Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Fresha?

Fresha is de enige abonnementsvrije software voor afspraakplanning in de beauty- en wellnessbranche. Iedereen krijgt onbeperkte boekingen, locaties, teamleden en meldingen.

Stimuleer uw verkoop en trek nieuwe klanten aan door online boekingen rechtstreeks via een Google-zoekopdracht, uw Facebook- en Instagram-pagina's en uw website te accepteren. Klanten worden gemakkelijk op de hoogte gehouden via geautomatiseerde sms'jes, e-mails en de app. Fresha heeft nul maandelijkse kosten en biedt optionele betaalde functies, zoals de geïntegreerde kaartbetalingsverwerking.

Wie gebruikt Fresha?

Gebruikt door meer dan 40.000 salons, spa's en schoonheidscentra in meer dan 120 landen.

Waar kan Fresha worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Fresha
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor Fresha

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaanse Maagdeneilanden, Angola, Anguilla en nog 168 andere

Talen

Bulgaars, Deens, Duits, Engels, Fins en nog 19 andere

prijzen van Fresha

Beginprijs:

€ 0,00
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Fresha heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Fresha heeft een betaalde versie vanaf € 0,00.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Fresha
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor Fresha

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaanse Maagdeneilanden, Angola, Anguilla en nog 168 andere

Talen

Bulgaars, Deens, Duits, Engels, Fins en nog 19 andere

Video's en afbeeldingen van Fresha

Fresha Software - 1
Nog 1 bekijken

Functies van Fresha

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Contactendatabase
  • E-mailherinneringen
  • E-mailmarketing
  • Elektronische betalingen
  • Factureren
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Loyaliteitsprogramma
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Online betalingen
  • Online reserveren
  • Opnieuw plannen
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Reserveringsbeheer
  • SMS-herinneringen
  • Scores en reviews
  • Sms-berichten
  • Terugkerende afspraken
  • Verkooppunt
  • Voor kappers
  • Voor medische spa's
  • Voor schoonheidsinstituten en wellnesscenters
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie

Alternatieven voor Fresha

Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je klanten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware. Meer informatie over Acuity Scheduling
De eenvoudigste manier voor salons om online afspraken te accepteren en in te plannen. Klanten boeken rechtstreeks via internet, Facebook, e-mail of sms.
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf.
Windows- en cloudgebaseerde oplossingen met volledig geïntegreerde online afspraken maken, payroll, marketing en creditcardverwerking.
Zelfstandig personeel afsplitsen van werknemers. 100% cloudgebaseerd. Geïntegreerd met Treatwell. Dit bedrijf is gevestigd in het VK en kan daar training en demo's op locatie aanbieden.
Smartphone-compatibele planningstool voor kleine, op afspraken gebaseerde bedrijven. Ondersteunt het online boeken van afspraken en apparaatsynchronisatie.
Laat je bedrijf groeien met deze gratis oplossing voor het plannen van afspraken die wordt geleverd via internet, desktop, Android en iOS.
BookedIN helpt je tijd te besparen, stress te verminderen en het plannen van afspraken te vereenvoudigen voor zowel jou als je klanten.

Reviews over Fresha

Gemiddelde score

In totaal
4,9
Gebruiksgemak
4,9
Klantenservice
4,8
Functies
4,7
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Michael
Michael
President
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

THIS software is shaping up to be THE SALON SOFTWARE YOU WANT in your establishment

5,0 3 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Celeste
Celeste
Beauty Therapist in Zuid-Afrika
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Gezondheid, wellness en fitness, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best point of sale system

5,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: Exceptional.
There hardly ever is an issue with the app, but when there is, the turnaround on client service enquiry is just a little slow. Happy none the less.

Pluspunten:

I have worked with many POS systems and this is by far my favorite one. The fact that I can manage everything from my phone is a massive bonus! Easy to use and the developers have really thought of every aspect of running a beaty business. Thank you Fresha!

