Wie gebruikt deze software?

TrackMaven customers span every major industry, including B2B, B2C, and non-profit/advocacy groups.

Gemiddelde scores

23 beoordelingen
  • In totaal 4.3 / 5
  • Gebruiksgemak 4.1 / 5
  • Klantenservice 4.8 / 5
  • Functies 4.1 / 5
  • Waar voor je geld 3.9 / 5

Productgegevens

  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Nee
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren

Leveranciergegevens

  • TrackMaven
  • http://trackmaven.com
  • Opgericht in 2012

Over TrackMaven

TrackMavens marketing analytics platform helps you prove ROI and improve results on 18 digital channels including social, ads, PR, automation, and CRM.

Functies van TrackMaven

  • Beheer van sociale media
  • Campagnebehee
  • Categoriseren/Groeperen
  • Conversies bijhouden
  • Distributiebeheer
  • Doelgroeptargeting
  • Merkenbeheer
  • Publicatieplanning
  • Publiceren via meerdere kanalen
  • Redactiekalender
  • SEO-beheer
  • Videobeheer
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Multi-Touch Attribution (MTA)
  • Onderverdeling van doelgroepen
  • Predictieve analyse
  • ROI bijhouden
  • Toewijzing via meerdere kanalen
  • Toewijzingsmodellering
  • A/B-tests
  • Campaign tracking
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Kanaaltoewijzing
  • Meetwaarden voor sociale media
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • ROI bijhouden
  • Websiteanalyse

De nuttigste reviews van TrackMaven

An outstanding experience. Helps us in our business every single day!

Beoordeeld op 11-5-2017
Geoffrey B.
Digital Media Analyst
Sport, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: My favorite feature is the clear way to tag posts. We use it to tag types of content, events they surround, and if they include any of our partners. This has proven to be valubale come end-of-the-year recaps. Also, it provides quick and easy ways to sort posts by quality as well as graph results for not just us, but all of our competitors.

Minpunten: Sometimes, the graphing functionality can be a little clunky. It can be hard to pull results exactly how you want them. Also, it doesn't have a way of excluding certain results from searches (such as posts that we tag DELETED) or do "AND" searches when searching tagged posts instead of "OR" (ex. "this tag" AND "that tag", not "this tag" OR "that tag")

I've been using TM for over a year now. I like using it to supplement our other analytics tools.

Beoordeeld op 11-5-2017
Aly S.
Social Media Coordinator
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
3 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Competitor analysis, dashboards, easy to build graphs.

Pluspunten: - Competitor analysis
- Dashboards
- Customer service help (Monica is very helpful)
- Create your own graphs

Minpunten: - If you have a large legend not all of the legend shows when you export the graph.
- We had many issues initially with tags/tag rules but they've been fixed.
- I don't like that the time frames don't match up when you create a graph vs. in the content feed.
- I used to use the chart that showed good times for you to post based on your competitors and I really miss not having that graph anymore.

Excellent Social Media Advice

Beoordeeld op 9-10-2018
Ben R.
Video Producer
Mediaproductie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We use it to use data from competitors in our data set to jump on trends and do more effective social media posting.

Pluspunten: They have given us very tangible ways to improve our performance on social media, and they are great at collecting other examples of best practices and comparative data.

Minpunten: I have no complaints. It always does exactly what I need it to do.

TrackMaven lets us know what is going to work before we do it on social media.

Beoordeeld op 15-5-2017
Ben A.
Digital Coordinator/Social Media
Management non-profit organisaties, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We got all the tracking we could want to report to all officers and directors.

Pluspunten: I really like the the ease of reporting and metrics that anyone in our organization can understand (rather than simply posting things quickly).

Minpunten: I do miss the hour-by-hour data, which shows people the objective best times to post, so if that feature were added back, I could not come up with a con.

TrackMaven has been a tremendous help in directing our Social Media Marketing efforts.

Beoordeeld op 11-5-2017
James M.
Director of Social and Digital Media
Hoger onderwijs, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Ability to gauge our content performance as well as peer performance. The ability to adjust editorial calendars to coincide with current or past trends.

Pluspunten: Ability to review peer content in real-time. Ability to look back at high performing content in order to plan out future content. Benching marking tools to visually capture the results of our efforts.

Minpunten: Not a fan of the look of the 'share' graphs Would be great to be able to get a combined look at quantitative and qualitative information. For example show impact per certain demographics.

Lees meer reviews