Wat is vcita?

Reken af met je factureringstaken, zodat je tijd kunt besparen en je kunt concentreren op het bevorderen van je bedrijf. Maak moeiteloos aantrekkelijke facturen vanaf je desktop of mobiel en versnel betalingen met automatische klantherinneringen.

Wie gebruikt vcita?

Kleine bedrijven die diensten verlenen. Meer dan 100.000 gebruikers wereldwijd vertrouwen op vCita: accountants, advocaten, bedrijven en marketingconsultants, coaches, counselors, fitnesstrainers, onderwijzers, en meer.

Waar kan vcita worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • vcita
  • Gevestigd in Bellevue, VS
  • Opgericht in 2010
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 18 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Italiaans en nog 5 andere

prijzen van vcita

Beginprijs:

US$ 19,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

vcita heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. vcita heeft een betaalde versie vanaf US$ 19,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • vcita
  • Gevestigd in Bellevue, VS
  • Opgericht in 2010
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 18 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Italiaans en nog 5 andere

Video's en afbeeldingen van vcita

vcita Software - 1
vcita Software - 2
vcita Software - 3
vcita Software - 4
vcita Software - 5
Nog 6 andere bekijken
vcita-video
vcita Software - 1
vcita Software - 2
vcita Software - 3
vcita Software - 4
vcita Software - 5

Functies van vcita

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Abonneebeheer
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Artsenbeheer
  • Batchverwerking
  • Behandelingsplannen op afstand
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde berichtenuitwisseling
  • Bevestiging van inschrijving
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bibliotheek met oefenmateriaal
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Casusbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Debiteurengrootboek
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailherinneringen
  • E-mailmarketing
  • Een-op-een berichten
  • Elektronische betalingen
  • Evenementenbeheer
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Fitnessschema
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geplande berichtgeving
  • Groepsplanning
  • Groepsregeistratie
  • Herinneringen
  • Intake van patiënten
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantenverhalen
  • Klantgeschiedenis
  • Klantprofielen
  • Klasplanning
  • Klasregistratie
  • Klassenbeheer
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Leads beheren
  • Lesaantekeningen
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Lijstbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Marketingautomatisering
  • Massa-sms
  • Medische facturering
  • Meerdere valuta's
  • Messaging
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele coupons
  • Mobiele toegang
  • Multi-specialisten
  • Multilocatie
  • Naleving gezondheidszorg
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Offertes
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online onderwijs
  • Online registratie
  • Online reserveren
  • Opnieuw plannen
  • Patiëntcommunicatie
  • Patiëntenbeheer
  • Patiëntplanning
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Planning voor artsen
  • Portal voor ouders
  • Portal voor ouders en studenten
  • Portal voor patiënten
  • Praktijk met meerdere disciplines
  • Praktijkbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime planning
  • Referenties bijhouden
  • Reserveringsbeheer
  • SMS-herinneringen
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verkooppunt
  • Videovergaderen
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor dansstudio's
  • Voor fysiotherapie
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor medische doeleinden
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor praktijken voor geestelijke gezondheid
  • Voor schoonheidsinstituten en wellnesscenters
  • Voor start-ups
  • Voor yoga-/pilatesstudio's
  • Voortgangsopmerkingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor vcita

Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Appointment scheduling software that can help you manage and grow your small business.
Platform voor bedrijfsoplossingen dat zorgverleners helpt bij het beheren van patiëntendossiers, claims, inkomsten en meer.
The affordable ERP Business Management platform designed for SMBs. Best all-in-one SaaS solution.

Reviews over vcita

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,2
Functies
4,1
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
John S.
John S.
VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

No-brainer for appointment based business

5 5 jaar geleden

Opmerkingen: I provide business management consulting for optometrists. All my work is done through appointments and email. vCita flawlessly syncs my calendar and allows clients to schedule when I'm actually available. Prior to vCita, I spent way too much time suggesting times, getting voicemails, etc. Besides that, they have done a great job of allowing a feature-rich "live-site" that is easy to set up and super customizable. I think for many businesses it would suffice to be the landing page.

Pluspunten:

Very simple appointment set-ups. Before vCita there was a ton of back and other emails, or worse than that - phone calls.

Minpunten:

The invoicing/billing system is not as robust as some other programs out there. Specifically I would like the program to send out regular monthly retainer billing.

