Wat is Weave?

De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is.

Wie gebruikt Weave?

Elk kantoor dat klanten en telefoontjes beheert, zoals tandartsen, doktoren, optometristen, wellnesscentra, chiropractors of zelfs autowasstraten... Weave is het organisatorische hulpmiddel dat alle kantoormanagers nodig hebben.

Weave-video
Weave Software - 1 Weave Software - 2 Weave Software - 3 Weave Software - 4 Weave Software - 5

Twijfel je over Weave? Vergelijk met een populair alternatief

Weave

4,1 (353)
Weave
Niet beschikbaar in jouw land
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
74
17
4,3 (353)
3,9 (353)
3,4 (353)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
42
8
4,6 (42)
4,7 (42)
4,7 (42)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Weave

Adit is the all-in-one platform that makes it quick & painless to simplify your business, so you can focus on practicing dentistry.
Solutionreach biedt de technologie, evenals de expertise over hoe het te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende organisatie op te bouwen.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Algemene interviews, vignettenmethode en MaxDiff-oefeningen voor online, offline of papieren enquêtes.
Het stelt bedrijven in staat om met hun klanten te sms'en met behulp van hun bestaande vaste lijn, VoIP en gratis telefoonnummer.
Unified business messaging through website chat, SMS, Facebook messenger, etc.
Curve Dental is de toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde praktijkbeheersoftware voor moderne tandartsen.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
Betaalbaar, eenvoudig en betrouwbaar VoIP-telefoonsysteem - mobiele integratie, web- en videoconferenties, en meer dan 40 bedrijfskritische functies.
Cloud-based healthcare management system that helps users with patient engagement, appointment reminders and patient communications.
Medical consent form tool that helps healthcare enterprises with process management by going paperless.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Alle functies die je nodig hebt in een telefoonsysteem om te klinken als een groot bedrijf, maar voor de prijzen die bij een klein bedrijf passen.
Patient engagement platform that enables healthcare organizations to schedule appointments and facilitate communication via messaging.
PetDesk stelt huisdierverzorgers in staat het personeel tevreden te houden en dieren gezond te houden door de communicatie met de eigenaren van huisdieren te stroomlijnen.
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Lighthouse 360 provides automated patient communications that help dental practices save time and keep the schedule full. www.lh360.com
Dental software to automate communication and eliminate printing/scanning forms. Intra-office chat, online scheduling, and more.
PBX-oplossing waarmee kleine tot middelgrote ondernemingen gesprekken kunnen voeren met een zakelijk telefoonnummer op externe locaties.
Maak multi-pagina- en interactieve online nieuwsbrieven met foto's, video's en meer in hoge resolutie.

Reviews over Weave

Gemiddelde score

In totaal
4,1
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
3,4
Functies
4,1
Waar voor je geld
3,9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Annelise
Annelise
Operations manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Gezondheid, wellness en fitness, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Essential for business

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

I love the way the platform interacts with our patients. They are always growing and adding new products. Some I stay with and some I don't. But I love the fact that the company is always looking at improving the products and experiences for users.

Minpunten:

ISometimes it's hard to know who to contact and get help for issues needed. The company has grown so fast, there always seems to be a new rep assigned, and another one calling me.

Sarah
Director of Operations in VS
Medische praktijk, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

WEAVE has been a game changer

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Weave has been great (well their customer support has really declined over the years) in their attempts to continually add features that eliminate the need to work with an array of companies. They are forward-thinking and understand what we will need before we know we need it. Customer support loves to NOT solve problems. We often find we are passed around to another person or that they are quick to point the finger in a different direction rather than fully looking to understand the issue and find solutions.

Pluspunten:

Two-way communication. Patients are BUSY and don't have time to sit on the phone. They are able to send messages and check their messages at their convienece. Patients LOVE the text2pay feature. This feature has helped significantly with declined payments and A/R's

Minpunten:

I know it is not a WEAVE issue but rather a Dolphin issue but I wish the integrations with Dolphin were better. I also wish we had the option to pick which phone # we text. Sometimes the text needs to go to the parent since it is due to financials, sometimes the text needs to go to the patient since it is related to scheduling.

Haz M
Haz M
Propsect in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Medische praktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Poor follow up

1,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Rapid-replying [SENSITIVE CONTENT] notwithstanding, this sales organization failed to fulfill one single, simple commitment to our practice.

Pluspunten:

The software had promise, but the sales and support organization fumbled.

Minpunten:

Lack of mid- and long-range customer care.

Heather
Practice Manager in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

New to Weave

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

I love their text to pay option and their direct patient messages!

Minpunten:

We are very new to this software so have not worked out the kinks quite yet. I don't like that they switch your contact several times at the beginning as you navigate the new software. I wish you could send out multiple payment texts at once.

Cari
Office Manager in VS
Medische praktijk, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Weave is excellent!

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: We have had some issues with payments and still aren't resolved but usually they answer right away. Everything else has been amazing.

Pluspunten:

Weave doed so much. It allows us to do most everything under one vendor and they are always adding new features!

Minpunten:

Cost, very expensive for phones. Which it was more affordable.