Wat is CRM Analytics?
Nu staat er niets meer tussen jou en de inzichten die je nodig hebt. Voor elke zakelijke gebruiker. Verken elke combinatie van gegevens, krijg onmiddellijk antwoorden en deel ze met je team. Vanaf elk apparaat en elke locatie, sneller dan ooit tevoren. Voor analisten. Geef je zakelijke gebruikers nieuwe inzichten, hoe, waar en wanneer ze maar willen. Ontdek elke mogelijkheid in het tempo van je bedrijf.
Wie gebruikt CRM Analytics?
Alledaagse zakelijke gebruikers.
Waar kan CRM Analytics worden geïmplementeerd?
Cloud, SaaS, Web, Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
Over de leverancier
- Salesforce
- Gevestigd in San Francisco, VS
- Opgericht in 2003
- Telefonische ondersteuning
- Chatten
Misschien vind je dit ook leuk...

Domo

Qrvey

OpenText Magellan

SAS Visual Analytics
Over de leverancier
- Salesforce
- Gevestigd in San Francisco, VS
- Opgericht in 2003
- Telefonische ondersteuning
- Chatten
Video's en afbeeldingen van CRM Analytics
Vergelijk de kosten van CRM Analytics met soortgelijke producten
Functies van CRM Analytics
Reviews over CRM Analytics
Jovana
Salesforce software makes your daily work easier.
Opmerkingen: I use this software to report daily work and tasks and to keep everything in the company's database, so it is easy to find and follow up later.
Pluspunten:
The Salesforce software makes my daily reporting sorted and easy to find. It keeps me updated and it makes my daily tasks easy to follow up.
Minpunten:
The Software is very easy to use. I did not notice any problems so far.
Ricardo
Overwogen alternatieven:
Salesforce Analytics Cloud Performance Review
Opmerkingen: Take decisions based on information result now easier
Pluspunten:
The dashboards are very handy and useful to our activities because it nicely integrates the information and presents it in a very digestable way with the enhancement of the Analytics Cloud
Minpunten:
Knowledge ramp is a bit difficult to users that have no idea what is it
Esteban
Overwogen alternatieven:
CRM Analytics review
Opmerkingen: Overall it’s been a good option for basic and mid-level analytics routines
Pluspunten:
Great features and high performance, together with professional support
Minpunten:
Lacks Visualization tools found in other top products
Geverifieerde reviewer
SalesForce
Pluspunten:
I am able to share our POD's KPI report with my team.
Minpunten:
It is not updated often enough for next month.
Geverifieerde reviewer
Easy to use but has hurdles too
Opmerkingen: Quite easy to use for the end user, could do with some improvements but is a good tool all in all
Pluspunten:
It helps out your data into a visual point which helps to track news business as well as existing quotes. It links to external applications which is helpful
Minpunten:
The views can be limited sometimes so may not be able to entirely personalize the way you want to use it. You need coding knowledge in order to be able to maneuver or change things which makes it tough