Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Zingtree?

Zingtree maakt het eenvoudig om interactieve beslissingsbomen voor veelgestelde vragen, kennisbanken en online probleemoplossing op te stellen, aan te passen, te implementeren en te analyseren. Met Zingtree is het ongelooflijk eenvoudig om klanten te helpen zelf problemen op te lossen en beter te kunnen navigeren door kennisbankgegevens. Klanten worden vanzelf naar het antwoord geleid, en als een probleem niet kan worden opgelost, dan ontvangt je supportteam achtergrondinformatie over het probleem van de klant. Eenvoudig te integreren met e-mail, chat, CRM of Helpdesk-systemen. Bespaart tijd en geld.

Wie gebruikt Zingtree?

Interactieve beslissingsbomen zijn een geweldige oplossing voor elk bedrijf, project of persoon die tijd en geld wil besparen door het stroomlijnen van overbodige processen, zowel intern als extern.

Twijfels over Zingtree? Vergelijk met een populair alternatief

Zingtree

Zingtree

4,4 (96)
US$ 0,00
Gratis versie
Gratis proefversie
55
8
4,3 (96)
4,3 (96)
4,5 (96)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
159
40
4,4 (2.155)
4,5 (2.155)
4,3 (2.155)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Zingtree

Zoho Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
CRM
Ticketbeheer
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste score
Contactendatabase
Klantgeschiedenis
Wachtrijbeheer
Freshdesk
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Bitrix24
Functies met hoogste score
Klantendatabase
Klantendatabase
Marketingautomatisering
Front
Functies met hoogste score
Bestanden delen
Inboxbeheer
Mobiele toegang
LiveAgent
Functies met hoogste score
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Proactief chatten
Vivantio
Functies met hoogste score
Incidentenbeheer
Rapportage en analyse
Ticketbeheer
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Deskpro
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Contactendatabase
Kennisbankbeheer

Reviews over Zingtree

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,5
Functies
4,2
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
52%
4
39%
3
7%
2
2%
Yogesh
Yogesh
Sr. Product Engineer in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Horeca, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Love it! Use to create comprehensive trees to assist support teams

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Execution Accuracy.
Operational Efficiency
Improved resource utilisation
Improved experience for our support teams.

Pluspunten:

ease of creating content integration with Wordpress - which hosts our knowledge base. Extremely professional Technical support . support team come back to me in few hours not days. Seamless purchase I recommended a feature and they had the technology but they hardened it very quickly. So Webhooks is a great addition.

Minpunten:

cost. could be more economical. If your tree is very complex with hundreds and thousands of moving pieces - you've to build your trees 'outside' of zingtree . I use workflowy instead and then circle my way back to Zingtree.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Juridische dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Quick, efficient, great training tool. Downside is it can be sometime glitch y.

4,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Compliance is 100% improved from this time last time. There is another huge bonus in that it has reduced the time required for our team members to understand and use the script. However there are numerous communication issues it has with salesforce that create major issues in the pitch and flow. These mistakes while easy for me to identify are not easy for team members to fix.

Pluspunten:

Ease of use for team members. Great scripting tool for compliance. Greatly reduces on boarding time.

Minpunten:

It can be glitchy and screens can lock. Not frequent but creates disruptions for team members.

Warren
Digital Marketing Manager in VK
Rechtspraktijk, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Abrupt service changes

2,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Very poor. The very limited free offering met our initial needs, and we were likely to upgrade to a paid plan as our needs expanded. Abruptly removing the free offering, and attempting to force us into a paid plan before it was wanted or needed wasted the time we had invested in the product, and left us looking for a competitor that is actually reliable and won't completely change their offering.

Pluspunten:

Enabled us to embed a simple decision tree into our website.

Minpunten:

Abruptly removed their free service, rending the time we had spent setting up our embedded decision tree a complete waste.

Doug
Director, Data Governance in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Positive from every perspective!

5,0 6 jaar geleden

Pluspunten:

Platform is EXTREAMLY simple to design, implement, manage and scale. In the rare case we had a question, the support team responded very quickly to provide assistance. The team is also very eager to help solve new business problems by adding new functionality to the platform. We are designing new trees across our organization to drive processes optimization.

Minpunten:

Honestly, cannot think of one. Each time I `think that feature would be nice to have, the team points me to the solution.

Brooke
Brooke
Associate Technical User Support Analyst in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Zingtree was just what we needed for our call center to troubleshoot!

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Easy to use, easily customizable, great for new hires and scripting alike!

Pluspunten:

Great for new hire training as well as existing employees scripting! Zingtree has added many new features and functionality upgrades over the past year that have made wonderful improvements.

Minpunten:

Sometimes it takes a while to get someone to respond when you submit a question or enhancement request through customer service or tech support but they always to respond and help out as they are able!