Franpos POS System

Franpos POS System

door Franpos

Wie gebruikt Franpos POS System?

Franchises and Multi-Locations Businesses in the following industries: - Quick Service Restaurants - Fast Casual Dining - Retail - Salons, Spas and Barbershops

Wat is Franpos POS System?

#1 Cloud-based Point of Sale Software for Franchises. Highly customizable with the power to scale, our solution empowers franchisors and franchisees to maximize growth, increase sales, streamline operations and lower costs with a single system. Franpos Franchise Management and POS system is full of features to manage the whole network including inventory and employee management, royalty collection, loyalty rewards, automated marketing, online ordering, brand app, and more. Get 30-Day Free Trial!

Franpos POS System - Details

Franpos

http://www.geticonnectpos.com/

Opgericht in 2009

Franpos POS System - Prijsoverzicht

Franpos POS System heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Franpos POS System betaalde versie vanaf US$ 50,00/maand.

Beginprijs

US$ 50,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Franpos POS System

Franchise management software
Automatisch nabestellen
Bouw volgen
Franchise-intranet
Online winkel
Provisiebeheer
Taakplanning
Websitebeheerder
Aparte controles
Beheer van cadeaubonnen
Deelcontroles
Leveringsbeheer
Loyaliteitsprogramma
Mobiele toegang
Online bestellen
Rapportage en analyse
Tabellenbeheer
Tips beheren
Voorraadbeheer
Beheer van cadeaubonnen
Elektronische handtekening
Kassasystemen voor restaurants
Kortingsbeheer
Loyaliteitsprogramma
Multilocatie
Profielen van klantenaccounts
Provisiebeheer
Retail POS
Retourbeheer
Streepjescodes scannen
eCommerce-integratie
Beheer van cadeaubonnen
Kortingsbeheer
Ondersteuning van loyaliteitsprogramma's
Prijsbeheer
Provisiebeheer
Retouren bijhouden
Streepjescodes scannen
Touchscreen
Verkoop bijhouden
Voorraadbeheer
eCommerce
Beheer van beursstands
Klantprofielen
Loyaliteitsprogramma
Multilocatie
Payrollbeheer
Personeelsbeheer
Terugkerende afspraken
Verkooppunt
Voorraadbeheer

Reviews van Franpos POS System

5 van 25 reviews worden weergegeven

In totaal
3,6/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenservice
3,9/5
Functies
3,7/5
Waar voor je geld
3,4/5
Mala S.
Owner/operator
Cosmetica
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-1-2017

"Best pos system for small businesses "

Opmerkingen: Using iconnect has made every task so easy, from creating customer profiles, to inventory control, sales and transactions!

Pluspunten: The ease of use and the simplicity of icons

Minpunten: Sometimes the speeds with the data sync can be challanging

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-1-2017
Kristen W.
Owner
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    3/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-8-2019

"FranPOS Retail"

Opmerkingen: I have not had any major issues with this program. It does a lot of updates that does not pertain to my business.

Pluspunten: Easy to find items on the register if the barcode does not scan. The loyalty program is great since it can also track receipts from prior purchases to know what the customer previously purchased. It can also set up text marketing.

Minpunten: It does not automatically override discounts in order to give customer the best discount. Random items pop up on the screen when checking out a customer. The “hide keyboard” button doesn’t show up when creating a new gift card.,

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-8-2019
Stephanie B.
Inventory Manager
Detailhandel, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-12-2016

"Using for a year"

Opmerkingen: We have been using the system for a little over a year. We have had some bumps along the way. The customer service was very good in the beginning and then it got REALLY bad! It is better now. There is still room for improvement but the developers listen to what the customers need and try to accommodate. I do not recommend using the IPad as your main register as it is very slow and freezes up all the time. Overall we are happy with the system as long as they have customer service agents like Thomas that are helpful.

Pluspunten: The inventory management from one location is my favorite feature of this software.

Minpunten: Having to have special log-ins for each of our locations to do inventory. Letting the inventory count go into the negative even when you have this feature turned off. Not being able to edit all aspects of a product. I have to go into each sku under the "more tab" to enable serial number to get items to list separately and then when you ring said item up that little pop up screen on the register slows down the check out process on the front end.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-12-2016
Josephine C.
Owner
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-12-2016

"Easy to use and value for the money"

Opmerkingen: It is overall very easy to use and the cost is very reasonable. They customized to the company's products and services and reports are very easy to pull. The only few things I have noticed that needs to be fixed are:
- gift cards cannot put in dollar value if you are working from a computer / only works on iPad
- Credit cards are not run with the program (it is separate so you have to click Outside Payments)
- Customers created on a laptop may not be synced with the customers created on the iPad

Pluspunten: Easy to use and good reporting functionality

Minpunten: There are little glitches here and there but they can be bypassed on daily operations.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-12-2016
Tara L.
Teacher
Detailhandel, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-1-2019

"Great Product!"

Pluspunten: I loved that this product has so many different features like payroll, scheduling employees and booking appointments.

Minpunten: It took a bit to get used to but no issues otherwise.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-1-2019