Wat is BQE CORE Suite?

BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.

Wie gebruikt BQE CORE Suite?

Niet door leverancier verstrekt

BQE CORE Suite-video BQE CORE Suite Software - 1 BQE CORE Suite Software - 2 BQE CORE Suite Software - 3 BQE CORE Suite Software - 4 BQE CORE Suite Software - 5

Twijfel je over BQE CORE Suite? Vergelijk met een populair alternatief

BQE CORE Suite

4,5 (613)
BQE CORE Suite
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
164
16
4,3 (613)
4,5 (613)
4,6 (613)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 4,50
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
171
6
4,5 (305)
4,4 (305)
4,6 (305)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor BQE CORE Suite

Gesponsord
Sage HR van Sage is een bekroonde oplossing voor HR-beheer die het HR-proces vereenvoudigt. Meer informatie over CakeHR
Online projectmanagement voor architecten en ingenieurs sinds 2003. Alles wat nodig is plus eenvoudige QuickBooks-integratie. Meer informatie over Base Builders
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
Software voor tijd- en onkostenregistratie, zowel op het bureaublad als onderweg, die integreert met QuickBooks en populaire praktijkbeheersoftware.
Uitgebreide cloudgebaseerde managementoplossing voor bedrijven. Inclusief boekhouding, CRM, projecten, HR, enz., op elk apparaat.
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
De veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging.
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Een online dienst voor rapportage en business intelligence waarmee je nieuwe inzichten uit je bedrijfsgegevens kunt halen.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
Vind, beheer, betaal en behoud uitzonderlijk talent met de gebruiksvriendelijke software voor HR en de loonadministratie van Paycom, allemaal binnen één toepassing.
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
Complete electronic medical records for patients, drug interactions, side effects, and indications.
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
NetSuite CRM+ biedt je bedrijf krachtige frontoffice-capaciteiten in één cloudgebaseerde CRM-oplossing.
Ondersteunt alle fasen van de levenscyclus van het project; van voorverkoop over projectuitvoering tot rapportage en follow-up.
Built specifically for financial management firms to improve productivity, boost collaboration and increase profitability.
Cloud-based solution that helps architects and engineers manage projects, documents, jobs and other administrative processes.

Reviews over BQE CORE Suite

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,6
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Robert C.
Robert C.
Business Development Director in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Juridische dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Valuable software for billing at a law firm

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Bill quick is a perfect solution to create invoices and be able to bill many different attorneys on different projects.

Pluspunten:

The ability to customize many of its features is great. You can setup and keep track of time associated with various cases, clients, projects. There are so many reports that you can run to keep track of your spending. Able to export invoices to LEDES format. Able to import time from excel spreadsheet.

Minpunten:

It takes some time to learn the software, the tech support team was great in getting me up and running. If you want additional reports they have a custom report group but their cost is a bit high to modify reports. It looks a bit complicated but actually it is easy to use.

Kristen
Office manager in VS
Architectuur en planning, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

One program to replace two

4,0 2 maanden geleden

Pluspunten:

I can do my accounting and invoicing and time expense tracking and payments all from the same program

Minpunten:

It is a lot to learn at once and took some cleaning up since we brought info over from Quickbooks and ArchiOffice

Stacy
VS
Bouw
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

BillQuick - A look at one year post conversion

3,5 7 jaar geleden

Pluspunten:

BillQuick is a powerful tool in tracking project time and expenses for professional services. We converted from 7 years of Quick Books data. Although the conversion and integration was not a seemless process, and the learning curve was much longer than originally anticipated, we are now tracking project profitability at a much higher level than we ever have before. BillQuick Tech Support is fantastic. They are patient and knowledgeable, and we have received a lot of added value by having the Gold Care Tech Support package added onto our services. Additionally, we have invested quite a bit of extra money on having Bill Quick Customization Department write customized reports. Although the standard reports section is extensive, we were unable to find reports that gave us exactly the data we wanted to see. It's nice that this additional service is offered, but it would be nice for them to give us a handful of customized reports as part of the conversion process and then charge extra from there on out.

Minpunten:

The software is not as user-friendly as it could be. Some things are overly complicated and require detailed use before you understand the functionality of the software. It could not be more different that QuickBooks, and the transition for us was difficult. Personally, I highly underestimated the learning curve. In the beginning, we were only using BQ for time and expense logging and we maintained our Quick Books file for all other general accounting, which I would strongly discourage. Although the SYNC feature does work to sync data between programs, it is not a clean sync and much of it needed cleanup on either side of the sync. This was very frustrating. We just recently converted all of our general accounting in QB over to the Accounting portal in BillQuick. This has helped to have all of our financial records in one software system and our data is much more consistent. However, the "Accounting" portal is not perfect and there are a number of features that are lacking where QB has it all dialed in. Examples: 1) in looking at a vendor bill, there is no indication or PAID FLAT to see it has been PAID or not. To see if it is paid, I have to look at the previous checks. 2) In a report that lists all AP checks written for a particular time frame, there is no TOTAL at the end of the report. 3) BQ allows duplicate check numbers. (This is not a complete list, but the top 3 things that drive me insane.) These seem like basic accounting features and for them to not be included in an accounting software is frustrating. DISCLAIMER: we have not yet upgraded to BQ2015 and remain on BQ2014 for a while longer. My understanding is that BQ2015 has updated a number of accounting features, so I look forward to seeing if any of those issues are remedied.

Steven
Steven
Accounting Assistant in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Verzekeringen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

CORE is a real time saver !

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Implementation took longer than expected but has proved worth the extra time to get it right.

Pluspunten:

Using CORE to invoice our clients has freed up so much of my time I'm afraid I could have streamlined myself out of a job. Billing previews that used to take days are now done in hours. The time to create invoices and submit them for approval takes about 25% of the time before CORE. Easy to learn and a breeze to use.

Minpunten:

ORE is a very complex software system to set up, but once we worked out all of the nuances and specifications, this software rocks!

Chris
IT in VS
Civiele techniek, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

BQE Online Functionality

5,0 2 maanden geleden

Pluspunten:

Its ease of use. the software is innovative and very stable.

Minpunten:

I haven't found anything that is a detriment.