Wat is Housecall Pro?

Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer!

Wie gebruikt Housecall Pro?

Housecall Pro bedient alle professionele dienstverleners in alle belangrijke sectoren, zoals loodgieterswerk, elektriciteit, tapijtreiniging, HVAC, huishouden, klusjesman, glazenwassers, slotenmaker, enz.

Housecall Pro-video
Housecall Pro Software - 1 Housecall Pro Software - 2 Housecall Pro Software - 3 Housecall Pro Software - 4 Housecall Pro Software - 5

Twijfel je over Housecall Pro? Vergelijk met een populair alternatief

Housecall Pro

4,7 (2.669)
Housecall Pro
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 49,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
140
11
4,7 (2.669)
4,7 (2.669)
4,7 (2.669)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 149,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
70
7
4,5 (22)
4,5 (22)
4,7 (22)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Housecall Pro

Mobielvriendelijke oplossing die robuuste dispatching, facturering, klanttracering, het volgen van technici, facturering en boekhouding biedt.
Designed for cleaning and maintenance businesses, it helps manage processes related to scheduling, estimating, and customer files.
DNS-gebaseerde webcontentfilter voor bedrijven die malware, ransomware en phishing blokkeert en geavanceerde controle van webcontent biedt.
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Beheer van schattingen en taken, dispatch, facturering, elektronische en mobiele betalingen. Vanaf $ 99/maand, geen gebruikerskosten.
Ideal for any service businesses that look for affordable, easy-to-use,mobile-ready, end-to-end management solut
Wave biedt eigenaren van kleine bedrijven een echte dubbele boekhouding die is geïntegreerd met de rest van de Wave-oplossingen, 100% gratis!
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
De software om je hele bedrijf te runnen - FieldEdge helpt je tijd te besparen en meer geld te verdienen.
Billing and invoicing solution that helps contractors create estimates, accept online payments, manage client information, and more.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
Profit Rhino wordt ondersteund door 30 jaar ervaring en wordt mogelijk gemaakt door de digitale tool van Callahan Roach voor forfaitaire prijslijsten en mobiele verkoop.
Ga 100% papierloos en elimineer de administratieve last van dubbele gegevensinvoer. ThermoGRID regelt elk aspect van je bedrijf.
GPS-tracking en vlootbeheeroplossingen die de productiviteit aanzienlijk verhogen, kosten verlagen, veiligheid en service verbeteren.
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Mobiliseer je servicebedrijf en verhoog je winst met de unieke forfaitaire prijzen van Coolfront die je volledig kosteloos kunt gebruiken.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.

Reviews over Housecall Pro

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,7
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Paul
Paul
Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great Product!

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: CRAZY! how I ever managed without it. My life as a business owner was forever simplified by this on decision. Great Job Guys! Really, I mean it.

Pluspunten:

I appreciate the customer support team, always ready to improve. The pro vote feature is ingenious, I have seen several of my personal pro-votes come to fruition.

Minpunten:

The name. When interacting with clients the name "HouseCall pro" is limiting this amazing product to residential service calls, when in fact it is so much more. I had to modify a few internal processes, but I've managed 2 and 3 month projects from 1 invoice allowing Change Orders to bill out as segments. the name should be revised, considering something more wild. Service Titan had the right idea on the wrong product.

Rosemary
Owner in VS
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

HouseCall Pro

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

I love that I can do almost everything with this software. It has helped our company grow and I love that we are able to grow with HouseCall Pro.

Minpunten:

I would really like to have inventory management available and I do not like working with Stripe for the payment processing. I am however, glad that they are starting to allow payroll though.

Reactie Housecall Pro

2 weken geleden

Hi Rosemary, thank you so much for taking the time to leave us a kind review. We really appreciate your rating and value you greatly as a Housecall Pro. Pro Advocate Team

Geverifieerde reviewer
ceo in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

good for very small business les than 5 employees

2,0 vorige week Nieuw

Opmerkingen: Better than using paper. Scheduling is best feature and better than other tools in the market (as it exists today). Contracting, invoicing, estimating, are only for a very small company. Editing is almost impossible.Changes are made with no advance knowledge. The data importing team (material list and customer list) are wonderful. Interface to quickbooks is not closed loop and is a mess.

Pluspunten:

HCP has a good scheduling function as it is easy to see a week and move resources around easily. It needs a rolling week versus a static Monday to Friday that is currently deployed. The current scheduling feature is HCP's best feature. Hopefully they will not change it and emulate other software firms that have absolutely poor scheduling functions

Minpunten:

Impossible to use HCP to create contracts that are legally binding. Must use docuSign or another application. Invoicing cannot be customized. It is line items based and cannot be summarized. You cannot customize messaging, and invoices end up being most frustrating for customers on big multiday jobs. You cannot create and save your invoice letters. Integration with Quickbooks is a daily challenge, search function is truly a problem with the new release, there is no logic to how jobs and estimates are stored in hcp, hcp calls "jobs" invoices. Imagine getting an hcp "invoice" before the job has even started very confusing to customers and employees until you get used to it. this is for a tiny business or for a team who has no software experience.

Derek
Owner in Canada
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

HVAC business

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

It's relatively easy to use. I can schedule an estimate, then convert it to a job once approved, send the invoice and even take payments through the website/app

Minpunten:

The online scheduling option seems like it could be a good feature, but our company doesn't use it much and the times we have used it, the emails just got lost or customers selected the wrong responses which led to confusion. Scheduling a job that takes multiple days is also a bit of a nuisance. We switched from Jobber, and they were so easy to schedule a multiple day job.

Reactie Housecall Pro

2 weken geleden

Hi Derek, thank you so much for taking the time to leave us a kind review. We really appreciate your rating and value you greatly as a Housecall Pro. Pro Advocate Team

Dorina
Owner in VS
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

All in one software

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

I like the fact that it's versatile, and you are able to do so much within the system.

Minpunten:

Changing over from QuickBooks is still a process and trying to figure out the ins and out on the accounting part.

Reactie Housecall Pro

2 weken geleden

Hi Dorina, thank you so much for taking the time to leave us a kind review. We really appreciate your rating and value you greatly as a Housecall Pro. Pro Advocate Team