Wie gebruikt deze software?

TrackMaven customers span every major industry, including B2B, B2C, and non-profit/advocacy groups.

Gemiddelde scores

23 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4 / 5
  • Klantenservice 5 / 5
  • Functies 4 / 5
  • Waar voor je geld 4 / 5

Productgegevens

  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Nee
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren

Leveranciergegevens

  • TrackMaven
  • http://trackmaven.com
  • Opgericht in 2012

Over TrackMaven

TrackMavens marketing analytics platform helps you prove ROI and improve results on 18 digital channels including social, ads, PR, automation, and CRM.

Functies van TrackMaven

  • Beheer van sociale media
  • Campagnebehee
  • Categorization/Grouping
  • Conversies bijhouden
  • Distributiebeheer
  • Doelgroeptargeting
  • Merkenbeheer
  • Publicatieplanning
  • Publiceren via meerdere kanalen
  • Redactiekalender
  • SEO-beheer
  • Videobeheer
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Multi-Touch Attribution (MTA)
  • Onderverdeling van doelgroepen
  • Predictieve analyse
  • ROI bijhouden
  • Toewijzing via meerdere kanalen
  • Toewijzingsmodellering
  • A/B-tests
  • Campaign tracking
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Kanaaltoewijzing
  • Meetwaarden voor sociale media
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • ROI bijhouden
  • Websiteanalyse

De nuttigste reviews van TrackMaven

An outstanding experience. Helps us in our business every single day!

Beoordeeld op 11-5-2017
Geoffrey B.
Digital Media Analyst
Sport, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: My favorite feature is the clear way to tag posts. We use it to tag types of content, events they surround, and if they include any of our partners. This has proven to be valubale come end-of-the-year recaps. Also, it provides quick and easy ways to sort posts by quality as well as graph results for not just us, but all of our competitors.

Minpunten: Sometimes, the graphing functionality can be a little clunky. It can be hard to pull results exactly how you want them. Also, it doesn't have a way of excluding certain results from searches (such as posts that we tag DELETED) or do "AND" searches when searching tagged posts instead of "OR" (ex. "this tag" AND "that tag", not "this tag" OR "that tag")

I've been using TM for over a year now. I like using it to supplement our other analytics tools.

Beoordeeld op 11-5-2017
Aly S.
Social Media Coordinator
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
3 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Competitor analysis, dashboards, easy to build graphs.

Pluspunten: - Competitor analysis
- Dashboards
- Customer service help (Monica is very helpful)
- Create your own graphs

Minpunten: - If you have a large legend not all of the legend shows when you export the graph.
- We had many issues initially with tags/tag rules but they've been fixed.
- I don't like that the time frames don't match up when you create a graph vs. in the content feed.
- I used to use the chart that showed good times for you to post based on your competitors and I really miss not having that graph anymore.

Lees meer reviews