Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Scoro?

Scoro is een end-to-end oplossing voor Professional Services Automation (PSA) waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren.
Scoro biedt alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk en taken, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage en realtime dashboards. Je hoeft niet langer over te schakelen tussen verschillende tools met elk één functie! Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen!

Wie gebruikt Scoro?

Voor bedrijven die behoefte hebben aan een oplossing die projecten, tijdregistratie, verkoop, financiën en rapportage allemaal op één plek beheert.

Waar kan Scoro worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Scoro
  • Gevestigd in Tallinn, Estland
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor Scoro

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Australië, België, Bosnië en Herzegovina en nog 46 andere

Talen

Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets en nog 2 andere

prijzen van Scoro

Beginprijs:

US$ 28,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Scoro heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Scoro heeft een betaalde versie vanaf US$ 28,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Scoro
  • Gevestigd in Tallinn, Estland
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor Scoro

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Australië, België, Bosnië en Herzegovina en nog 46 andere

Talen

Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets en nog 2 andere

Video's en afbeeldingen van Scoro

Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Scoro-video
Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5

Functies van Scoro

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Capaciteitsbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Dashboard
  • Dataconnectors
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Kortingsbeheer
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leveranciersbeheer
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Productconfigurator
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sprint planning
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taken bewerken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Visuele analyse
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Scoro

Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Wrike is software voor professional services automation met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen.
Een cloudgebaseerd platform voor urenregistratie van projecten waarmee je direct inzicht krijgt in factureerbare uren, resources, klanten, projecten en facturering.
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Heb je een zakelijk probleem? Los het op met Claris FileMaker. Maak apps op maat om aan je unieke zakelijke behoeften te voldoen.
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM

Reviews over Scoro

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,4
Functies
4,4
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Stephen
Stephen
Managing Director in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Afdrukken en drukwerk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Steve's review

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Scoro has helped our business enormously, we track KPI's and have excellent reporting.

Pluspunten:

It is a great project management software.

Minpunten:

Marketing and CRM are very poor, suggest a bolt on to Zoho CRM Plus

Eerder overwogen alternatieven: Zoho One

Redenen om over te stappen op Scoro: It was out of the box ready whereas Zoho One needed setting up.

Christopher
Assistant Director in VS
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Scoro changed our business

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: The software has completely changed our efficiency and allowed us to turn around quotes much faster. We know at just about any given time where our projects are from a cost perspective and where are margin will end up. It has been a very positive change and we could not do business without Scoro at this point.

Pluspunten:

The quoting and opportunity tracking is the reason we gravitated to Scoro. It drastically improved our ability to turn around quotes and track the status of all our opportunities. Our largest sales cycle has a cyclical time period, and Scoro's API allowed us to automate the creation of opportunities without any manual intervention. The pipeline helps us visual track our sales cycle and make sure we don't miss any deadlines.

Minpunten:

There are small features that are missing from the software. I would like to see some dynamic capabilities in the software and custom fields. IFTTT functionality so that forms can dynamically change based on different scenarios. There are also some small searching and sorting annoyances that could easily be fixed. I would also like to duplicate multiple items on a quote. Doing it one line at a time does not save time.

Eerder overwogen alternatieven: Workbooks en Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Scoro: Scoro was a good middle ground on price while providing a very good set of quoting tools. The quoting capability was the number one feature, and Scoro checked all the boxes of what we needed.

Bryony
Bryony
Director in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Grafisch ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Beware the 30-day notice period

3,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: Deadful. The staff are condescending and unhelpful. The 30-day notice period after a 10 day subscription is outrageous.

Pluspunten:

The system works fine. It allows for project and time management, with easy quotations and invoicing.

Minpunten:

The 30-day notice period came as a shock. I used Scoro for less than 2 weeks when my team decided that the software wasn't what we needed. I requested a cancellation (which you can't do yourself online as with other platforms), and they charged me a full extra month fee. I find this outrageous. The people I have dealt with from Scoro are all very condescending and they record discussions without asking for permission.

Reactie Scoro

6 maanden geleden

Hey Bryony, Thank you for taking the time to leave us feedback - any and all is always welcome so we could continuously improve our operations. We apologise, for the negative experience. Our services team by no means wanted to come off condescending, but only wanted to offer additional help, as you were such a recent customer of ours. No customer is less important that another and all escalated cases are reviewed with utmost care and with the customer always in mind and we apologise if the review took longer than expected. Choosing the correct software which suits your company’s needs is also our priority and by no means do we want to charge people for a services which are not for them. Considering all aspects you were refunded in the beginning of this week for the remainder of the period and we truly hope you find the best solution for you. Mary

Andrea
HR Manager in VS
Werving en selectie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A Multipurpose Business Software - Scoro

5,0 4 maanden geleden

Pluspunten:

Scoro comes with great business intelligence features It makes project and portfolio management easy Comes with IT ticketing features and handles remote support easily.

Minpunten:

It is not a tool for every user. New users needs lots of training to understand Scoro.

Gabriele
Head of Sales in Noorwegen
Textiel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great tool to manage our sales process and follow internal projects

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Scoro has an awesome onboarding & support team, I've witnessed firsthand how on top of everything they are and how easy it is to get ahold of help if I'm working on a new workflow and have a question about the best way to do it. Scoro's Dashboards are the key to my sales team's performance and I love the level of transparency we have in the team due to numerous ways to delegate and track work!

Pluspunten:

Best part of Scoro is how comprehensive it is to use it. We record every single step from capturing a lead to making an order, recording the qualifying process, thorough information about the client and their needs, communication, and every step that our team needs to do to convert the lead. Tracking communication and different initiatives allows me to track every single important KPI on my team's list and have transparency in where every team member needs to improve, helps to find concerning parts that need fixing. I love the Dashboard.

Minpunten:

As we're a manufacturing company, we, unfortunately, can't use the invoicing part of Scoro, which is a bummer, because we lack the warehouse functionality. If we were providing services rather than products, I'd love that for us.

Eerder overwogen alternatieven: ClickUp

Redenen om voor Scoro te kiezen: Salesforce has a huge price and we don't need majority of the functionality, it lacks in tracking projects, doesn't connect that part of our business to sales.

Overgestapt van: Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Scoro: Scoro has way more features and better UI.