Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is FollowUp CRM?

De populaire CRM-software voor de bouwsector. Deze software helpt aannemers eraan te herinneren leads, biedingen en klanten op te volgen. Dit systeem helpt het verkoopteam om essentiële elementen van de verkoop te implementeren, zoals opvolging, het beheren van leads, biedingen en andere verkoopgerelateerde activiteiten. Dit stelt leidinggevenden in staat om hun verkoopteam verantwoordelijk te houden en bedrijfskritische analyses te ontvangen die slimme besluitvorming stimuleren.

Wie gebruikt FollowUp CRM?

De software ondersteunt aannemers die een daadwerkelijke verkooporganisatie willen bouwen. Het doel is om software en coaching te leveren om aannemers te helpen succesvolle verkooporganisaties te bouwen met het bewezen verkoopproces.

FollowUp CRM Software - 1
FollowUp CRM Software - 2

Twijfels over FollowUp CRM? Vergelijk met een populair alternatief

FollowUp CRM

FollowUp CRM

4,5 (227)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
78
19
4,4 (227)
4,4 (227)
4,6 (227)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 25,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
194
26
4,0 (18.381)
4,0 (18.381)
4,1 (18.381)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor FollowUp CRM

Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste score
Gedeelde contacten
Klanten volgen
Voor salesteams/-organisaties
Pipedrive
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Leads beheren
Zoho CRM
Functies met hoogste score
CRM
Helpdeskbeheer
Voor start-ups
ComputerEase
Functies met hoogste score
Apparatuur bijhouden
CRM
Factuurbeheer
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
BoomTown
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Interactie bijhouden
Taakbeheer
Commence
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Kalender-/herinneringssysteem
eWay-CRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Contactendatabase
Projectplanning
Acumatica Cloud ERP
Functies met hoogste score
Debiteuren
Grootboek
Orderbeheer

Reviews over FollowUp CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,6
Functies
4,2
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

FUCRM

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Decent so far. Had some problems with pulling accurate reports for a month.

Pluspunten:

Keeps me up to date with tasks. I enjoy the overall functionality.

Minpunten:

Seems to be a little strange on the mobile app. Sometimes saves many times for same entry. I'm used to Salesforce and this has many stripped down features that I would like to see.

Peter
Director of Business Development in VS
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Excellent CRM Customized for Contractors

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, this CRM has been a lifesaver for us on the tracking end. It is greatly increased our bid tracking and output and greatly benefited our staff being able to log our brains into an easily customizable CRM rather than keeping everything in our heads alone.

Pluspunten:

We love that this CRM is catered towards contractors.

Minpunten:

Did not have GMAIL / Google Calendar integration for a while.

Jon
IT Director in VS
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Shady accounting practices

1,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: Overall its a decent, lightweight CRM, however, it's not worth working with this shady company that can hold you hostage. In 2023 you shouldn't have to jump through hoops to cancel a CRM subscription. 0/10 - Dont recommend.

Pluspunten:

Intuitive interface, easy to train new users. This is a basic CRM, nothing remarkable.

Minpunten:

Shady accounting practices. Having deployed many SaaS apps across the enterprise, this is the first I've come across that requires a 60-day cancellation notification. There isn't an option within the interface to cancel account or subscription. You HAVE to schedule a call with Follow-Up to cancel your account. We provided notification with 30 days left before our renewal and the account rep told us "Sorry - we're going to bill you anyways. You didn't read the terms and conditions".

David
Sr. Vice President in VS
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great product and great service

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Customer service and support is great. The quarterly check-ins to make sure we are utilizing the program effectively sets Follow-up CRM on a top shelf

Pluspunten:

Being able to actively manage our sales pipeline and the workload of our estimators; analyzing sales behaviors and results for planning and meeting objectives

Minpunten:

Our clients are moving from company to company right now. Managing individual contacts as they move around could be improved

Heather
NAtional Sales in VS
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

What get's measured gets done

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I have become more organized and realized what clients are the best suited for our product and which are just obtaining bids.

Pluspunten:

Follow up CRM is user friendly and easily accessible on all data systems.

Minpunten:

There is only a sales tool and other softwares provide full management