Wat is Spendwise?

Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo.

Wie gebruikt Spendwise?

Duizenden bedrijven en andere organisaties uit alle sectoren en van elke omvang gebruiken Spendwise om tijd en geld te besparen.

Waar kan Spendwise worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web

Over de leverancier

  • Spendwise
  • Gevestigd in San Bruno, VS
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Spendwise
  • Gevestigd in San Bruno, VS
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Spendwise

Spendwise Software - 1
Spendwise Software - 2
Spendwise Software - 3
Spendwise Software - 4
Spendwise Software - 5
Nog 5 andere bekijken
Spendwise Software - 1
Spendwise Software - 2
Spendwise Software - 3
Spendwise Software - 4
Spendwise Software - 5

Vergelijk de kosten van Spendwise met soortgelijke producten

Spendwise

US$ 9,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 20,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 476,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Spendwise

  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van vaste activa
  • Budgettering/prognoses
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Compliancebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factuurverwerking
  • Financiële verslaglegging
  • In- en uitchecken
  • Inkoopbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Inkooprapportage
  • Integratiebeheer
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kosten bijhouden
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Orderbeheer
  • Orders afhandelen
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Sourcingbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavenbeheer
  • Uitgavencontrole
  • Vervoersbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Vorderingenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Spendwise

Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Web-based procurement management platform that helps with procuring services, consumable items, and inventory management.
komplex ist einfach: Die ERP-Lösung von microtech.
A relevant Source-to-Pay software for product manufacturing companies.
MYOB Advanced business management software is tailored to mid-sized businesses & integrates real-time data across your entire business.
Voor kleinere bedrijven (5-100 werknemers $ 79/gebruiker/maand). Alles wordt uitgevoerd vanaf een enkele cloud-bedrijfssuite. Gevestigd in de VS.
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Bespaar tijd en geld door een einde te maken aan handmatige werkzaamheden. Gestroomlijnde goedkeuringen, budgettering, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: alles-in-één software. Meer informatie over Precoro
Een volledige werkstroomoplossing voor inkoop - allemaal gehost in de cloud, van aanvraag tot controle met veel plug-inopties en wereldwijde 24/7 ondersteuning.
ERP software for job shops, custom and mixed mode manufacturers and make to order manufacturers.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Meer informatie over ERPAG
iQuantum - AI/ML powered Global Corporate Procurement and Supplier Management Software.

Reviews over Spendwise

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,5
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Tabish
Tabish
Procurement Specialist in Verenigde Arabische Emiraten
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Luchtvaart(maatschappijen), 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

A game-changer for all our procurement needs

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: The software had dramatically enhanced our company's experience with spending and procurement. It has helped us with managing our sales, purchase orders, inventories and tools through a clean interface. The procurement team has been able to work together on invoices and PO's more seamlessly owing its cloud compatibility and safe online storage. We are now able to create budgets for various tasks and use Spendwise to track our overall spending. Overall experience has indeed been wonderful, highly recommended for procurement teams in multiple sectors.

Pluspunten:

Spendwise is a comprehensive tool to assess our company expenditure. It offers a user-friendly interface , one that helps us save on time and eliminate excess administrative costs. We are able to manage our invoices, purchase orders, bills and expenses in a streamlined manner. A great feature of this software is that it is possible to assign roles to users, and provide access to certain transactions, thereby ensuring that the right person can examine authorized features only.

Minpunten:

Sometimes when there is a software update, it becomes challenging to navigate through the new changes. With a lack of manuals or training, the updates can take time getting used to.

Reactie Spendwise

3 jaar geleden

Thank you for your feedback. We appreciate your enthusiastic recommendation of our product. I am sorry to hear that you have experienced challenges adapting to updates we make to our product. We do offer a User Guide, FAQs and Tips in our Help Center which we hope helps users adapt to updates but would be glad to consider other ways we can make it easier. I will follow-up with you directly to further discuss.

Lisa
Executive Director in VS
Management non-profit organisaties, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Now I Know

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Wish we would have purchased this system earlier. This is our first budget cycle when we have full visibility into all of our costs plus we are now able to manage inventory and fulfilment in one system. We love it if you couldn't tell!! :)

Pluspunten:

This software has solved the age old issue of knowing what everyone is spending throughout the organization. We connect all the procurement pieces in one system from purchase requisition through final invoice payment and it's cut our time to process payment by over 50%!

Minpunten:

None really. It connects to QuickBooks and the training to get everyone using the system was minimal.

Brittney
Marketing Events Coordinator in VS
Draadloos, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

basic needs

3,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: organization and communication was key when communicating with my co-workers on multiple projects. This helped us keep all of our orders in one location so that if one of us was not present that the others would know what had been ordered.

Pluspunten:

It allowed us to keep vendors saved for future use. We were able to reference different orders to the PO numbers. It allowed us to continue to reference old PO's to see what transaction happened that had taken place before our hire.

Minpunten:

The search engine was very specific. If we were looking for drawstring bags and it was entered in as draw string bags the search field wouldn't find it. I wish that a bit more information about the order would appear in the list screen. We would place multiple orders in a day from the same vendor. If we were searching for a particular item but the search feature didn't pull it up we would have to search through the many PO's from that particular vendor click in and closing out each one until we find the right one. Where if there was a column that showed the notes or possibly 1 line item in the PO that would help find things quicker.

Reactie Officewise

5 jaar geleden

Thank you for your feedback Brittney. Agree that we need to improve search functionality and it is on our "to do" list.

Caleb
Caleb
Amazon Marketing in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

This software is the best for making quick and easy purchase orders

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Its nice to be able to reference each PO just by looking it up in the search box by the PO number

Pluspunten:

Office wise is able to save product titles and price to quickly fill out the po and send it out. I like that it is fast and easy to use. You are even able to email right from the PO.

Minpunten:

I don't like that there is a new area that has to be set of what folder you would like to have it in after it mailed out. That slows down the process.

Reactie Officewise

5 jaar geleden

Thank you for your review Caleb! Not sure what you mean by setting folder you would like to have PO in after it is mailed out. If you are referring to approval folders (i.e. Inbox, Not-submitted, Rejected, Pending) the system should assign automatically depending on the approval status of the PO. I will follow-up with you to make sure I understand and help resolve.

Samuel
Samuel
Client Service Representative in Honduras
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Kantoorbenodigdheden, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Must have to track inventory

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

Great too to control inventory and sales. You are able to track your inventory from your phone and you can use key words to search PO's. This tool is a great way to be more organized and get rid of paper purchase orders and have everything electronically.

Minpunten:

It would be very helpfully to be able to print multiple purchase orders at once.