Panacea

door Panacea Software

Wie gebruikt Panacea?

Public sector (Councils , NHS trusts and more) and private sector organizations.

Wat is Panacea?

An award-winning online project management application with a single objective: to reduce costs on marketing, design & print activity! Comprehensive software suite to manage workflow, procurement, Digital Asset Management, Purchase to Pay and much more.

Panacea - Details

Panacea Software

https://panacea-software.com

Opgericht in 2004

-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Panacea - prijsoverzicht

Panacea heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. Panacea betaalde versie vanaf US$ 6.940,61/eenmalig.


Beginprijs

US$ 6.940,61/eenmalig

Prijsinformatie

It is also available at $9267.87 per license with additional features.

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Panacea - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Panacea

  • Aanpasbare branding
  • Assetbibliotheek
  • Assetcategorisering
  • Assets delen
  • Bestandsconversie
  • Metadatabeheer
  • Mobiele app
  • Rapportage en analyse
  • Versiebheer
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Bekijk de volledige lijst van Digital asset management software

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

Bekijk de volledige lijst van Inkoopsoftware

  • Beheer van vaste activa
  • Catalogusbeheer
  • Contractbeheer
  • Factuurverwerking
  • Inkooporderbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Sourcingbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Vorderingenbeheer

Bekijk de volledige lijst van Procurement software

  • Aanpasbare sjablonen
  • Agile-methodiek
  • Budgetbeheer
  • Gantt-grafieken
  • Ideeënbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Traditionele methodologieën

Bekijk de volledige lijst van Project management tools

Panacea alternatieven

Meer alternatieven voor Panacea

Reviews van Panacea

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4
Klantenservice 4,8
Functies 4,5
Waar voor je geld 4

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
John H.
Marketing Communications Manager
Overheidsadministratie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-5-2017

"Excellent software that has saved us an average of 44.7% on the print prices we paid previously"

Pluspunten: This software provides end-to-end management of marketing projects that involve any element of print and design. This includes all of the usual things you would expect, e.g. unique job numbers, client details, job specifications, scheduling, task management, etc. But what makes this software particularly useful and stand out from the rest are the instant "calculators" that enable to pull off prices on demand from any of your suppliers for virtually any given specification. Here's how it works in summary: Suppliers complete a range of complex price matrices upfront. This enables you to "call off" from their price lists from a calculator of your choosing. This effectively reduced our quotation timeframe for fetching a quotation from hours to seconds.

Minpunten: The User Interface could look prettier, but it more than does the job. In our experience, if you have staff that are not system-savvy or lack project management experience, they will require quite a lot of training to get to grips with the system, but this is because the system is very capable and can manage a vast majority of your marketing project management requirements.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-5-2017
Jackie M.
Creative Services Buyer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-5-2017

"Best software of its kind I've used. Fantastic support team. Makes job so much easier!"

Pluspunten: The online help pages are very comprehensive. Easy to use, reasonably intuitive. Reporting is very comprehensive - it's unusual for us to require a report that doesn't already exist.

Minpunten: 1. Lack of inbound email functionality, especially when trying to pick up on a colleague's jobs. You can see the question posed but not necessarily the answer.
2. Lack of notification when suppliers interact - user has to check to see if proofs uploaded or provisional enquiries have been accepted.
3. Lack of dynamic scheduling when using pre-set schedule templates - if a date in the schedule is changed the remaining schedule has to be altered manually.
4. Now we've integrated Panacea with our finance systems some additional reporting requirements are coming to light, such as the ability to export all budget codes along with the sections authorised to use each one.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-5-2017
Peter K.
Print Manager
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    Zonder beoordeling
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-8-2015

"overall a good product could improve the reports it produces"

Opmerkingen: a very good product for keeping a control of the finances
but can be frustrating when trying to get the best out of the reporting side of the software

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-8-2015
Vince H.
Print Prducution
Afdrukken en drukwerk, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-5-2017

"Great bit of software speeds up the whole process"

Opmerkingen: Quick

Pluspunten: instant prices from framework printers, saves money and time, also all associated documents housed under 1 Job number.

Minpunten: The process of producing purchase orders, has somewhat changed and can be confusing to rectify, mini quotes to purchase order does not go. It the only issue I have with the software.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-5-2017
Vij T.
Operations(Marketing) Officer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-5-2017

"Ease of managing projects and as MIS tool it really time saver & fantastic"

Pluspunten: The ease of use and flexibility to add new functionality eg Purchase to Pay module Dynamic Procurement System module.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-5-2017