Wat is Copper?

Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken.

Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken.

Wie gebruikt Copper?

Voor bedrijven die een mooie, intuïtieve en eenvoudige CRM zoeken die terugkerende taken automatiseert en integreert met de tools die ze al gebruiken (Gmail, agenda, documenten, werkbladen).

Waar kan Copper worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Copper
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor Copper

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Nederland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

prijzen van Copper

Beginprijs:

US$ 29,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Copper heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Copper heeft een betaalde versie vanaf US$ 29,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Copper
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor Copper

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Nederland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Copper

Copper Software - 1
Copper Software - 2
Copper Software - 3
Copper Software - 4
Copper Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Copper-video
Copper Software - 1
Copper Software - 2
Copper Software - 3
Copper Software - 4
Copper Software - 5

Functies van Copper

  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestandsbeheer
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Opmerkingen/notities
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Voor de AEC-sector
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Copper

Fundraising solution that helps you communicate with your constituents and make better decisions.
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk Suite
Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers en stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin.
"Een perfecte zakelijke tool voor zelfstandige ondernemers." - INC Magazine

Reviews over Copper

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,3
Functies
4,1
Waar voor je geld
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Scott
Scott
General Manager in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The CRM for sales team on Gsuite

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I've used a lot of CRMs, from Salesforce to Pipedrive. Copper is hands down the best. Easy to use, easy for the team to adopt but still very powerful under the hood.

Pluspunten:

Automated data entry. Pre-populates a lot of my contacts data so adding new leads is a simple point and click. The gmail integration is amazing. I can get a clear picture of my entire relationship from where I work - gmail. Im really starting loving the workflow automations and cool calculated fields I can make now.

Minpunten:

I'd like to see a better native integration with an email automation software

Overwogen alternatieven: Pipedrive, Salesforce Sales Cloud en HubSpot CRM

Redenen om voor Copper te kiezen: I kept losing track of my conversations and follow up actions.

Overgestapt van: Google Sheets

Redenen om over te stappen op Copper: Salesforce clunky, very expensive and the team hated it. As a small business we didn't use 30% of it. Pipedrive was ok, but very simple and seemed to suit a very small team. It lacked multiple pipelines and didnt have the integration to Gsuite that Copper provided. Hubspot free was very simple and the full paid version of hubspot was super expensive. I didn't need the marketing features at all. Copper also had a better user experience and gsuite integration.

Michael
CEO in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The ONLY Fully-Integrated CRM Solution for Google Workspace

5,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: Our small business has been a Copper client for the last 2-3 years and we have been incredibly happy with the Copper CRM product and the team that supports it. As our business grows, so do our CRM needs. Copper has been able to fulfill each of these needs as they arise, often from regular updates on their product roadmap. It's almost like Copper has been "inside our head" and developed exactly what we needed prior to us asking. @TeamCopper - Great job listening to your clients in the community and actually developing your product to suit our needs. This is what encouraged us to sign a 5-year agreement with you!

Pluspunten:

Full functionality within Google Workspace plug-in (Gmail, Calendar). Ability to pull a list view of Opportunities, Leads, etc and update individual records without leaving the screen (HUGE time-saver).

Minpunten:

Import function needs work in the area of duplicate management and add/ overwrite tags. Third-party integration with Zapier makes this seamless but can add unnecessary expenses.

Overwogen alternatieven: Zoho CRM, Insightly en HubSpot CRM

Redenen om voor Copper te kiezen: Eat your heart out, Salesforce. Copper just packed your lunch! If you are looking for a robust CRM/ lead management/ marketing suite that has all the lipstick but WITHOUT the Dev cost of Salesforce et al, then you need to try Copper. We did. And we couldn't be happier. Just try it. You won't regret it.

Overgestapt van: Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Copper: Copper was the robust, affordable solution to our growing CRM needs. Without the Dev cost.

Ramiro
Operations Coordinator in VS
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Operations Coordinator Opinion

4,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: We had a very good experience but we quit using it because of the price. It was too much for our needs. Though the features were amazing to have.

Pluspunten:

The integration with gmail is great. In our company we use google accounts, so using Copper extension; the CRM automatically update your contacts with the emails you send. It is very easy to maintain the leads updated.

Minpunten:

The pricing was quite expensive. The basic plan is not good enough so you need at least the mid tier plan which may be expensive if you don't want to expend too much money. Sometimes they have discounts but they only last a few months.

Roger
Owner in VS
Kapitaalmarkten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Congrats Copper! You are now officially the worst customer service!!! Great job being a FAILURE!!!!

1,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: I have emailed and used the customer service bot on the website over 20 times since July to ask a basic question. Copper refuses to answer my question.  It is not humanly possible for a human to be as rude and stupid as the bot that never answers my question!!!  In my 30 years in business Copper by far has the worst customer service on the planet!!! Even worse than Pac Bell had back in the 1990’s and it was not possible to have customer service as dumb as theirs until Copper came along!!!!

Pluspunten:

Google Integration is what I liked the most! I used to love proper works then it became Copper. Taking away customer service is a major Blunder!!!! Don't do business with copper unless you have plenty of time to waste hours of your life and cost you and your business tons of money in wasted production time.........

Minpunten:

Which dumb-ass executive wakes up one day and takes away customer service!!! Are you that ignorant that you believe your bot works????

Geverifieerde reviewer
Sales Executive in Chili
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great tool if you have Google Workspace

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Great work tool, if the workers enter information, it is easy to use and read to be able to measure the management and have control over the accounts.

Pluspunten:

Great work tool, if the workers enter information, it is easy to use and read to be able to measure the management and have control over the accounts.

Minpunten:

works better when connected to Google Workspace