Asha I.
Physician//Owner in VS
Gezondheid, wellness en fitness, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great for scheduling, other features not so much

4 2 jaar geleden

Opmerkingen: I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see the client portal, unfortunately it is not optimal. Most features however aren’t hippa compliant. Really I only use client portal for scheduling and share patient handouts. Patients don’t have to log in like other apps, as it recognizing emails.
Overall I do think it offers more than competition , but make sure you try every part to see what works for you and what doesn’t. Also customer service must be more present. Even after you pay they limit features until you use for a while , which is ridiculous.
They will be better if they make conscious effort to improve

Pluspunten:

Able to customize scheduling page to be more professional and to distinguish services offered. Like the idea of client portal. Clients can go to portal to pay , schedule and can share documents. Works for me who share patient education handouts.

Minpunten:

Some additional features are really glitchy and most features of the client portal I can’t use. When customers pay online , they are not taken to confirmation page or automated message . Messaging IS NOT secure , sometimes links In messages, don’t work. Documents are not secure. So since I’m using for health business, I had to get another program for secure messaging . Customer service good when you can each them, there is a 2 hour window only to call in a 24 hour day. Chat is not always available during business hours. It’s even worse if you are on east coast.

Overwogen alternatieven: Full Slate

Redenen om voor vcita te kiezen: Did not like hippa options Also like client portal with vCita

Overgestapt van: Acuity Scheduling

Redenen om over te stappen op vcita: Has better reviews and more users.

Amber N.
Owner in VS
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Good Place to Start for Small Business

4 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall, Vcita helped us get our small business off the ground with the scheduling and billing features. It was a good place to start for our business.

Pluspunten:

Calendar synch was helpful, scheduling and billing were easy to manage.

Minpunten:

Confusing layout, CRM features were not very robust, customer support was spotty.

Overwogen alternatieven: Square Payments en Acuity Scheduling

Dennison T.
Owner in VS
Fotografie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Sinking Ship

2 2 jaar geleden

Opmerkingen: Having been a customer for several years, vCita offered an all-in-one solution that few others compared to at the time. However, very little has changed in the last 3 years other than some unnecessary aesthetic updates and very minor enhancements. I got on board fully aware that there were several missing features I needed which were on the top of the feature request list and I put in place workarounds to suffice until these features were going to be implemented. I'm talking about pretty fundamental things, like the ability for online payments to be accepted with sales tax automatically calculated, and add-on/bundled products/services. Instead of the development team addressing critical upgrades the community is begging for, we get branding updates, color scheme changes, and random issues where things that have always worked fine no longer work properly.
Customer service is all but useless, and I constantly get the feeling their priorities lie in marketing the outdated product they have rather than improving it.
If you try the product and feel that it accomplishes 100% of what you need it to do, go for it. But if you find that it looks great but misses the mark on a few key areas, don't jump on board hoping it will be addressed in the next decade. Keep looking. I'm done waiting.

Pluspunten:

Relatively easy to use and deploy. Client interface is mostly intuitive and easy to use.

Minpunten:

Product development is nonexistent. Customer support is a joke. On the rare occasion there is an update, I find something on my website no longer works, instead of being improved.

Overwogen alternatieven: Acuity Scheduling, Jobber en Schedulicity

Phoebe M.
Sports Therapist in VK
Gezondheid, wellness en fitness, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Vcita awesomeness

5 3 maanden geleden

Opmerkingen: Really good, they are brilliant at helping you to set up and get going, as well as allowing you to personalise your site. Vcita works really well with my website, which gives me peace of mind. I have been complimented on it several times, as well as referring a few friends of mine to vcita.

Pluspunten:

Its easy to use once you know how. I love the fact that new clients and appointments go straight to the app on my phone. I use the computer version to make any edits. Its a great way of personalising a payment website to your phone. I wish my app would keep me logged in all the time, sometimes I have to wait for an email before I realise I have a notification on the app.

Minpunten:

-Its quite expensive, and once you have upgraded our plan, you can't go back to a simpler plan. - If you want to add a staff member onto it its extremely expensive. I currently use it just for myself, but if I wanted to add someone , I would probably have to use a different company. -Its also very American! which I find sometimes very difficult to deal with, acronyms and wording is sometimes confusing. -I wish my app would keep me logged in all the time, sometimes I have to wait for an email before I realise I have a notification on the app. -Additionally some features are over complicated for what they do, sometimes simplicity is key!! Its very easy to overcomplicate things, therefore if Vcita was a bit more minimalist it would rank even higher that I already perceive it.