Snappii

Snappii

door Snappii Apps

Wie gebruikt Snappii?

Van kleine bedrijven tot Fortune 100-bedrijven

Wat is Snappii?

Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele zakelijke apps en formulieren, biedt bedrijfsprocesautomatisering en veldrapportage-apps die voornamelijk worden gebruikt in bouw-, inspectie- en werkorderbeheer. Het heeft de digitale transformatie betaalbaar gemaakt, met name voor kleine en middelgrote bedrijven. Snappii helpt bij het ontwerpen, bouwen en leveren van functierijke zakelijke apps en het vormen van apps in dagen versus maanden zonder enige codeervaardigheden. Elke zakelijke app en formulierenapp kan snel, gemakkelijk en betaalbaar worden gemaakt.

Snappii - Details

Snappii Apps

https://www.snappii.com

Opgericht in 2010

Snappii - Prijsoverzicht

Snappii heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Snappii betaalde versie vanaf US$ 20,00/maand.

Beginprijs

US$ 20,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Snappii

App building software
Formulieren maken en ontwerpen
Implementatiebeheer
Iteratiebeheer
No-code
Samenwerkingstools
Slepen en neerzetten
Testen van compatibiliteit
Visueel modelleren
Voorgedefinieerde app-sjablonen
Workflowbeheer

