travel Agent in VS
Vrije tijd, reizen en toerisme, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

KORONA Review

3 3 jaar geleden

Pluspunten:

Software was good and features designed

Minpunten:

Cost to much should have cheaper price for people

Reactie COMBASE

3 jaar geleden

Hi Steven, thanks for the feedback. Glad to hear that you liked our product, but sorry to hear that it wasn't in your price range. We strive to provide reasonable prices for each of our POS software solutions. KORONA's software-as-a-service always comes as a flat monthly rate with no extra fees or expenses. Often, "cheaper" solutions end up being more expensive once all fees are added on. Please don't hesitate to reach out again if you're interested in setting up a demo with your free trial so you can see each of the features that KORONA comes with. Our support and customer service team members are pretty great :)

Gregory B.
Co-Founder in VS
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Really excellent POS system

5 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Extremely positive. The software interfaces correctly and well with all of the equipment we need it to, the reporting is extensive, the inventory management works well, and the customer service is the best of any of our vendors.

Pluspunten:

How fully featured it is. There's nothing I've needed to do that Korona couldn't handle one way or another, which cannot be said for literally any other POS I've used in my career.

Minpunten:

The user interface leaves a good bit to be desired. It's not unusable by any means, but it does feel as though the UI was designed by developers, not designers. Can be confusing and unintuitive at times.

Reactie COMBASE

3 weken geleden

Thanks, Greg! Let us know about any specific features that seem a bit clunky. We're always trying to make the product as seamless as we can.

Aaron F.
Small Business Owner in VS
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Left Square and went to Korona, now my business can grow as big as I can dream!

5 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Love it! Still learning all the great things it has for me to make my job easier.

Pluspunten:

Not connected to a processor company. So I won't need to integrate into another POS system ever again. While taking advantage of any new processing company that can offer a better rate. I get a real person to talk to in less than a minute every time I call with a question. No Contract, month to month. Can't lose to try.

Minpunten:

It does so much that there is a little learning curve if this is your first professional business software. No issues learning though.

Reactie COMBASE

3 weken geleden

Thanks, Aaron! Please continue to reach out to our support team any time you have questions.