Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Focus Contact Center

Focus Contact Center

Wat is Focus Contact Center?

Verkoopondersteuning - professionele software voor het stimuleren van je bedrijfsinkomsten. Plan, organiseer, volg en controleer alle inkomende en uitgaande communicatie met klanten. Optimaliseer je marketing- en verkoopactiviteiten op basis van rapporten, dashboards en gespreksopnames.

Focus Contact Center is een intelligent multichannel communicatieplatform voor je bedrijf. Zorg voor totale klantenondersteuning door processen te organiseren en te bewaken. Neem de controle over je marketing- en verkooptaken.

Wie gebruikt Focus Contact Center?

De oplossing biedt klantenservicetools voor bedrijven van elke omvang. De software helpt bedrijven hun klantenervaring te verbeteren en waardevolle langetermijnrelaties op te bouwen.

Focus Contact Center Software - 1
Focus Contact Center Software - 2
Focus Contact Center Software - 3
Focus Contact Center Software - 4
Focus Contact Center Software - 5

Twijfels over Focus Contact Center? Vergelijk met een populair alternatief

Focus Contact Center

Focus Contact Center

5,0 (4)
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
60
5
5,0 (4)
5,0 (4)
5,0 (4)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 150,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
101
11
4,7 (11)
4,3 (11)
4,5 (11)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Focus Contact Center

contactSPACE
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
LeadDesk
Functies met hoogste score
Beller-ID
Controle van oproepen
Oproepregistratie
Bitrix24
Functies met hoogste score
Confirmations/Reminders
Herinneringen
Klantenbeheer
PhoneBurner
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Leads beheren
Oproepen opnemen
DialedIn CCaaS
Functies met hoogste score
Beller-ID
Oproepen opnemen
Predictief kiezen
Bright Pattern
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Mobiele toegang
Rapportage en analyse
NOLA
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
VICIdial
Functies met hoogste score
Automatic call distribution (ACD)
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
CallTrackingMetrics
Functies met hoogste score
Opnemen
Oproepen opnemen
Oproepen routeren

Reviews over Focus Contact Center

Gemiddelde score

In totaal
5,0
Gebruiksgemak
5,0
Klantenservice
5,0
Functies
5,0
Prijs-kwaliteitverhouding
5,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
100%
Wojciech
Senior IT Specialist
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Facilitaire diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

High quality system

5,0 8 jaar geleden

Opmerkingen: A multi-channel contact center software and customer service application that caters to all needs of modern businesses – phone, live chat, text, e-mail, web forms and more. Easy to use, quick deployment, good technical support. Customer service has become easier.

Pluspunten:

- easy to use interface - scalability - friendly API

Wojciech
Polen
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer

All-in-one contact center platform

5,0 8 jaar geleden

Opmerkingen: The Focus Contact Center software is easy to use and implement, very functional and innovative. Plenty of features, a really intuitive administrative console and very competent IT support made us choose the Focus Contact Center communication platform. We have cut down on service time and improved the quality of service.

Marek
Indonesië
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer

Best solution !

5,0 8 jaar geleden

Opmerkingen: Focus Contact Center gives a lot of features and is really very easy to use. You need only a web browser and internet connection to work, you can use any phone. Deployment is very fast. If you want to improve customer service, check out this solution.

Ma¿gorzata
Polen
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer

Smart Call Center Software

5,0 8 jaar geleden

Opmerkingen: Multi-channel call centre software and customer experience application - feature-rich, intuitive, flexible, easy to deploy and manage.