Sage Business Cloud Accounting

Sage Business Cloud Accounting

Wat is Sage Business Cloud Accounting?

Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering , urenregistratie en uitgaven - via de cloud of via de mobiele app. Sage | Accounting is meertalig en biedt ondersteuning voor meerdere valuta, bekijk voor jezelf waarom succesvolle ondernemers kiezen voor dit platform. Bezoek de website voor een complete lijst met functionaliteiten. Compatibel met Mac/pc, Apple/Android. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen.

Wie gebruikt Sage Business Cloud Accounting?

Cloudgebaseerde bedrijfsboekhouding van Sage is bestemd voor alle soorten kleine bedrijven, van eenmanszaken en freelancers tot startups, kleine en micro-ondernemingen.

Sage Business Cloud Accounting Software - 1 Sage Business Cloud Accounting Software - 2 Sage Business Cloud Accounting Software - 3 Sage Business Cloud Accounting Software - 4 Sage Business Cloud Accounting Software - 5

Twijfel je over Sage Business Cloud Accounting? Vergelijk met een populair alternatief

Sage Business Cloud Accounting

4,1 (242)
Sage Business Cloud Accounting
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 10,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
83
2
3,9 (242)
3,8 (242)
3,8 (242)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
208
26
4,0 (17.495)
4,0 (17.495)
4,1 (17.495)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Sage Business Cloud Accounting

QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.
Birst is een leider in volgende generatie BI en analytics en biedt flexibiliteit, automatisering en optimalisatie voor het hele BI-proces.
Oracle Primavera is de krachtigste, meest robuuste en gebruiksvriendelijke oplossing voor het plannen, beheren en uitvoeren van projecten van elke omvang.
Acumatica is een toonaangevende leverancier van cloud-ERP en cloud-boekhoudsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven en non-profitorganisaties.
Krijg werk gewonnen, gedaan en betaald met de no-nonsense app speciaal gemaakt voor ambachten. Offertes, facturen, planning, betalingen, klikken, klikken, klaar.
Complete, out-of-the-box-desktop boekhoudsoftware, met veilige cloud- en mobiele toegang, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien. Meer informatie over NetSuite
Management software. You will control databases, history, agenda, mail, tasks, invoicing... in a single tool.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
Pastel is een eenvoudige manier voor ontwerpers en ontwikkelaars om feedback te verzamelen over wat ze bouwen.
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
A cloud ERP solution that is affordable & easy to use. We focus on field service, distribution, and professional services.
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo

Reviews over Sage Business Cloud Accounting

Gemiddelde score

In totaal
4,1
Gebruiksgemak
3,9
Klantenservice
3,8
Functies
4,0
Waar voor je geld
3,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Magdalene
Magdalene
Director in Zuid-Afrika
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Sage Business Cloud - Cannot Do Business Without It

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

I love the fact that my clients and I can share the same system in different locations. It also has an app that I can use on the go for invoicing and quotes.

Minpunten:

Currently, I don't have any grips with the system.

Mahir
Business Analyst in Bangladesh
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Awesome Accounting System if you can afford it!

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: The overall experience is definitely good and it's worth every penny if one can afford it.

Pluspunten:

Sage Accounting application improved our efficiency and business processes by much. It's features are integrated and there's no functional flaws at all; we can trust it's reports!

Minpunten:

When you have 10+ users, it'll be a bit expensive to maintain Sage. Besides, initially the learning curve to get accustomed to it's features may take some more time for the traditional ERP system users

Audrey
Owner/operator in Canada
Administratie, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

I really wanted this to work

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Unfortunately my experience was poor. I loved their desktop program and really wanted to love their cloud solution just as much.

Pluspunten:

I love cloud solutions and the reports from this would have been nice.

Minpunten:

I was hit with what seemed like every road block as I tried to switch from my Sage Desktop program into their cloud program. Customer Support was lacking and I ended up joining a Facebook support group of other accountant/bookkeepers making a similar switch. In the end I had to make the decision to let it go or loose my productivity.

Simon
Director in VK
Bouw, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Sage

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Excellent, the more you learn about the software the more possibilities to improve your business, an all in one package.

Pluspunten:

With starting on a new venture it was imperative to start off with the right software, Sage gives us everything we currently need in terms of invoicing, banking, ensuring all payments (in & out) are allocated, plus the flexibility to set up your own product codes & pricing structure specific to our business.

Minpunten:

I would like to see a word search feature included in the invoice and purchasing section, rather than have to go through individual invoices to find the product I am looking for.

Geverifieerde reviewer
CEO in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Lucht- en ruimtevaart, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A saviour for start-ups and SMEs! Sage is like a digital CFO

4,0 5 maanden geleden

Pluspunten:

Features! The wide array of features from automated invoice generation, reminders to follow-up actions, report & analytics generation for sharing with shareholders or investors, etc. make sage a must-use for small and medium enterprises. Cuts down unwanted bottlenecks in finances, payroll, while saving significant costs and downtime.

Minpunten:

Pricing is a bit steeper compared to alternatives. Although the premium pricing is justified by sage's product, I feel it is still not accessible to early stage companies. Maybe, a specific plan focused on start-ups offering only limited features that start-ups use on a day-to-day basis would be fantastic.