Nederland Lokaal product
Grasp

Grasp

Nederland Lokaal product

Wat is Grasp?

Grasp, het customer conversations platform voor grip op je klantenservice, haalt je communicatielijntjes uit de knoop en maakt van al je contactmomenten één verhaal. Met Grasp werken je teamleden beter samen dan ooit en richten ze zich op wat écht telt: elk gesprek aandacht geven, via welk kanaal dan ook. Een verademing voor je team, een high five van iedere klant.

Wie gebruikt Grasp?

Iedere organisatie die klaar is om hun klantenservice naar een hoger niveau te brengen. Of je nu een innovatieve scale up bent of een doorgewinterde onderneming. Grasp zorgt ervoor dat jouw klanten na elk contact je een high five willen geven!

Grasp Software - 1 Grasp Software - 2 Grasp Software - 3 Grasp Software - 4 Grasp Software - 5

Twijfel je over Grasp? Vergelijk met een populair alternatief

Grasp

4,6 (19)
Lokaal product
Grasp
€ 29,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
25
3
4,6 (19)
4,3 (19)
4,6 (19)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
143
40
4,4 (1.813)
4,5 (1.813)
4,3 (1.813)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Grasp

Toonaangevende relationele database op bedrijfsniveau die beveiligd gegevensbeheer en transactieverwerking biedt.
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven.
INSIDE van Powerfront is omnichannel klantenservice software die online naadloos een persoonlijke beleving reproduceert.
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie.
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Comm100 biedt omnichannel-oplossingen voor de klantervaring om bedrijven te helpen vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten tevreden te houden.
Sprinklr is een softwareplatform voor grote ondernemingen dat is ontworpen om klantervaringen op schaal te beheren.
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Krachtige helpdeskticketing met systeem voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand.
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.

Reviews over Grasp

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,6
Functies
4,0
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
63%
4
32%
3
5%
Michel
Michel
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Grafisch ontwerp
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Great solution for small bussiness

5,0 8 jaar geleden

Opmerkingen: As bussiness was growing, I was looking for a good customer management system, while piles of emails were giving me headaches. I came along Casengo wich is free for small bussiness (1 agent), but with all the features available! Emails, chat, twitter, faq.

Pluspunten:

This is realy a great system, for free for 1 agent and affordable when your bussiness will grow to more agents. Small problems are quickly answered and solved by their very friendly helpteam. Joppe, thanks for your help untill now!

RONALD
Digital Administrator in Oeganda
Telecommunicatie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Casengo Review

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: So far so good with all the above positive advantages not even exhausted. I recommend this software, it has helped so much to enable the brand divert it's traffic from the helpline to social media. Easy for real time, weekly and monthly reporting.

Pluspunten:

It helps to respond to customer queries on the whatsapp channel in real -time. It has the ability to synchronize all the posts, files(images, audio and videos) and these are used to understand the customer query and offer support. It's a good reporting tool for both the admin and user. You can also use it to extract reports, add users with different access rights.

Minpunten:

It's vulnerable to internet connection, once the connection is weak or off, then conversations can not come through as the device has to synchronize with the software The interface is a bit flooded thus making it hard to select posts and respond easily.

Abdul Hadi
CEO in Maleisië
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Worst Customer Service

3,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: Bad. Find something else

Pluspunten:

I only liked because i thought there was no other option. Apparently there a lot other better option with cheaper fee

Minpunten:

Bad customer service in terms of charging the fee, and confusing invoicing system

Robert
Technical Support 4 in VS
Telecommunicatie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Best Live Chat Software for the price!

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Basic features for live chat. Might be lacking some features however not deal breaking.

Pluspunten:

Very intuitive features when in chat and integrating it for your business. Mobile integration so very industry leading.

Minpunten:

Lacks some features such as customer tracking and monitoring features such as recent activity and ability to pull up history for the customer.

STEPHEN
Customer Service Advisor in Oeganda
Telecommunicatie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Casengo review

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: it's a perfect tool to support customers on whatsapp

Pluspunten:

It used to access the whatsapp helpline for the company were customers are able to send their customers and get immediate responses/support. It's a best tool for customer service through whatsapp.

Minpunten:

You need a working network and a phone with active data to be able to synchronise to whatsapp