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

Aangepaste kaartweergaven
Apparatuur bijhouden
Checklijsten voor reacties op incidenten
Evenementenkalender
Faciliteitsgegevens voor planning vooraf
Navigatie in voertuig
Pictometrie-afbeeldingen
Plannen
Zoeken
CRM
Factureren
Financieel beheer
Inkoop
Leveranciersbeheer
Marketingmanagement
Orderbeheer
Personeelsbeheer
Plannen
Prestatiemeetwaarden
Projectbeheer
Tijd en onkosten bijhouden
Trainingsbeheer
Voorraadbeheer
Aangepaste catalogusweergaven
Aangepaste productkenmerken
Catalogi samenstellen
Contentbeheer
Contentbibliotheek
Cross-selling-functionaliteit
Prijsbeheer
Productvergelijking
Zoeken/filteren
Afkortingsdetectie
Beeldregistratie
Detectie van fonetische varianten
Detectie van variaties door typefouten
Duplicatie van gegevens
Gegevens ophalen
Gegevens vastleggen en overdragen
Verificatie van gegevensinvoer
Aardgas
Accountbeheer
Beheer van serviceverzoeken
Elektriciteit
Factureren
Gespecificeerde facturering
Kabel
Klantenbeheer
Niet-gespecificeerde facturering
Online betalingsverwerking
Tariefbeheer
Tellerbeheer
Verhuizingen
Verwerking van ACH-betalingen
Verwerking van boetes en drempels
Verzamelingenbeheer
Vuilnis
Water
Werkorderbeheer
Betalingen innen in de buitendienst
Contactendatabase
Contractbeheer
Elektronische handtekening
Factureren
Mobiele toegang
Offertes
Online tijdklok
Plannen
Routering
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Archiveren en retentie
Formulieren maken en ontwerpen
Proces- en workflowautomatisering
Samenwerking
Slepen en neerzetten
Toegangsopties/machtigingen
Versiebheer
Zoeken in gehele tekst
360-gradenfeedback
Aanstellen (van personeel)
Beheer van verlofuren
Beheer van voordelen
Payrollbeheer
Prestatiebeheer
Schadevergoedingsbeheer
Tijd- en aanwezigheidsbeheer
Volgen van sollicitanten
Werknemersdatabase
Werknemersprofielen
Wervingsbeheer
Zelfserviceportal
CRM
Catering
Enkelvoudig vastgoed
GDS/OTA-integratie
Geïntegreerde boekhouding
Loyaliteitsprogramma
Marketingautomatisering
Meerdere panden
Onderhoudsbeheer
Online reserveren
Personeelsbeheer
Verkooppunt
Verlengd verblijf
Voor vakantieverhuur
Documentbeheer
Kwaliteitscontrole
Leveranciersbeheer
Offertebeheer
Prognose
Resourcebeheer
Supply-chainbeheer
Traceerbaarheid
Administratiebeheer
Ballasttabel
Beheer van scheepsbemanning
Bootonderhoud
Maritiem beheer
Opslagbeheer
Plannen
Routering
A/B-tests
Aanpasbare CTA's
Analyse/ROI volgen
Bestemmingspagina's en webformulieren
Drip -campagnes
Dynamische inhoud
Leadscoring
Sales Intelligence
Segmentering
Social marketing
Websitebezoekers bijhouden
Zoekmachinemarketing
Apparatuur bijhouden
Garanties bijhouden
Inventarisatie
Onderhoudsplanning
Taakbeheer
Werkorderbeheer
Assets volgen
Beheer van technici
Commercieel vastgoed
Factureren
Inspectiebeheer
Mobiele toegang
Onderhoudsplanning
Predictief onderhoud
Preventief onderhoud
Rapportage en analyse
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Woningen
Beheer van vaste activa
Budgettering en prognoses
Code afdwingen
Compliancebeheer
Energierekeningen
Inkoop en ontvangst
Licenties uitgeven
Taxatie en beoordeling
Vergunningverlening
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Zelfserviceportal
CRM
E-mailmarketing
Inkooporderbeheer
Loyaliteitsprogramma
Multilocatie
Orderbeheer
Personeelsbeheer
Postorder
Provisiebeheer
Rapportage en analyse
Retourbeheer
Voorraadbeheersysteem
eCommerce
Bibliotheekbeheer
Boekwinkelbeheer
Cafeteriabeheer
Curriculumbeheer
Faciliteitenbeheer
Financieel beheer
Hoger onderwijs
K-12
Onafhankelijk/privé
Online betalingen
Online kalender
Portal voor ouders en studenten
Rapportage en analyse
Schooldistrict
Speciaal onderwijs
Woningbeheer
Apparatuurbeheer
Compliancebeheer
Logistiekbeheer
Materiaalbeheer
Onderhoudsbeheer
Plannen
Productiekosten
Projectbeheer
Resourcebeheer
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Afstemming van klanten en vastgoed
Contactenbeheer
Documentbeheer
E-mailmarketing
Kalenderbeheer
Leads beheren
Lijstbeheer
Provisiebeheer
Vastgoedbeheer
Websitebeheer
Beheer van claims
Beheer van verzekeringspolissen
Bezit & causaliteit
Contactenbeheer
Documentbeheer
Leven & gezondheid
Offertebeheer
Provisiebeheer
Verzekeringsclassificatie
Beheer van chauffeurs
Beheer van wagenpark en apparatuur
Beladingsbeheer
Factureren
Klantenbeheer
Offertes
Orderbeheer
Plannen
Providerbeheer
Routering
Transportbeheer
Verzendbeheer
Auto- en bootverhuur
Berekening voor te late betalingen
Contractbeheer
Huren van medische apparatuur
Inspectiebeheer
Multilocatie
Onderhoudsbeheer
Online reserveren
Plannen
Reserveringenbeheer
Tariefbeheer
Terugkerende huren
Voorraadbeheer
Beheer van meerdere kanalen
Beheer van productievoorraad
Beheer van retailvoorraad
Kitting
Leveranciersbeheer
Magazijnbeheer
Mobiele toegang
Nabestellingbeheer
Productidentificatie
Prognose
Rapportage en analyse
Voorraadoptimalisatie
Waarschuwingen/Meldingen
In- en uitchecken
Itembeheer
Kosten bijhouden
Leveranciersbeheer
Nabestellingbeheer
Prognose
SKU- en UPC-codes
Serienummers volgen
Streepjescodes/RFID
Voorraad bijhouden
Voorraadoptimalisatie
3PL-beheer
Inkoop
Kwaliteitsbeheer
Multilocatie
Ontvangst- en wegzetbeheer
Orderbeheer
Prognose
Realtime synchronisatie
Retourbeheer
Streepjescodes/RFID
Vervoersbeheer
Voorraadbeheer
Contractbeheer
Inventarisatie
Klantendatabase
Offertes
Plannen
Preventief onderhoud
Routering
Taakbeheer
Terugkerende afspraken
Verzendbeheer
Werkorders maken

Reviews van Snappii

5 van 59 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenservice
4,5/5
Functies
4,4/5
Waar voor je geld
4,5/5
Bahar A.
Reviewer
Computernetwerken, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    1/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 13-12-2017

"Codeless app platform, mobile apps and forms"

Pluspunten: Snappii mobile enterprise app development platform is a real alternative to hiring expensive mobile Apps developers that are hard to find, or outsourcing mobile app development to unknown and unreliable companies. Snappii offers web service integration and can connect to enterprises' back-end systems for secure data transition. In addition to do-it-yourself and custom app development, Snappii offers a wide selection of ready-made industry specific apps that are available for download from Apple AppStore and Google Play store. These apps can be 100% customized to meet the needs of a specific business. Over 68, 000 apps have already been built on Snappii codeless platform, with customers range from the largest companies to medium and small organizations and this number keeps growing.

