Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Weave?

De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is.

Wie gebruikt Weave?

Elk kantoor dat klanten en telefoontjes beheert, zoals tandartsen, doktoren, optometristen, wellnesscentra, chiropractors of zelfs autowasstraten... Weave is het organisatorische hulpmiddel dat alle kantoormanagers nodig hebben.

Weave Software - 1
Weave Software - 2
Weave Software - 3
Weave Software - 4
Weave Software - 5

Twijfels over Weave? Vergelijk met een populair alternatief

Weave

Weave

4,2 (480)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
117
Geen integraties gevonden
4,4 (480)
4,0 (480)
3,7 (480)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
8
Geen integraties gevonden
4,6 (51)
4,7 (51)
4,6 (51)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Weave

iNewsletter
Functies met hoogste score
Abonneebeheer
Contactenbeheer
Demandforce
Functies met hoogste score
Integratie van sociale media
Personalisatie
Waarschuwingen/Meldingen
GoTo Connect
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Oproepen routeren
Toegang en controle op afstand
Avaya UCaaS
Functies met hoogste score
Callcenterbeheer
Chatten/messaging
Oproepen opnemen
Ooma Office
Functies met hoogste score
Beller-ID
Mobiele toegang
Oproepen routeren
Business VoiceEdge
Functies met hoogste score
Geïntegreerde communicatie
Oproepen routeren
Voicemailtranscriptie
Nextiva
Functies met hoogste score
Callcenterbeheer
Oproepen routeren
Voicemail
Zipwhip
Functies met hoogste score
Massa-sms
Messaging in twee richtingen
Personalisatie van berichten
Birdeye
Functies met hoogste score
Reviewaanvraag
Reviews controleren
Reviews genereren

Reviews over Weave

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
3,7
Functies
4,2
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Duc
Duc
Dentist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Weave - Lots of tool on One Platform

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: It has been an excellent experience. Really enjoy working with weave and they are receptive to new features.

Pluspunten:

Lots of tools built in. Reminders, reviews, payments, texting, and phones.

Minpunten:

Analytics is not available for Eaglesoft yet. It'd be nice to have an even more all in one solution.

Will
Operations Specialist in VS
Diergeneeskunde, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

VOIP phone service for your veterinary or medical practice

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Over all the phone system has so many more "Pros" than "Cons". I was there went we had the old phone system but when we switched over it feels and sounds better. The app that you download on your computer is also pretty nice and user friendly. Sending faxes takes some getting used to, but if you want to go paperless than this is the way to go.

Pluspunten:

Love the call recordings as there are many instances where a client claims they were told "???" and we were able to go into the call logs and see when they were called and what was said. Wonderful feature I don't know what we would do without. Also the hold music is a great feature that we love, as before we needed to buy a separate device and now we can just upload our own music for clients on hold or use what they have as default.

Minpunten:

I don't like that it can be costly. I thought it was flat rate fee per month and if you have 10 phones or 14 phones it would be the same flat rate fee. But I have recently learned that if we added a new phone it is an additional $20 per month per phone that we want to add. Wish that wasn't the case. And would like it to be more backwards compatible with our Practice Management Software (PIMS) as our system will have a client with one phone number and when the client calls it doesn't always display their name. Even when I upload our client list directly, something seems to be over riding the system. example: our system will say "John Smith" but "JSmith" will appear on our caller ID.

Venetta
Practice Administrator in VS
Medische praktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Patient Communication

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Overall I love using weave. It has made a positive difference in my practice.

Pluspunten:

The ease of use. The instant communication with my patients.

Minpunten:

Frequent service interruption. Change/elimination of features that we have grown accustom to using.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Medische praktijk, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Works great, until it doesnt.

3,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

Ease of implementation and use. Shipped hardware to our office, very little setup, almost plug and play. Rarely has issues with phones.

Minpunten:

Customer support is lacking in some concern. We started getting patients complaining about not getting sms messages. Looking into it, about 10-11% of all of our messages do not make it to the patients that want it. Over a month working with a support agent that can not / will not figure out the problem. Taking our office with combing through 1000s of sms messages to find ones that didnt go through. Get told that it has to do with how our website is setup. Fix that per their instructions. Nothing changed, and they refused to help or elaborate further. Contacted support over the phone and asked for a supervisor. They took my information and no one ever called of followed up. We will be switching to a new provider at this point.

Irene
front desk , billing in VS
Medische praktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

great for front office and team messaging

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: supper easy to use , text message is the new thing so everyone replies and answers quick. love the review button to send out and we see who responded and can write back

Pluspunten:

how easy it is to load on the new computers or phone for the mobile use

Minpunten:

when using the mobile app when a call comes in the caller ID doesn't work and its just phone numbers so I really don't know when the call comes from work