Wat is Weave?

De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is.

Wie gebruikt Weave?

Elk kantoor dat klanten en telefoontjes beheert, zoals tandartsen, doktoren, optometristen, wellnesscentra, chiropractors of zelfs autowasstraten... Weave is het organisatorische hulpmiddel dat alle kantoormanagers nodig hebben.

Waar kan Weave worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Weave
  • Gevestigd in Lehi, VS
  • Opgericht in 2011
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Verenigde Staten

Talen

Engels

prijzen van Weave

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Geen gratis versie

Weave heeft geen gratis versie.

Over de leverancier

  • Weave
  • Gevestigd in Lehi, VS
  • Opgericht in 2011
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Weave

Weave Software - 1
Weave Software - 2
Weave Software - 3
Weave Software - 4
Weave Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Weave-video
Weave Software - 1
Weave Software - 2
Weave Software - 3
Weave Software - 4
Weave Software - 5

Vergelijk de kosten van Weave met soortgelijke producten

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 329,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Weave

  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Audio-oproepen
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Call conferencing
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • IVR en spraakherkenning
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Lijstbeheer
  • Mobiele toegang
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • PBX
  • Personalisatie
  • Plannen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Reviewaanvraag
  • Reviews controleren
  • Taakbeheer
  • Tekstanalyse
  • Visuele analyse
  • Voor mkb-bedrijven
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Weave

Algemene interviews, vignettenmethode en MaxDiff-oefeningen voor online, offline of papieren enquêtes.
Maak multi-pagina- en interactieve online nieuwsbrieven met foto's, video's en meer in hoge resolutie.
Betaalbaar, eenvoudig en betrouwbaar VoIP-telefoonsysteem - mobiele integratie, web- en videoconferenties, en meer dan 40 bedrijfskritische functies.
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Adit is the all-in-one platform that makes it quick & painless to simplify your business, so you can focus on practicing dentistry.
Alle functies die je nodig hebt in een telefoonsysteem om te klinken als een groot bedrijf, maar voor de prijzen die bij een klein bedrijf passen.
Medical consent form tool that helps healthcare enterprises with process management by going paperless.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Het stelt bedrijven in staat om met hun klanten te sms'en met behulp van hun bestaande vaste lijn, VoIP en gratis telefoonnummer.
Unified business messaging through website chat, SMS, Facebook messenger, etc.
PBX-oplossing waarmee kleine tot middelgrote ondernemingen gesprekken kunnen voeren met een zakelijk telefoonnummer op externe locaties.
Online parking & permit management for Apartments & HOAs with full controls for management & apps for everyone.
Patient engagement platform that enables healthcare organizations to schedule appointments and facilitate communication via messaging.

Reviews over Weave

Gemiddelde score

In totaal
4,1 (333)
Gebruiksgemak
4,3 (333)
Klantenservice
3,5 (333)
Functies
4,1 (333)
Waar voor je geld
3,8 (333)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Annelise K.
Annelise K.
Operations manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Gezondheid, wellness en fitness, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Essential for business

5,0 11 maanden geleden

Pluspunten:

I love the way the platform interacts with our patients. They are always growing and adding new products. Some I stay with and some I don't. But I love the fact that the company is always looking at improving the products and experiences for users.

Minpunten:

ISometimes it's hard to know who to contact and get help for issues needed. The company has grown so fast, there always seems to be a new rep assigned, and another one calling me.

Tammy J.
Practice Administrator in VS
Medische praktijk, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

We LOVE our WEAVE!!

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

We are so busy with our dental practice and its nice that our patients can reach out to us with a text instead of a call. We can respond in between face to face patients or phone calls. We are able to provide patients with reminders of their existing appts and past due appts also. You can do everything seamlessly! We already receive over 150+ calls per day along with 150+ text msgs too! We have been with Weave approx 4-5 years- when they were the new kids on the block! They keep improving and impressing us all the time! We LOVE our WEAVE!!

Minpunten:

some of the new features need a little tweaking - But I have no doubt they will be incredible once they get going!

Kallie K.
Dentist/owner in VS
Medische praktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Mixed opinions

3,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: It is making a lot of patient communication taxes a lot easier however we are experiencing more and more problems as they keep rolling out more updates

Pluspunten:

I do like that this has a mobile app feature that connects directly to the dentrix software for patient information and viewing the schedule. I do also like that that I can utilize the call forwarding to go to my cell phone after hours for emergency calls without releasing my cell phone number.. We also like that there is an inter office communication feature with team chat. We also love that automated messages can be sent out in English or Spanish .

Minpunten:

I don't like how when we 1st installed it things went very smoothly it did what it was supposed to do however as time has gone on there have been more updates With significantly more issues and glitches. Especially with regards to patients confirming their appointments. When patients type certain messages to confirm an appt, the software is doing 1.of 3 things: changing the appt length, changing the appt day/time, or removing it from our schedule all together. Another issue is calling patients from the mobile app (which is another key feature I wanted to work well). When I try to place a call the app crashes. When a patient calls me, they have trouble hearing me no matter where I am it will cut in and out. With text messaging we have noticed patient names getting switched, messages getting lost or out of order.

Megan M.
Marketing Coordinator in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Software is great. Customer service could use some work

4,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

The features are great once you get them going. We love that our patients name pops up on the screen as they are calling so we can pull their chart up before we ever answer. The Google reviews sending is also helpful. The texting is a great feature. The service itself is great once it is set up correctly.

Minpunten:

Every time we have on boarded a new location there have been issues. We have had calls somehow going to random workers cell phones instead of ringing in the office. We have had faxes not coming through. One time the onboarder just quit in the middle of onboarding and it took us days to reach someone to complete the onboarding. It also does not integrate with therapy software so we miss out on a lot of the features. Also when if the phones go down it is nearly impossible to reach an actual person for assistance.

Megan L.
Treatment Coordinator in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Highly recommend Weave for Dental offices

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: We love Weave and are so happy to have this communications software.

Pluspunten:

Extremely easy interface. Very easy to navigate. Extremely reliable and gathers information quickly to send reminders. The in-office chat option is extremely helpful in communicating information discreetly.

Minpunten:

The only thing i wish that we could do is to delete a queued message. For example, if we scheduled a patient by mistake or for the incorrect type of appointment and change it afterward, it gathers the information in the queue and cannot be changed or cancelled.