Wat is Zoho Expense?

Zoho Expense maakt onkostenrapportage moeiteloos. Automatiseer de onkostenregistratie, koppel creditcards, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op uitgaven.

Wie gebruikt Zoho Expense?

Middelgrote tot grote bedrijven.

Waar kan Zoho Expense worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Zoho
  • Opgericht in 1996
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 3 andere

prijzen van Zoho Expense

Beginprijs:

US$ 5,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Zoho Expense heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Zoho Expense heeft een betaalde versie vanaf US$ 5,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Zoho
  • Opgericht in 1996
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 3 andere

Video's en afbeeldingen van Zoho Expense

Zoho Expense Software - 1
Zoho Expense Software - 2
Zoho Expense Software - 3
Zoho Expense Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Zoho Expense-video
Zoho Expense Software - 1
Zoho Expense Software - 2
Zoho Expense Software - 3
Zoho Expense Software - 4

Functies van Zoho Expense

  • Bedrijfscreditcard
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beleidbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Factureren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Onkosten bijhouden
  • Online reserveren
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Uitgavencontrole
  • Vergoedingenbeheer

Alternatieven voor Zoho Expense

Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Regel het onkostenbeheerproces van je bedrijf met de geautomatiseerde online oplossing voor onkosten van Certify. Meer informatie over Emburse Certify Expense
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
De nieuwe standaard in onkostenbeheer – Kostenrapportage met één muisklik, intelligent bijhouden van kwitanties, naleving en werkstroomautomatisering.
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.

Reviews over Zoho Expense

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,5
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Ankush
Ankush
Manager Finance in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Zoho Expense: Automate and Report Expenses

5,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Zoho Expense is an awesome tool to manage business travel for budding start-ups and businesses.

Pluspunten:

Zoho Expense is a powerful tool which comes with following features: - Store and validate bills on the go - Track the mileage and kilometers run by staff - Date and time capture for transactions - Import bank/credit card statements - Perform analytics on the expense data - Simplify your travel though Zoho Expense

Minpunten:

Zoho Expense is a wonderful tool to use and have many features. But sometimes the application removes certain features and some of the features are not working properly.

Federico
Federico
CFO in Brazilië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bankwezen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great product for a Small / Medium Business

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: My experience, in this solution, is excellent. Zoho Expense provides great value to the operations by helping with the manage and control of expenses.

Pluspunten:

This is a great product which allows you to track expenses in a single view, shows duplicated charges, and its approval settings really help improve the expending culture in the company. In addition, has a Free Plan!

Minpunten:

The issue, like any solution, depends on its compatibility with other solutions like Quickbooks, but it does have an easy workaround so that would be a minimum problem.

Overwogen alternatieven: SAP Concur en Fyle

Redenen om voor Zoho Expense te kiezen: Zoho Expense has a Free Plan and works perfectly with Netsuit.

Overgestapt van: SAP Concur en Fyle

Redenen om over te stappen op Zoho Expense: We tested two alternative solutions and the ratio quality/price was impressively better in Zoho Expense.

Geverifieerde reviewer
President in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Voedselproductie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

No longer functional

1,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: It was great at first offering a great value but know we are force to look for a new option

Pluspunten:

In the past it was easy to match things up now it take longer than if you were to photocopy and do an excel report

Minpunten:

It keeps getting harder to use with every upgrade. Top enter an expense know you have to go to three different screen to match them up and most of the time you manually have to match them up which takes even longer. The worst part is they can even correctly do their own receipt

Kurtis
VP in VS
Automotive, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

It Just Works!

4,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: I have a mantra, Simplicity, Clarity & Confidence. Zoho Expense is Simple and easy to learn and use. It provides Clarity on how their system works and all the tools which gives me confidence that, that this one area of our business I do not need to spend too much time or worry about it getting the job done.

Pluspunten:

We had previously used Expensify (Ramp) and it worked well I thought until I tried Zoho Expense. It is more user-friendly and consistent in operation. We spend so little time putting together and processing expense reports now that this area of responsibility is an afterthought. I love it because it just works, and it is simple. On top of that Zoho does not send you political emails and social agenda propaganda that you receive through the company formally known as Expensify which is now called Ramp. In business I purchase products and services to do business, I do not purchase your political and social agenda for you to send me when I am purchasing your services. I could not recommend the services of Zoho Expense more...it has been a great decision to move from Expensify (Ramp) to Zoho.

Minpunten:

At this point, it is hitting all the areas in an easy and effective way.

Kate
Kate
Director in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

There isn't anything that Zoho doesn't cover!

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Being able to report expenses from a mobile device is really helpful!

Pluspunten:

Zoho Expense is a brilliant tool to add onto Zoho Books and having used Zoho in a previous role, I am looking forward to using Projects and other modules which will help our business run smoothly!

Minpunten:

Getting it set up as I am not a software developer but the Zoho team make it very easy!

Overwogen alternatieven: Dext Prepare

Redenen om over te stappen op Zoho Expense: I like the integration across the Zoho products