Deltek Vision

door Deltek

4 / 5 424 beoordelingen
Deltek Vision

Wie gebruikt deze software?

Deltek Vision supports professional services firms like management & IT consulting, market research and architecture & engineering.

Gemiddelde scores

424 beoordelingen
  • In totaal 4 / 5
  • Gebruiksgemak 3.5 / 5
  • Klantenservice 4 / 5
  • Functies 4 / 5
  • Waar voor je geld 3.5 / 5

Productgegevens

  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Nee
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Deltek
  • http://www.deltek.com/
  • Opgericht in 1989

Over Deltek Vision

Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment.

Functies van Deltek Vision

  • Accountancybedrijven
  • Beheer van vaste activa
  • Belastingbeheer
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporders
  • Nonprofits
  • Onkosten bijhouden
  • Overheidsinstellingen
  • Payrollbeheer
  • Projectadministratie
  • Toetsing van bankgegevens
  • Aanmaningsbeheer
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingcalculator
  • Betalingen verwerken
  • Contactendatabase
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factureringsportal
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Projectfacturering
  • "Wat-als"-scenario's
  • Asset Planning
  • Balans
  • Cashbeheer
  • Consolidation/Roll-Up
  • Grootboek
  • Multi-Department/Project
  • Multi-onderneming
  • Profit/Loss Statement
  • Prognose
  • Versiebheer
  • Ad-hocrapporten
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Benchmarking
  • Dashboard
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Publiceren en delen
  • Scorekaarten
  • Strategische planning
  • Trend- en probleemindicatoren
  • Visuele analyse
  • Winstgevendheidsanalyse
  • Ad-hocanalyse
  • Ad-hocrapporten
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Budgettering en prognoses
  • Consolidering / Roll-up
  • Dashboard
  • Kwalitatieve analyse
  • Kwantitatieve analyse
  • Predictieve analyse
  • Scorekaarten
  • Strategische planning
  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadscoring
  • Mobiele toegang
  • Offertes en voorstellen
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • CRM
  • Distributiebeheer
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Inkooporderbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Supply-chainbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Factuurbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Tijd bijhouden
  • Uitgavencontrole
  • Uploaden van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Assetbeheer
  • Huishouduitgaven bijhouden
  • Invloed bijhouden
  • Leads beheren
  • Marketingmanagement
  • Onkosten bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Teamopdrachten
  • Territoriumbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Bronnen bijhouden
  • Campagnebehee
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Leadsegmentering
  • Pipelinebeheer
  • Tools voor exploratie
  • 401(k) tracking
  • Afdrukken van cheques
  • Beheer van voordelen
  • Directe storting
  • Loonbeslag
  • Meerdere landen
  • Meerdere staten (alleen VS)
  • Payroll Reporting
  • Tax Compliance
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • W-2/1099-voorbereiding
  • Zelfserviceportal
  • Aanpasbare sjablonen
  • Agile-methodiek
  • Budgetbeheer
  • Gantt-grafieken
  • Ideeënbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Traditionele methodologieën
  • Automatische indeling
  • Beheer van offerteaanvragen
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbibliotheek
  • Opslagplaats voor inhoud
  • Pipelinebeheer
  • Revisiebeheer
  • Samenwerking
  • Sjablonen
  • Taakbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Versiebheer
  • Beheer van bezettingsgraad
  • Capaciteitsbeheer
  • Gefilterd zoeken
  • Gegevensvisualisatie
  • Personeelsplanning
  • Slepen en neerzetten
  • Toewijzing van resources
  • Vaardigheden bijhouden
  • Voorspellen van de vraag
  • Automatische tijdregistratie
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Offline time bijhouden
  • Overurenberekening
  • Roosterbeheer
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Werknemersdatabase

Aanbevolen producten

De nuttigste reviews van Deltek Vision

I'm a believer in Deltek Vision

Vertalen met Google Beoordeeld op 27-6-2017
Rhonda L.
Manager, CRM Systems
Civiele techniek, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
3 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: We use Vision for CRM and Proposals-Custom Proposals and Government forms. I love the connectivity between your firms, contacts with your opportunities and jobs. Using Vision enables us to store and retrieve our corporate history and the story of us...our projects, our people and our client relationships. I confess I am a power-user and have done most of the configuration to the system, so therefore understand it more than most others, but I can provide data of any kind from our system. We are integrated with a different accounting platform, so I can also provide up-to-date project reporting. We also use an intranet connector that makes our information easily obtainable/viewable through PC and mobile app (not the Deltek mobile app). I have used the Deltek Vision product since 2005 and had prior Deltek products since the late 1990's. Dewberry is a 2,000 person firm with 50 office locations in 18 states.

Minpunten: Although I live and breathe Deltek Vision, numerous people at our firm just can't grasp the details and complain that it is not user friendly. The learning curve seems slow for some people to overcome, actually many people, but once it's figured out, there seems to be high value in their usage. I like the custom reporting tool but my users find it so difficult that most refuse to use it. I think the most successful firms will have a Vision expert and a strong IT (SQL, reports) and application team on staff. If not, you probably would need a consultant. My team has been able to keep everything in house to date.

Twelve Years as a Deltek User

Vertalen met Google Beoordeeld op 15-11-2016
David P.
Chief Financial Officer
Architectuur en planning, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: In 2004, the professional services firm I worked for was managing a $10M/year business using Quickbooks. It was clunky and problematic, with no real analytic capability (i.e., where and how were we making money). I investigated various solutions, and discovered Deltek Vision. We hired an outside consultant to install and configure Vision for us,and life changed. We suddenly had a true business management solution. As the CFO, I finally had a tool that could give me true insight into the underpinning of our business,and where were profitable (and where we were not). Two years later, at a architectural firm, I inherited Axiom Protrax, practically a DOS-based solution. I quickly tired of operating with a 20-year old platform, and advocated for Vision. Having experienced one implementation,I was not enthused with dropping $60K for an outside party to tell me what to do to configure the system. So, over three months,I single-handedly configured and implemented Vision at a 50-person architectural firm. And it has made all the difference. Vision has continued to grow, through internal development and outside acqusition, and through it all they have maintained a consistent look and feel to the product. Adding functionality without detracting from the user experience. And their customer support has remained top-notch. I love the quick chat. If I just have a quick question, I can go quick chat, and quickly resolve my issues. I love this produce, and it meets the needs of my business.

Pluspunten: The user experience. The ability to customize the interface. The ability to quickly drill down into reports.

Minpunten: It is such a rich,deep product that some of its functionality remains unused.

Lees meer reviews