Minpunten: Hawkwood & Co run an intelligence service for the oil and gas industry. Using the Snappii platform, we have been able to develop an App to support the service. It allows us to deliver reports and geospatial intelligence directly to our clients Smartphones and Tablets, avoiding overstuffed inboxes. We can also ensure time critical information is delivered promptly via a push notification ensuring our

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 13-12-2017
John B.
Executive Director
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-9-2019

"Efficiency = Expansion"

Opmerkingen: We love Snappii! Our field staff is able to collect documents and have them emailed to our office staff and stored in our cloud instantaneously. This has reduced travel back and forth to our office, mailing of documents, and scanning of documents. This has saved our company both time and money. It has enabled us to scale our business at a rapid rate. We have grown quickly enough to be an Inc. 5000 company four years in a row, that wouldn't be possible without Snappii.

Pluspunten: -The ability to easily make changes in guru mode.
-How user-friendly it is out in the field.
-The reliability of the App working properly.
-Support from Sales executive and others has been very quick and helpful.

Minpunten: -The fact that our custom app is not able to be downloaded through the App store.
-Occasionally the app won't submit documents and we have to refresh the app and then lose the documents.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-9-2019
Jeff W.
Director
Machine- en installatiebouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    1/5
  • Gebruiksgemak
    1/5
  • Functies en functionaliteit
    1/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-10-2019

"Not for me!"

Opmerkingen: My experience was a waste of money as we have now switched to another provider and the difference is night and day. I wouldn’t recommend this provider Sorry.

Pluspunten: Unable to think of anything good to say.

Minpunten: Tech help poor unless you want to pay them more money to sort issues. DIY platform was tedious and left you stuck and tech help soon get fed up of you and also will ignore you too using the chat facility.

Antwoord van de leverancier

van Snappii op 6-11-2019

Jeff, thank you for your feedback. We are sorry you had a negative experience with our platform.
Per our records, we had 2 free GoToMeeting sessions with you to address your needs. We do not offer any more free help after we sufficiently helped you in the past. We have free resources all users are welcome to use. If any user struggles after the free session, we do offer a paid training. We are sorry that this didn't meet your expectations. Hope you found a service that works free of charge for you. We do not.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-10-2019
Bryan R.
Operations Manager
Bouwmaterialen, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-5-2020

"Super Useful, Extremely informative, saved our bacon and Helps us make Decisions"

Opmerkingen: The SNAPPI team, from sales to development are nothing if not wonderful to work with. Their support is top notch, they thoroughly understand your project, and they follow through. I have plans for a production app that I look forward to developing together with SNAPPII.

Pluspunten: We had our App developed by SNAPPII, one of my favorite features is the flexibility of the development team and app to assemble an simple piece of software that is both easy to use and performs the critical tasks required. We are suppliers of pre-hung doors and trim used in residential construction. We pride ourselves in customer service which often includes same day delivery. Our SNAPPII app is critical to our ability to provide the best possible service and helps to save our bottom line. The app collects critical information, from customer name to delivery time stamps, from driver details to delivery status. All of this information is collected in real time and automatically sent to both our customer and the customers' salesman. The Photo feature is used with every delivery as proof of delivery, and has saved our company thousands of dollars, by not having to replace material that was either damaged or stolen. SNAPPII developers are quick to implement updates. On the rare occasion when there is difficulty, developers are eager to trouble shoot and quickly deploy corrective changes. The report...I can't say enough about the reports. These help identify how much time is dedicated to what type of deliveries, how the work load is distributed and where the driver is headed next.

Minpunten: I maintain several pre-configured drop down lists. These lists are dynamic and always changing. Some of the lists are automatically alphabetized when additions or deletions are made, others are not. This is actually something I am certain the developers could fix, but I have been too lazy to bring it up.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-5-2020
Robert G.
Purchasing Manager
Bouw, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-9-2019

"Purchasing APP"

Opmerkingen: Truly amazing customer service! CSRs have/are wonderful to work with.

Pluspunten: Stream line Purchasing in our construction field as well as putting controls and cost measures in place.

Minpunten: Fortunately nothing for now. This is a first for us so there are growing pains as we progress. Snappii always brain storming with me on finding best solution.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-9-2019