Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Copper?

Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken.

Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken.

Wie gebruikt Copper?

Voor bedrijven die een mooie, intuïtieve en eenvoudige CRM zoeken die terugkerende taken automatiseert en integreert met de tools die ze al gebruiken (Gmail, agenda, documenten, werkbladen).

Waar kan Copper worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Copper
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor Copper

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Nederland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

prijzen van Copper

Beginprijs:

US$ 23,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Copper heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Copper heeft een betaalde versie vanaf US$ 23,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Copper
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor Copper

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Nederland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Copper

Copper Software - 1
Copper Software - 2
Copper Software - 3
Copper Software - 4
Copper Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Copper-video
Copper Software - 1
Copper Software - 2
Copper Software - 3
Copper Software - 4
Copper Software - 5

Functies van Copper

  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestandsbeheer
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Lead nurturing
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Opmerkingen/notities
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Verkooprapporten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Copper

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Insights is een platform voor het strategische beheer van prestaties dat is ontworpen om medewerkers aan de algehele strategie van een organisatie te koppelen.
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers en stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin.
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.

Reviews over Copper

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,3
Functies
4,1
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Scott
Scott
General Manager in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The CRM for sales team on Gsuite

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: I've used a lot of CRMs, from Salesforce to Pipedrive. Copper is hands down the best. Easy to use, easy for the team to adopt but still very powerful under the hood.

Pluspunten:

Automated data entry. Pre-populates a lot of my contacts data so adding new leads is a simple point and click. The gmail integration is amazing. I can get a clear picture of my entire relationship from where I work - gmail. Im really starting loving the workflow automations and cool calculated fields I can make now.

Minpunten:

I'd like to see a better native integration with an email automation software

Eerder overwogen alternatieven: Pipedrive, Salesforce Sales Cloud en HubSpot CRM

Redenen om voor Copper te kiezen: I kept losing track of my conversations and follow up actions.

Overgestapt van: Google Sheets

Redenen om over te stappen op Copper: Salesforce clunky, very expensive and the team hated it. As a small business we didn't use 30% of it. Pipedrive was ok, but very simple and seemed to suit a very small team. It lacked multiple pipelines and didnt have the integration to Gsuite that Copper provided. Hubspot free was very simple and the full paid version of hubspot was super expensive. I didn't need the marketing features at all. Copper also had a better user experience and gsuite integration.

Ramiro
Operations Coordinator in VS
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Operations Coordinator Opinion

4,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: We had a very good experience but we quit using it because of the price. It was too much for our needs. Though the features were amazing to have.

Pluspunten:

The integration with gmail is great. In our company we use google accounts, so using Copper extension; the CRM automatically update your contacts with the emails you send. It is very easy to maintain the leads updated.

Minpunten:

The pricing was quite expensive. The basic plan is not good enough so you need at least the mid tier plan which may be expensive if you don't want to expend too much money. Sometimes they have discounts but they only last a few months.

Christian
Solution Engineer in VS
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Copper Review

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: It does the trick and is a good value for the product.

Pluspunten:

It integrates nicely with GSuite. It's also very customizable.

Minpunten:

Copper APIs could use some improvement. Their APIs are sometimes clunky, takes a bit of trial and error to figure out, and difficult to build on top of compared to similar tools.

Eerder overwogen alternatieven: Salesforce Sales Cloud en monday.com

Yolandi
CEO in Zuid-Afrika
Managementconsulting, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Middle Child of the CRM World

3,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Nothing to get excited about, if it wasn't for the client who insisted on using it, I wouldn't even have thought of it

Pluspunten:

It's inexpensive and the Google integration

Minpunten:

Everything feels extremely limited with no flexibility or even room for movement

luz mary
luz mary
teacher in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

I have Increasing my efficiency and business organization

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Automating tasks has greatly improved my efficiency and I am able to set up custom reminders and workflows to ensure that no sales opportunity is missed with this I have been able to stay organized and not miss any important opportunity.

Pluspunten:

What I like the most about this platform is that it has an incredible integration with Google applications. As a business that uses Google Workspace for our daily operations, having a CRM that automatically syncs with Gmail and other Google tools is really a huge benefit and that's why I don't have to worry about manually entering every interaction with my customers as with this platform I can automatically record all emails, meetings and tasks in the corresponding contact.

Minpunten:

While the system offers a wide variety of pre-defined reports and data export, I would like the ability to customize the reports a lot more to my needs and while I can get the essential information I need, sometimes I would like more customization options and Flexibility in data presentation.