Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Scoro?

Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren.
Naast de functies voor projectmanagement biedt Scoro alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: het plannen en bijhouden van werk en taken, samenwerking, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en nog veel meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen!

Wie gebruikt Scoro?

Voor bedrijven die behoefte hebben aan een oplossing die projecten, tijdregistratie, verkoop, financiën en rapportage allemaal op één plek beheert.

Waar kan Scoro worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Scoro
  • Gevestigd in Tallinn, Estland
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor Scoro

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Australië, België, Bosnië en Herzegovina en nog 46 andere

Talen

Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets en nog 2 andere

prijzen van Scoro

Beginprijs:

US$ 26,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Scoro heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Scoro heeft een betaalde versie vanaf US$ 26,00/maand.

Over de leverancier

  • Scoro
  • Gevestigd in Tallinn, Estland
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor Scoro

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Australië, België, Bosnië en Herzegovina en nog 46 andere

Talen

Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets en nog 2 andere

Video's en afbeeldingen van Scoro

Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Scoro-video
Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5

Functies van Scoro

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Capaciteitsbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dataconnectors
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kortingsbeheer
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online facturering
  • Online implementatie
  • Online tijdregistratie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Pipelinebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Productconfigurator
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Risicobeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Visualisatie
  • Visuele analyse
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Scoro

HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Heb je een zakelijk probleem? Los het op met Claris FileMaker. Maak apps op maat om aan je unieke zakelijke behoeften te voldoen.
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Online tijdregistratiesoftware, ideaal voor iedereen die op zoek is naar een flexibele oplossing om tijd bij te houden, het bedrijf te analyseren of facturen te verzenden aan klanten. Meer informatie over Harvest
Door AI aangedreven resourceplanning en projectmanagement. Koppel je mensen, projecten en winst aan elkaar.
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen.

Reviews over Scoro

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,5
Functies
4,4
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
63%
4
32%
3
4%
1
1%
Raghuraman
Raghuraman
Senior Professional services engineer in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Beveiliging en opsporing, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Scoro makes my day to day job easier

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: It helps me keep track of my meetings and document the summary of the meeting.

Pluspunten:

Outlook calendar sync feature and API integration

Minpunten:

Reports need to be improved and make it more user friendly

Christopher
Assistant Director in VS
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Scoro changed our business

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: The software has completely changed our efficiency and allowed us to turn around quotes much faster. We know at just about any given time where our projects are from a cost perspective and where are margin will end up. It has been a very positive change and we could not do business without Scoro at this point.

Pluspunten:

The quoting and opportunity tracking is the reason we gravitated to Scoro. It drastically improved our ability to turn around quotes and track the status of all our opportunities. Our largest sales cycle has a cyclical time period, and Scoro's API allowed us to automate the creation of opportunities without any manual intervention. The pipeline helps us visual track our sales cycle and make sure we don't miss any deadlines.

Minpunten:

There are small features that are missing from the software. I would like to see some dynamic capabilities in the software and custom fields. IFTTT functionality so that forms can dynamically change based on different scenarios. There are also some small searching and sorting annoyances that could easily be fixed. I would also like to duplicate multiple items on a quote. Doing it one line at a time does not save time.

Eerder overwogen alternatieven: Workbooks en Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Scoro: Scoro was a good middle ground on price while providing a very good set of quoting tools. The quoting capability was the number one feature, and Scoro checked all the boxes of what we needed.

Bryony
Bryony
Director in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Grafisch ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Beware the 30-day notice period

3,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Deadful. The staff are condescending and unhelpful. The 30-day notice period after a 10 day subscription is outrageous.

Pluspunten:

The system works fine. It allows for project and time management, with easy quotations and invoicing.

Minpunten:

The 30-day notice period came as a shock. I used Scoro for less than 2 weeks when my team decided that the software wasn't what we needed. I requested a cancellation (which you can't do yourself online as with other platforms), and they charged me a full extra month fee. I find this outrageous. The people I have dealt with from Scoro are all very condescending and they record discussions without asking for permission.

Reactie Scoro

3 maanden geleden

Hey Bryony, Thank you for taking the time to leave us feedback - any and all is always welcome so we could continuously improve our operations. We apologise, for the negative experience. Our services team by no means wanted to come off condescending, but only wanted to offer additional help, as you were such a recent customer of ours. No customer is less important that another and all escalated cases are reviewed with utmost care and with the customer always in mind and we apologise if the review took longer than expected. Choosing the correct software which suits your company’s needs is also our priority and by no means do we want to charge people for a services which are not for them. Considering all aspects you were refunded in the beginning of this week for the remainder of the period and we truly hope you find the best solution for you. Mary

Kelly
Kelly
Design Engineering Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Now I can quickly track my project in Scoro

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Because of its usefulness and the simplicity of its features. I like how everything is in one location and how well-organized it is. Based on my experience, Scoro is superior to other options.

Pluspunten:

Scoro has helped us organize our efficacy. It streamlines processes, especially those related to keeping an eye on potential new sales. Personally, this means I can devote less time to navigating red tape and more time to making progress on the product itself.

Minpunten:

The one thing I don't like about scoro is that you have to manually enable the "send notification as email" option every time.

Gabriele
Head of Sales in Noorwegen
Textiel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great tool to manage our sales process and follow internal projects

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Scoro has an awesome onboarding & support team, I've witnessed firsthand how on top of everything they are and how easy it is to get ahold of help if I'm working on a new workflow and have a question about the best way to do it. Scoro's Dashboards are the key to my sales team's performance and I love the level of transparency we have in the team due to numerous ways to delegate and track work!

Pluspunten:

Best part of Scoro is how comprehensive it is to use it. We record every single step from capturing a lead to making an order, recording the qualifying process, thorough information about the client and their needs, communication, and every step that our team needs to do to convert the lead. Tracking communication and different initiatives allows me to track every single important KPI on my team's list and have transparency in where every team member needs to improve, helps to find concerning parts that need fixing. I love the Dashboard.

Minpunten:

As we're a manufacturing company, we, unfortunately, can't use the invoicing part of Scoro, which is a bummer, because we lack the warehouse functionality. If we were providing services rather than products, I'd love that for us.

Eerder overwogen alternatieven: ClickUp

Redenen om voor Scoro te kiezen: Salesforce has a huge price and we don't need majority of the functionality, it lacks in tracking projects, doesn't connect that part of our business to sales.

Overgestapt van: Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Scoro: Scoro has way more features and better UI.