Wat is BQE CORE Suite?

BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.

Wie gebruikt BQE CORE Suite?

Niet door leverancier verstrekt

Waar kan BQE CORE Suite worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • BQE Software
  • Gevestigd in Torrance, VS
  • Opgericht in 1995
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Hongkong SAR van China, Ierland, Maleisië en nog 7 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • BQE Software
  • Gevestigd in Torrance, VS
  • Opgericht in 1995
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Hongkong SAR van China, Ierland, Maleisië en nog 7 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van BQE CORE Suite

BQE CORE Suite Software - 1
BQE CORE Suite Software - 2
BQE CORE Suite Software - 3
BQE CORE Suite Software - 4
BQE CORE Suite Software - 5
Nog 6 andere bekijken
BQE CORE Suite-video
BQE CORE Suite Software - 1
BQE CORE Suite Software - 2
BQE CORE Suite Software - 3
BQE CORE Suite Software - 4
BQE CORE Suite Software - 5

Vergelijk de kosten van BQE CORE Suite met soortgelijke producten

BQE CORE Suite

US$ 29,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 10,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van BQE CORE Suite

  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Automatische tijdregistratie
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van verlofuren
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Casusbeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële verslaglegging
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grootboek
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kostenschatting
  • Machine learning
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online tijdregistratie
  • Overurenberekening
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsplanning
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Spraakherkenning
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toetsing van bankgegevens
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Vergoedingenbeheer
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Vertrouwensadministratie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Voor accountants
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Winst- en verliesrekening
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden

Alternatieven voor BQE CORE Suite

Eén platform voor al je projectmanagementbehoeften; van offertes tot urenstaten, het bijhouden van projecten en kostenberekening, rapportage en meer.
Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Built specifically for financial management firms to improve productivity, boost collaboration and increase profitability.
Multi-user, collaborative environment for running an efficient project office.
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Furious is a complete and intuitive solution to manage and control your teams, your service company or your start-up.
Axelor is een krachtige open source ERP, CRM en BPM bestaande uit meer dan 30 geïntegreerde modules die flexibel en eenvoudig aan te passen zijn.
Software voor het vereenvoudigen van personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
Accelo is het meest flexibele, krachtige en geautomatiseerde platform voor servicewerkzaamheden voor dienstverlenende bedrijven en helpt je om de controle te houden.

Reviews over BQE CORE Suite

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,6
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Robert c. M.
Robert c. M.
Business Development Director in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Juridische dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Valuable software for billing at a law firm

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: Bill quick is a perfect solution to create invoices and be able to bill many different attorneys on different projects.

Pluspunten:

The ability to customize many of its features is great. You can setup and keep track of time associated with various cases, clients, projects. There are so many reports that you can run to keep track of your spending. Able to export invoices to LEDES format. Able to import time from excel spreadsheet.

Minpunten:

It takes some time to learn the software, the tech support team was great in getting me up and running. If you want additional reports they have a custom report group but their cost is a bit high to modify reports. It looks a bit complicated but actually it is easy to use.

Irving G.
Design Principal in VS
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Running a design practice, what they didn't teach you in architecture school

4 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: I check what other apps and services are out there for architects and most are even more overwhelming or offer more than needed for a small practice, or charge much more that it is worth.

Pluspunten:

Running a practice and staying financially solvent is key with a way to measure progress with tasks, time and fees. CORE does this and in a way architects can understand since it is designed by architects. However, it tries to cover all variations on running a firm and while appreciable, it can be confusing with too many choices to search and select from. The flexibility is a plus once you reach out to customer service (live24/7/365) and they kindly walk you through a solution.

Minpunten:

It's a bit complex at the onset of setting up the account and projects. You do it often enough, it does become second nature but it takes time and includes some missteps readily corrected by the help system.

Timothy M.
Accounts Payable in VS
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Quantity over Quality

3 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

It's not Quickbooks. Quickbooks is stuck in the early 2000s. CORE shows promise if usurping it with its variety of tools and analytical reporting methods. It also doesn't log off when I leave the site, which is annoying.

Minpunten:

The overall user experience, at least for accounts payables, is deeply flawed. Save and Add Another shouldn't vanish when pressing "Save" when I want to just attach a PDF. I think CORE should take a glance at [SENSITIVE CONTENT] and figure out how to copy its features for payables. It's fantastic. Oh, and no ACH implementation.

Markys C.
Director in VK
Research, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

BQE CORE for small businesses

5 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: The technical team are superb and the (paid for) training essential to get you up to speed fast. The integration of time/expenses, project setup and control, invoicing and bill payments really good.

Pluspunten:

Time and expenses recording. Invoice creation. Financial planning and reporting.

Minpunten:

The ability to customise reports is an additional costed service. It is really set up for USA and I had some tricky times making sure I reset up the currency. Also, you need to use 'Purchase Tax' for 'VAT' to make things work as you would expect.

Jacqui K.
Office Manager in Canada
Architectuur en planning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Core is the core of our business

4 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Our overall experience with Core has been very good. It is allowing us to run and manage our business far more effectively that before. Also the fact that it is web based has been awesome especially during pandemic work from home instances.

Pluspunten:

Project management and billing are our favorite features, we couldn't run our business without them. Core integrates really well with how we setup and manage a project.

Minpunten:

The Allocation feature needs a lot of improvement. It feels like all the information we need is in Core but it is not easy to retrieve or maintain, specifically around dependencies between phases within a project.