ONLYOFFICE Workspace

Wat is ONLYOFFICE Workspace?

ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing.

Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met MS-formaten, tools voor het beheren van documenten en projecten, CRM, agenda, mail, communicatie-instrumenten en geavanceerde beveiligingsinstellingen.

ONLYOFFICE biedt ook gratis desktop- en mobiele apps die kunnen worden verbonden met de cloud.

Wie gebruikt ONLYOFFICE Workspace?

ONLYOFFICE is geschikt voor bedrijven van elke omvang die online samenwerken aan projecten, waaronder samenwerkende gemeenschappen, non-profit en onderwijsorganisaties.

Waar kan ONLYOFFICE Workspace worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Ascensio System
  • Gevestigd in Riga, Letland
  • Opgericht in 2009

Ondersteuning voor ONLYOFFICE Workspace

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Duitsland, India en nog 4 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Fins, Frans en nog 11 andere

Over de leverancier

  • Ascensio System
  • Gevestigd in Riga, Letland
  • Opgericht in 2009

Ondersteuning voor ONLYOFFICE Workspace

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Duitsland, India en nog 4 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Fins, Frans en nog 11 andere

Video's en afbeeldingen van ONLYOFFICE Workspace

ONLYOFFICE Workspace Software - 1
ONLYOFFICE Workspace Software - 2
ONLYOFFICE Workspace Software - 3
ONLYOFFICE Workspace Software - 4
Nog 4 andere bekijken
ONLYOFFICE Workspace Software - 1
ONLYOFFICE Workspace Software - 2
ONLYOFFICE Workspace Software - 3
ONLYOFFICE Workspace Software - 4

Vergelijk de kosten van ONLYOFFICE Workspace met soortgelijke producten

ONLYOFFICE Workspace

ONLYOFFICE Workspace

US$ 10,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 6,99/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 20,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 61,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van ONLYOFFICE Workspace

  • Aanpasbare sjablonen
  • Adresboek
  • Archiveren en retentie
  • Bestanden delen
  • Bestandsconversie
  • CRM
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Evenementenbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Optische lezers (OCR)
  • Plannen
  • Rapportage/projecten volgen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Alternatieven voor ONLYOFFICE Workspace

Cloudgebaseerd kantoorpakket van Google dat helpt bij het creëren en bewerken van en samenwerken aan presentaties, die worden gesorteerd op datum en automatisch worden opgeslagen.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.
A project management tool designed to help construction businesses handle time tracking, document management and more.
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Smart work management, from complex projects to simple jobs . Plan, Schedule and Complete work using a smooth user interface and apps.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
Furious is a complete and intuitive solution to manage and control your teams, your service company or your start-up.
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
Zoho Sprints is een flexibele projectmanagementtool die Scrum-teams helpt bij het plannen en volgen en altijd klaar te zijn voor verandering.
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Een oplossing voor het beheer van projecten, hulpbronnen en workflows voor middelgrote tot grote (50+) bedrijven. teams voor marketing, bureaus en professionele services.

Reviews over ONLYOFFICE Workspace

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,2
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Mirko
Mirko
Representacion Nacional in Bolivia
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentenelektronica, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A must have tool, The SwissArmy app on the Office Universe.

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I use ONLYOFFICE everyday to send and receive documents, on my work and personal life, the software allow to work Mobile and Desktop so it's easy to go from one to other and continue working, no everyone have Microsoft Office but everyone can have ONLYOFFCE EASY and continue with the work with the same quality, I love the formula management and use every time to easy explain problems and ideas, the integration with world and graphics allow us to create professional presentations and forms to improve or work.

Pluspunten:

- Fast to load, allow to work in no time and don't eat a lot resources on the memory machine, fast response and very robust to work. - Very intuitive, all the commands are easy to access, menus and icons are very well arranged to work with it. - Support a lot new features with the addons and new tools. - Easy to export and full compatible to send any work to any person. - Support multiple Languages on the same documents, this allow to communicate globally with co-workers in the world. - PDF Export made easy and 100% compatible. - Great Tech and Community support to feel in touch with people that really care about.

Minpunten:

- Some times the system freeze a little, that's because need time to clean on importing documents from other sources and made more compatible documents. - Extra features become bad translated, so need to test before use. - Don't run on every OS system, but developers works fast to solve it. - New features on other office systems still don't implemented, so show errors on importing documents. - Poor graphic editor, need a little more improve.

Nick
Owner in VS
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Amazing Open Source Alternative to Google Docs or MS365

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, ONLYOFFICE is a game changer. It is a viable alternative to mega cloud corporations like Google and Microsoft. It's nice to have your own private server with control of your data. Pair ONLYOFFICE with NextCloud and you have all of the productivity software you need.

Pluspunten:

I like that ONLYOFFICE is free and can be self-hosted. It is the best Office alternative that most accurately reads and writes Word/Excel/Powerpoint compatible files. It runs fast on both desktop and in the browser. It integrates nicely with NextCloud. The mobile apps are also great.

Minpunten:

I wish that the iOS mobile app could connect directly to a NextCloud server instead of requiring an ONLYOFFICE Community server. The desktop app does this and it is perfect for NextCloud users.

Nadia
Administrative Coordinator I in VS
Schoolleiding, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

ONLYOFFICE is a Great Microsoft Office Look-Alike

4,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

I use Google Drive a lot. However, their formatting is so-so. OnlyOffice is great because it has the look of my favorite Microsoft Office applications but without the cost. I also love that I am able to save it in a Microsoft office format (i.e., .docx) so I can easily work between Microsoft Office products and OnlyOffice.

Minpunten:

The only caveat that I see with this program is that when I use Google Docs and OnlyOffice, it defaults to OnlyOffice and I have to almost always sign into it.

Jorge
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Good app, Bad support

2,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: It is a good application, but the support is very bad...we never have a right answer, they take days to answer, and it looks like the company is runned by one single person. Never found out who is the manager, and there is nobody to complaint when you get bad support services. Good software, but for those who do not need a business stability....well...you'll get quite nervous not knowing whats going to happen if there is a problem.

Pluspunten:

Good price, lots of features

Minpunten:

Important features are not there (like automatic syncronization with Drive or Dropbox), also photo gallery is missing. No way to your network fellows know when there is a new document on a project, And no communication with the managers. It looks like the company is runned by a single person, Eugene. This person answers the online chat and will tell you to send the request to support. You do that...and one day later the same Eugene replies! Usually, you get no solution for your problem. Or you just give up.

Philippe
Philippe
Vice President in Portugal
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Management non-profit organisaties, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Wish I would have discovered it sooner!

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Very satisfied - it really helps us run our non-profit association in a very professional and productive way.

Pluspunten:

All you need to run and manage a non-profit association like ours. We have all we needd and I just love the integration of the email system with the CRM system. I which I would have discovered this sooner when I was on the board of other associations. This really beats working with a Google or other envrionment to manage an organization.

Minpunten:

I would like to be able to set up automations with Integrately (similar to Zapier) so that we can connect our website and interactions there with our CRM etc...