Wie gebruikt deze software?

Residential Property Managers and Landlords

Gemiddelde scores

33 beoordelingen
  • In totaal 4.9 / 5
  • Gebruiksgemak 4.8 / 5
  • Klantenservice 5 / 5
  • Functies 4.8 / 5
  • Waar voor je geld 4.8 / 5

Productgegevens

  • Gratis versie Nee
  • Gratis proef Nee
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning Online

Leveranciergegevens

  • Property Vista Software
  • http://propertyvista.com
  • Opgericht in 2011

Over PropertyVista

Property Vista is the leading software for property management companies. Best for portfolios of over 100 units, Property Vista's integrated communication system ties all of our functionality (Leasing, Accounting, Payments, Maintenance Requests) together into one powerful automated system.

Our system is for those who understand the importance of reducing vacancies, cutting risk and improving cash-flow through strong tenant relations.

145614

Functies van PropertyVista

  • Belastingbeheer
  • Berekening voor te late betalingen
  • Betalingen verwerken
  • Commercieel vastgoed
  • Contactenbeheer
  • Eigenaarsportal
  • Factureren
  • Huur bijhouden
  • Huurdersportal
  • Kredietcontrole
  • Lease tracking
  • Onderhoudsbeheer
  • Onkostenbeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Tracking van verhuurders
  • Vacatures bijhouden
  • Verhuurdersdatabase
  • Verzekeringenbeheer
  • Websitebeheer
  • Wooneigendom beheren
  • Belastingbeheer
  • Huurdersportal
  • Kredietcontrole
  • Online betalingen
  • Tracking van verhuurders
  • Vacaturebeheer
  • Websitebeheer

De nuttigste reviews van PropertyVista

myCommunity is a way for us to ensure accessibility and an open, two-way dialogue with our residents

Beoordeeld op 25-8-2017
Marshall B.
President
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: The myCOMMUNITY portal has led to an increase in our resident satisfaction. It allows our residents to pay their rent online without having to worry about ordering cheques or having to drop payment off at the site. Our residents can also submit their maintenance requests online which are received by our staff instantly. It allows for a faster turn around and eliminates paper maintenance requests from going missing. It also allows for a more effective way to communicate to our residents

Minpunten:

We have information now at our fingertips. It's much easier to know correct details and respond well

Beoordeeld op 8-8-2017
Robert B.
President
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: We now have a connection point into our entire resident base. The myCOMMUNITY resident portal has led to a significant increase in our tenant self service, online transactions for both rent and maintenance are way up and we are experiencing dramatic improvements in overall resident satisfaction. I'm not sure how we ever operated in the past without their help. If you're looking for happier residents, these are the guys to talk to.

Minpunten: Some times it is hard to know how to do new things within the system. But the help desk is always there and quick to answer.

Very positive. I would change a few things but generally I have had an easy time with staff.

Beoordeeld op 9-2-2019
Ashly C.
Property Manager
Vastgoed, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
3 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: I enjoy the dashboard and having the info at my fingertips. I like that I can edit my staff’s access levels. Depositing is a breeze.

Minpunten: The messages section is confusing as there are too many options depending on where it’s come from. Adding a guarantor to a lease is far too complicated. It’s not realistic to expect one off the bat. Wish we didn’t get logged out so quickly.

I love that I can do application and payments easily here. When something’s needed of someone it’s easy to communicate what I need to them in one spot.

Beoordeeld op 12-2-2019
Alysia H.
Site Administrator
501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
Bron: SoftwareAdvice
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I would like to see an app for our iPhones that is easy to go in and out of without constant sign in and phone twister.

Pluspunten: I love that I can do application and payments easily here. When something’s needed of someone it’s easy to communicate what I need to them in one spot.

Minpunten: I would like to be able to do my own blasts to my properties without having to go to someone at the office level.

Customer Supports are very supportive and helpful. They provide exceptional customer service

Beoordeeld op 29-1-2018
Grace U.
Junior Property Accountant
Commercieel vastgoed, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
Bron: SoftwareAdvice
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: It is easy to use, it makes my work easier especially in doing bank reconciliation. Easy to search for specific data that I need.The notifications are very useful. It makes the collection of rent easy for both the tenant and landlord.

Minpunten: .

Lees meer reviews