Wat is Scoro?

Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren.
Naast de functies voor projectmanagement biedt Scoro alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: het plannen en bijhouden van werk en taken, samenwerking, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en nog veel meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen!

Wie gebruikt Scoro?

Voor bedrijven die behoefte hebben aan een oplossing die projecten, tijdregistratie, verkoop, financiën en rapportage allemaal op één plek beheert.

Waar kan Scoro worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Scoro
  • Gevestigd in Tallinn, Estland
  • Opgericht in 2013
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Argentinië, Australië, België en nog 52 andere

Talen

Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets en nog 2 andere

prijzen van Scoro

Beginprijs:

US$ 26,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Scoro heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Scoro heeft een betaalde versie vanaf US$ 26,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Scoro
  • Gevestigd in Tallinn, Estland
  • Opgericht in 2013
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Argentinië, Australië, België en nog 52 andere

Talen

Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets en nog 2 andere

Video's en afbeeldingen van Scoro

Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Scoro-video
Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5

Functies van Scoro

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Budgetbeheer
  • CRM
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurgeschiedenis
  • Financieel beheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online facturering
  • Online tijdregistratie
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Priorisering
  • Productconfigurator
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Visualisatie
  • Voorraadbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie

Alternatieven voor Scoro

Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven helpt georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten en betere relaties op te bouwen. Meer informatie over Capsule
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers. Meer informatie over Zoho Projects
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien. Meer informatie over NetSuite
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Meer informatie over Salesflare
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams. Meer informatie over Backlog
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.

Reviews over Scoro

Gemiddelde score

In totaal
4,6 (176)
Gebruiksgemak
4,5 (176)
Klantenservice
4,5 (176)
Functies
4,4 (176)
Waar voor je geld
4,4 (176)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
68%
4
28%
3
3%
1
1%
Roman Z.
Roman Z.
Senior Consultant: Operations management and Lean in Estland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Managementconsulting
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

One of very few that receive all 5 star!

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Ready day 1 to automate our business processes, both main that bring money in and supportive , eg reminders for unpaid bills; time tracking, labor cost tracking, calendar oversight vs resource, mobile phone usage, integration with other platforms.

Pluspunten:

Very well-thought interconnected "modules" of the system: all main functions any company would need are all present. I like a lot visualization of dashboard, re-usability of filters and views, ability to click on anything you see and being redirected directly onto another part of Scoro where you can do more work in what you clicked on. Also comfortable to use with smalls screen devices as interface is restructured and you still see all your data but in an optimised screens - very handy for smartphones.

Minpunten:

just 2 things come to my mind after extensive use for 1+ year. 1. Absence of contacts synchronization with gmail - really annoys. 2. sales pipeline does not track time when status of quote was changed, so no way to know how long did quote spend in each status, eg. time from contact to deal closed is 4 weeks, from them 1 week for quote preparation, 2 weeks for customer feedback etc.

Gabriele B.
Head of Sales in Noorwegen
Textiel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great tool to manage our sales process and follow internal projects

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: Scoro has an awesome onboarding & support team, I've witnessed firsthand how on top of everything they are and how easy it is to get ahold of help if I'm working on a new workflow and have a question about the best way to do it. Scoro's Dashboards are the key to my sales team's performance and I love the level of transparency we have in the team due to numerous ways to delegate and track work!

Pluspunten:

Best part of Scoro is how comprehensive it is to use it. We record every single step from capturing a lead to making an order, recording the qualifying process, thorough information about the client and their needs, communication, and every step that our team needs to do to convert the lead. Tracking communication and different initiatives allows me to track every single important KPI on my team's list and have transparency in where every team member needs to improve, helps to find concerning parts that need fixing. I love the Dashboard.

Minpunten:

As we're a manufacturing company, we, unfortunately, can't use the invoicing part of Scoro, which is a bummer, because we lack the warehouse functionality. If we were providing services rather than products, I'd love that for us.

Overwogen alternatieven: ClickUp

Redenen om voor Scoro te kiezen: Salesforce has a huge price and we don't need majority of the functionality, it lacks in tracking projects, doesn't connect that part of our business to sales.

Overgestapt van: Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Scoro: Scoro has way more features and better UI.

Eabyn F.
Graphic Designer in Zuid-Afrika
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Perfect for managing large projects for your team

5,0 vorige week Nieuw

Opmerkingen: It has been essential in managing the billable hours and tasks for our team

Pluspunten:

Gives endless editable features that can tailor to your organisation when it comes to task and project management

Minpunten:

A combined view of projects and planner would be useful to visualise both at the same time

Overwogen alternatieven: Microsoft Teams

Redenen om voor Scoro te kiezen: Scoro offered a more tailored approach to our organisation

Overgestapt van: Zoho One

Redenen om over te stappen op Scoro: Scoro allows for greater integration with our other software

Raimonds S.
Raimonds S.
Country Manager in Letland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouwmaterialen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

CRM system

3,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: First of all, it is project control and ability to see the future market potential. This tool first of all was meant to be as helping tool fore sales persons but it is also good tool for budgeting and future planning by segments and customer groups. It also helps us to keep up with our customers.

Pluspunten:

Before I found Scoro I already had experience with couple other CRM softweres and Scoro was the one which allow me to develop this CRM according to my needs. Besides my company was one of the first customers of Scoro so I was able not only see how it was in begining but also how Scoro was developing constantly to become one of the most "easy to work with" systems to improve daily sales. The most what I like about Scoro from early beggining was that it does not force You to use something standartized but allow You to organize it according Your needs and daily processes. This CRM system allows me to solve different important issues to improve my project control and sales overall. After my suggestion this CRM was implemented not only by other sister companies but also by several partners of our company and are established as really helpful tool to conduct projects and also help sales personal to improve their abilities and skills.

Minpunten:

As a new developing system no always all my wishes can be implemented by 100% but it is sort of understandable.

Ian S.
Managing Director in Australië
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Quoting and job dashboard

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: We have managed to transfer our semi-manual quoting, timesheeting and job management tasks into an end to end one stop shop in Scoro which has allowed everyone in the business to see the status of any job at any time.
The support from Scoro has been very supportive and knowledgeable about how consulting companies work and how their worfklows can be applied Scoro.

Pluspunten:

The quoting system is central to how Scoro works and includes all the components of the job in one screen including proposals, costings, invoices, purchase orders, projects and tasks. This allows us a one stop shop about the job for the client with each component allowing configurable fields and workflows to allow us to tailor the way we do business inside each section.

Minpunten:

Some of the visuals on the dashboard are not clear what job they relate to so you need to open them up to view which one that was.