Wat is Zingtree?

Met Zingtree kun je op je website interactieve beslissingsbomen, procesgidsen en callscripts aanmaken, aanpassen, implementeren en analyseren.

Zingtree maakt het ongelooflijk eenvoudig om klanten te helpen hun problemen zelf op te lossen, beter door de websites en producten te kunnen bladeren en slim door te verwijzen naar de juiste informatie voor elk proces (intern of klantgericht).

Integraties met Zendesk, Salesforce, Freshdesk, WordPress, Slack, Zapier en andere systemen zijn gratis beschikbaar.

Wie gebruikt Zingtree?

Interactieve beslissingsbomen zijn een geweldige oplossing voor elk bedrijf, project of persoon die tijd en geld wil besparen door het stroomlijnen van overbodige processen, zowel intern als extern.

Twijfels over Zingtree? Vergelijk met een populair alternatief

Zingtree

Zingtree

4,4 (95)
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 0,00
Gratis versie
Gratis proefversie
56
8
4,4 (95)
4,4 (95)
4,5 (95)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
131
85
4,5 (2.978)
4,4 (2.978)
4,5 (2.978)

Andere goede alternatieven voor Zingtree

Freshdesk
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Front
Functies met hoogste beoordeling
E-mailbeheer
Inboxbeheer
Mobiele toegang
Zoho Desk
Functies met hoogste beoordeling
Helpdeskbeheer
Ondersteuningstickets bijhouden
Ticketbeheer
LiveAgent
Functies met hoogste beoordeling
Inboxbeheer
Oproepen opnemen
Ticketbeheer
Bitrix24
Functies met hoogste beoordeling
Bevestigingen/herinneringen
Kalendersynchronisatie
Online reserveren
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste beoordeling
Controle van oproepen
Rapportage en analyse
Wachtrijbeheer
Deskpro
Functies met hoogste beoordeling
Callcenterbeheer
Kennisbankbeheer
Klantendatabase
Zendesk Suite
Functies met hoogste beoordeling
Incidentenbeheer
Ondersteuningstickets bijhouden
Ticketbeheer
Vivantio
Functies met hoogste beoordeling
E-mailbeheer
Rapportage en analyse
Ticketbeheer

Reviews over Zingtree

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,5
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
53%
4
39%
3
7%
2
1%
Yogesh
Yogesh
Sr. Product Engineer in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Horeca, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Love it! Use to create comprehensive trees to assist support teams

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Execution Accuracy.
Operational Efficiency
Improved resource utilisation
Improved experience for our support teams.

Pluspunten:

ease of creating content integration with Wordpress - which hosts our knowledge base. Extremely professional Technical support . support team come back to me in few hours not days. Seamless purchase I recommended a feature and they had the technology but they hardened it very quickly. So Webhooks is a great addition.

Minpunten:

cost. could be more economical. If your tree is very complex with hundreds and thousands of moving pieces - you've to build your trees 'outside' of zingtree . I use workflowy instead and then circle my way back to Zingtree.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Juridische dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Quick, efficient, great training tool. Downside is it can be sometime glitch y.

4,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Compliance is 100% improved from this time last time. There is another huge bonus in that it has reduced the time required for our team members to understand and use the script. However there are numerous communication issues it has with salesforce that create major issues in the pitch and flow. These mistakes while easy for me to identify are not easy for team members to fix.

Pluspunten:

Ease of use for team members. Great scripting tool for compliance. Greatly reduces on boarding time.

Minpunten:

It can be glitchy and screens can lock. Not frequent but creates disruptions for team members.

Fran
Service Manager in Nederland
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Very easy to set up and edit

3,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

I liked the easy set-up, it did not take a lot of time before we had a base version running. Editing is done on the spot with no fuss. Nice clean design (finished product).

Minpunten:

Editing mode can be a bit cleaner graphic wise. The editing itself is easy once you know how. I do think that the editing menu can be improved. More templates would be a nice addition

Reactie Zingtree

5 jaar geleden

Hi Fran - Thanks for the review. If you have any specific suggestions on how to improve editing, we'd love to hear them. Just about all of our product updates are customer driven. Please reach out to me at [email protected] if you'd like to share your ideas. Thanks, Bill Dettering Zingtree https://zingtree.com

Brooke
Brooke
Associate Technical User Support Analyst in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Zingtree was just what we needed for our call center to troubleshoot!

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Easy to use, easily customizable, great for new hires and scripting alike!

Pluspunten:

Great for new hire training as well as existing employees scripting! Zingtree has added many new features and functionality upgrades over the past year that have made wonderful improvements.

Minpunten:

Sometimes it takes a while to get someone to respond when you submit a question or enhancement request through customer service or tech support but they always to respond and help out as they are able!

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Outsourcing/Offshoring, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

It is pretty easy to use and customize.

4,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

Made my life easier in terms of conveying directions to end user. Very user-friendly for both end user and development. The interface is relatively easy to navigate and has tons of application in our line of work.

Minpunten:

As the product is easy to use. The interface is not really complicated and pretty straightforward. And based on what Ian using the product for, I have nothing negative to say about the product.