Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Focus Contact Center
Wat is Focus Contact Center?
Verkoopondersteuning - professionele software voor het stimuleren van je bedrijfsinkomsten. Plan, organiseer, volg en controleer alle inkomende en uitgaande communicatie met klanten. Optimaliseer je marketing- en verkoopactiviteiten op basis van rapporten, dashboards en gespreksopnames.
Focus Contact Center is een intelligent multichannel communicatieplatform voor je bedrijf. Zorg voor totale klantenondersteuning door processen te organiseren en te bewaken. Neem de controle over je marketing- en verkooptaken.
Wie gebruikt Focus Contact Center?
De oplossing biedt klantenservicetools voor bedrijven van elke omvang. De software helpt bedrijven hun klantenervaring te verbeteren en waardevolle langetermijnrelaties op te bouwen.
Twijfels over Focus Contact Center?
Vergelijk met een populair alternatief
Focus Contact Center
Reviews over Focus Contact Center
Gemiddelde score
Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)
- <50
- 51-200
- 201-1.000
- >1.001
Reviews zoeken op score
High quality system
Opmerkingen: A multi-channel contact center software and customer service application that caters to all needs of modern businesses – phone, live chat, text, e-mail, web forms and more. Easy to use, quick deployment, good technical support. Customer service has become easier.
Pluspunten:
- easy to use interface - scalability - friendly API
All-in-one contact center platform
Opmerkingen: The Focus Contact Center software is easy to use and implement, very functional and innovative. Plenty of features, a really intuitive administrative console and very competent IT support made us choose the Focus Contact Center communication platform. We have cut down on service time and improved the quality of service.
Best solution !
Opmerkingen: Focus Contact Center gives a lot of features and is really very easy to use. You need only a web browser and internet connection to work, you can use any phone. Deployment is very fast. If you want to improve customer service, check out this solution.
Smart Call Center Software
Opmerkingen: Multi-channel call centre software and customer experience application - feature-rich, intuitive, flexible, easy to deploy and manage.