Minpunten:

The fact that I cannot copy a voucher number onto my phone from the 'voucher purchased' list to paste at checkout when a voucher number is asked. It used to be like this in the beginning but was changed with the latest updates. Now I have to write down the number before I can check out a client on my phone.

Maya
CEO in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

System is Intuitive

5,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: I am UTTERLY pleased. After a NIGHTMARE of crappy customer service, buggy system, and overall a NEVER AGAIN experience without last system (vagaro) Fresha was just that a breath of FRESH-Air.

Pluspunten:

The system is very intuitive. It is easy to learn and use. It is easy to set up the catalog - for everything and I love how you can quickly move things to be in a different order than just in the order they were made. You can send forms manually there is a GREAT product and inventory tracking system. their customer Service is TOP NOTCH, I especially recommending spending the money to get an account manager- totally worth their weight in gold and is VERY reasonably priced.

Minpunten:

Is it perfect? Nope they have some things to address. Even with the issues that need to be addressed, this is, by far, the best system I have used. I have used Massagebook, Square, Vagaro, Wix, and Meevo. I am highly impressed and LOVE my account manager (can’t remember the title you all give them).

Eerder overwogen alternatieven: Square Point of Sale en Meevo

Redenen om voor Fresha te kiezen: Gaslighting customer service reps, antagonistic to non Christians, buggy systems, terrible GUI, charge you to death for EVERY single thing- the list is exhaustive.

Overgestapt van: Vagaro

Redenen om over te stappen op Fresha: Price, percentage for credit card processing (1% lower!!), the way the product worked

Valerie
Owner in VS
Cosmetica, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Use with caution

2,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: I tried updating my bank account information and it took MONTHS! The process is so incredibly difficult that it makes me want to just find a better software. You have to upload several documents, wait for it to be verified which can take weeks, then you have to take your card terminal offline and wait for it to be reprogrammed which takes several days, then you have to re-board your terminal which can be tricky. Then for some reason after doing all of these steps, it was still depositing funds into my old account. Now they want me to re-do everything and then update ALL the booking links on my website. This is a nightmare. I was able to create a square account and have my bank verified instantly, so I will just use that from now on and even though the card fees are slightly higher, I'm still saving without all the hidden fees and 20% commission that these thieves try to take.

Pluspunten:

Very simple for people that just need a basic software

Minpunten:

Hidden fees like charging 20% for "new clients" even if they are existing clients that book with a new account. Sometimes existing clients will forget their password and just create a new account to book an appointment out of ease. Fresha claims they will recognize emails and phone numbers and not classify them as a new client but this is false. They will charge you 20% and the software doesn't allow you merge the clients together. You have to delete the new account your client created and then re-book with their existing account and then try to help them get a new password. It's absurd.

Lucy
Lucy
Company director in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Cosmetica, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to use

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: The staff are all really helpful, the system is reliable and it’s really easy to use.

Pluspunten:

ease of use, online booking features and accessibility.

Minpunten:

Most of the time the response on email for urgent issues is quick but it is annoying not having a support line to ring.

Mark
Mark
Owner / Massage Therapist in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Gezondheid, wellness en fitness, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A great experience so far...

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

We switched from Booker, who we had been with for 8 years, and so far the experience has been great. I love that Fresha works great on all devices and that our customers can do pretty much anything from their phones, including make and amend bookings, complete consultation forms, add payment cards, see their history etc. It's easy for our customers to book and check availability with their favourite therapist in a few clicks. The integrated payment system is good value and Fresha provide everything .. so no separate card processing, payment gateways or machine rental charges. The UK support is helpful and friendly and there are lots of articles, videos etc to help you get set up.

Minpunten:

New features are being added all the time (you can see what's planned on their community pages). Features not currently available but in an ideal world I would like are, the migration of appointment history and existing gift vouchers, discount codes that can be promoted to clients and entered online and more options for sending out emails along the lines of MailChimp. Some of these are planned so it's still a great choice.