Wat is Scoro?

Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren.
Naast de functies voor projectmanagement biedt Scoro alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: het plannen en bijhouden van werk en taken, samenwerking, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en nog veel meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen!

Wie gebruikt Scoro?

Voor bedrijven die behoefte hebben aan een oplossing die projecten, tijdregistratie, verkoop, financiën en rapportage allemaal op één plek beheert.

Waar kan Scoro worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Scoro
  • Gevestigd in Tallinn, Estland
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor Scoro

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Argentinië, Australië, België en nog 52 andere

Talen

Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets en nog 2 andere

prijzen van Scoro

Beginprijs:

US$ 26,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Scoro heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Scoro heeft een betaalde versie vanaf US$ 26,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Scoro
  • Gevestigd in Tallinn, Estland
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor Scoro

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Andorra, Argentinië, Australië, België en nog 52 andere

Talen

Duits, Engels, Estisch, Frans, Lets en nog 2 andere

Video's en afbeeldingen van Scoro

Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Scoro-video
Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5

Functies van Scoro

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurgeschiedenis
  • Financieel beheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Ideeënbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kortingsbeheer
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leveranciersbeheer
  • Markeren
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online facturering
  • Online implementatie
  • Online tijdregistratie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Pipelinebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en margebeheer
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Productconfigurator
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Resourcebeheer
  • Risicobeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veranderingsbeheer
  • Visualisatie
  • Voor creatieve bureaus
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Scoro

Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
ProofHub is een online tool voor projectmanagement en samenwerking die het voor teams gemakkelijk maakt om samen te werken aan projecten en deze te beheren.
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Administrate is een uitgebreid platform voor trainingsbeheer waarmee organisaties de educatie en ontwikkeling binnen ondernemingen kunnen stroomlijnen.
Online, gebruiksvriendelijke software ter ondersteuning van de zakelijke levenscyclus, inclusief verkoop, marketing, klantenondersteuning en verwerking van verkooporders.
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers. Meer informatie over Zoho Projects

Reviews over Scoro

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,5
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
66%
4
30%
3
3%
1
1%
Roman
Roman
Senior Consultant: Operations management and Lean in Estland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Managementconsulting
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

One of very few that receive all 5 star!

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Ready day 1 to automate our business processes, both main that bring money in and supportive , eg reminders for unpaid bills; time tracking, labor cost tracking, calendar oversight vs resource, mobile phone usage, integration with other platforms.

Pluspunten:

Very well-thought interconnected "modules" of the system: all main functions any company would need are all present. I like a lot visualization of dashboard, re-usability of filters and views, ability to click on anything you see and being redirected directly onto another part of Scoro where you can do more work in what you clicked on. Also comfortable to use with smalls screen devices as interface is restructured and you still see all your data but in an optimised screens - very handy for smartphones.

Minpunten:

just 2 things come to my mind after extensive use for 1+ year. 1. Absence of contacts synchronization with gmail - really annoys. 2. sales pipeline does not track time when status of quote was changed, so no way to know how long did quote spend in each status, eg. time from contact to deal closed is 4 weeks, from them 1 week for quote preparation, 2 weeks for customer feedback etc.

Christopher
Assistant Director in VS
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Scoro changed our business

5,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: The software has completely changed our efficiency and allowed us to turn around quotes much faster. We know at just about any given time where our projects are from a cost perspective and where are margin will end up. It has been a very positive change and we could not do business without Scoro at this point.

Pluspunten:

The quoting and opportunity tracking is the reason we gravitated to Scoro. It drastically improved our ability to turn around quotes and track the status of all our opportunities. Our largest sales cycle has a cyclical time period, and Scoro's API allowed us to automate the creation of opportunities without any manual intervention. The pipeline helps us visual track our sales cycle and make sure we don't miss any deadlines.

Minpunten:

There are small features that are missing from the software. I would like to see some dynamic capabilities in the software and custom fields. IFTTT functionality so that forms can dynamically change based on different scenarios. There are also some small searching and sorting annoyances that could easily be fixed. I would also like to duplicate multiple items on a quote. Doing it one line at a time does not save time.

Overwogen alternatieven: Workbooks en Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Scoro: Scoro was a good middle ground on price while providing a very good set of quoting tools. The quoting capability was the number one feature, and Scoro checked all the boxes of what we needed.

Bram
CEO in België
Mediaproductie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great all-in-one package!

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: I use Scoro on a daily basis and overall, the software provides me with an excellent experience.

Pluspunten:

I like that Scoro provides a real all-in-one package, from quoting to invoicing a project and everything in between. No more needs for extra software.

Minpunten:

Sometimes, I miss a few extra drag-and-dropp options. Also, it is not easy to keep up to date with all the new functionalities and software updates.

Overwogen alternatieven: monday.com en Asana

Redenen om voor Scoro te kiezen: Project module in Teamleader was not good enough

Overgestapt van: Teamleader

Redenen om over te stappen op Scoro: All in one, easy to use

Nick
Projektmanager in Duitsland
Design en ontwerp, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Worst Managementtool for Projects

1,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Bad

Pluspunten:

Nothing. Scoro makes working very confusing and unintuitive.

Minpunten:

Everything. Scoro is by far the worst application I have used in twenty years of management experience. Scoro is uncredibly antiintuitive a extremely confusing for most of the team members. Even you extensively study this programm for several months, it still has a lot of hidden weird problems. The user interface is really bad and not understandable. The whole app design is complete crap.

Reactie Scoro

3 weken geleden

Hi Nick, Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear that you have not been having a good experience with Scoro but appreciate you sharing your insight with us. We are always happy to hear the ways in which we can improve at Scoro. As such, we hope you'd be open to a call at your convenience to walk through the specifics of the challenges you are facing & hear your ideas on what would make Scoro a more valuable & user friendly system. We would happily review your current workflows and configurations to identify any areas for potential optimization too and we may even be able to solve some of the problems you have been experiencing. Thanks Team Scoro

Denise
Denise
Marketing Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A wonderful management tool for social workers is Scoro

4,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: There is complete granularity down to the client, user, and task levels. On top of that, you can see the broad picture of everyone's schedule. In addition, you'll have complete control over all facets of your content management system. There are a plethora of additional benefits, including improved task management, involvement, time management, communication, and integration.

Pluspunten:

The next obvious step was to track out Scoro. Scoro's unique features and advantages include a more user-friendly calendar, an overarching perspective, contacts, reports, and communication options, among many more. You might be put off by its ungainly appearance at first, but stick with it.

Minpunten:

I have to constantly remind my coworkers to record their progress in writing because they often forget to do so. Further, the Scoro financial management features are unnecessary for our company's operations.