CentralReach

Wie gebruikt CentralReach?

Aanbieders van multidisciplinaire behandelingen en behandelingen in de toegepaste gedragsanalyse, van startups tot ondernemingen, profiteren van de praktijkbeheer- en onderwijsbeheer-, business intelligence-, klinische en beheerde factureringsdiensten van CentralReach.

Wat is CentralReach?

CentralReach is een toonaangevend EPD-, praktijkbeheer- en klinisch platform voor aanbieders van behandelingen in de toegepaste gedragsanalyse. Het webgebaseerde systeem is compatibel met HIPAA (Health Insurance Portability and Accountability Act) en integreert planning, facturering, claims, verzameling van klinische gegevens, klinische programmering, een mobiele app en meer. Aanvullende oplossingen zijn onder meer precisie-onderwijs, onderwijsbeheer/training, datawarehouse- en business intelligence-rapporten en beheerde factureringsdiensten. CentralReach wordt vertrouwd door meer dan 1000 therapiepraktijken.

CentralReach - Details

CentralReach

http://www.centralreach.com/

Opgericht in 2013

-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

CentralReach - prijsoverzicht

CentralReach heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.


Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

CentralReach - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van CentralReach

  • Afspraakplanning
  • Compliance bijhouden
  • Elektronische recepten
  • Gecertificeerd zinvol gebruik
  • Grafieken maken
  • Handschriftherkenning
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • ONC-ATCB-gecertificeerd
  • Spraakherkenning
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van EPD-software

  • Beoordelingsbeheer
  • Factureren
  • Patiëntdossiers
  • Patiëntplanning
  • Patiëntregistratie
  • Praktijkbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Zorgplanbeheer

Bekijk de volledige lijst van Ergotherapie software

  • Afspraakherinneringen
  • Afspraakplanning
  • Behandelingsplan
  • Beheer van claims
  • Compliance bijhouden
  • EMR/EHR
  • Elektronische recepten
  • Initiële evaluatie
  • Klinisch/opname
  • Medische facturering
  • Personeelsbeheer
  • Praktijk met meerdere disciplines
  • Praktijk van een zelfstandig arts
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van GGZ-software (Geestelijke gezondheidszorg)

  • Beoordelingsbeheer
  • Factureren
  • Patiëntplanning
  • SOAP-notities
  • Verzekeringenbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Zorgplanbeheer

Bekijk de volledige lijst van Logopedie software

  • Beheer van claims
  • Beheer van patiëntdossiers
  • EMR/EHR
  • Elektronische recepten
  • Geschiktheidsverificatie voor verzekeringen
  • Medische facturering
  • Meerdere vestigingen
  • Multi-specialisten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Patiëntplanning
  • Patiëntregistratie
  • Planning voor artsen
  • Portal voor patiënten
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Praktijksoftware

  • ABA-gegevensverzameling
  • Afsprakenbeheer
  • Beoordelingen
  • Documentbeheer
  • Factureren
  • Leermanagement
  • Mobiele toegang
  • Praktijkbeheer
  • Programmabeheer
  • Rapportage en analyse
  • Verzekeringenbeheer
  • Voortgang bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Software voor toegepaste gedragsanalyse

CentralReach alternatieven

Meer alternatieven voor CentralReach

Reviews van CentralReach

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,2
Klantenservice 4,4
Functies 4,4
Waar voor je geld 4,5

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Geverifieerde reviewer
Student Safety Management Level-1
Maatschappelijk werk, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    3 /5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-2-2020

"Central Reach as a Behavioral Therapist"

Opmerkingen: This is very handy and convenient. I dont have to worry about much other than focusing on my client and running trials. It can take a while to get use to. There is a ticket section to get assistance from the IT team for Central Reach but it takes a while to get a response to your ticket. Most thing HR could help me with. It also took a lot longer to get the flow of the trials without paper. You can only see 2-3 trials on the screen at once, so there is a lot of scrolling if your client has many trials. During this time of trying to find the trial you are working on, your client has now eloped. It's a balancing act, but it should only take a few weeks to find your groove.

Pluspunten: Auto charting
No need to calculate
Easy access from your phone or computer
Auto time tracking
Option to specify what method was used during that specific trial (ie. errorless correction)
Live sessions can be viewed by multiple people at the same time whether in session with you or not.

Minpunten: Glitches a lot
When using the app on the phone I would try to scroll through the screen info or stat sheet and instead of scrolling it would initiate a page reload. This would wipe out all notes I had entered on my end session form.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-2-2020
Veronica C.
Administrative Manager
Geestelijke gezondheidszorg, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-10-2019

"Central Reach vs Kareo"

Pluspunten: I like how user friendly this software is. I am able to track cancellations, authorizations, and the amount of remaining hours we have left on an auth very easily.

Minpunten: The meta data does not always pull into a report.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-10-2019
Geverifieerde reviewer
Registered Behavior Tech
Geestelijke gezondheidszorg, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 10-10-2020

"Great for Tracking Client Progress"

Opmerkingen: I have seen many improvements with the software as I have been using it. This has made it much more user friendly.

Pluspunten: I like that once you are tracking client's goals it is easy to go in and track progress. This allows to quickly see where progress is being made or where goals need to be reviewed as no growth is being seen.

Minpunten: When adding data for long term clients you have many to scroll through to get to the one you needed to graph. This can make adding data take longer than you would like.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 10-10-2020
Geverifieerde reviewer
Executive Director
Gezondheid, wellness en fitness, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    2 /5
  • Gebruiksgemak
    1 /5
  • Functies en functionaliteit
    2 /5
  • Klantenondersteuning
    2 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-4-2020

"Total Lack of Sales Integrity"

Opmerkingen: I very much regret this purchase and am even considering making a switch AGAIN despite the high switching costs. I had a good customer success lead but she couldn't do anything to help the fact that we had a sales rep who over promised and could not deliver.

Pluspunten: Clean interface, customized forms. Pricing is okay.

Minpunten: I finally have to review this because I am so frustrated with this software! So much was promised during the sales process and once we were well into implementation, one by one these things were denied. Additionally, as soon as you "go live" you are directed to use the support ticket function for any questions or issues, and they direct everything to an Ideas Portal which is not maintained.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-4-2020
Alissa S.
ABA supervisor
Geestelijke gezondheidszorg, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-8-2020

"Central reach for an ABA company"

Opmerkingen: I love being able to have my schedule and sessions notes in one place. Our company is able to calculate hours worked through this site.

Pluspunten: Have all staff and client schedules through computer. Session notes can be done through this software and sent to insurance companies. There are a lot of tutorials for this software.

Minpunten: They conduct a lot of maintenance and updates. Sometimes the site is down or not able to be accessed. When things are updated and changed, it takes a while for everyone to learn and get used to. Very confusing at first, but now that I am used to it, I love it.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-8-2020