Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Nederland Lokaal product
Grasp

Grasp

Nederland Lokaal product

Wat is Grasp?

Grasp, het customer conversations platform voor grip op je klantenservice, haalt je communicatielijntjes uit de knoop en maakt van al je contactmomenten één verhaal.

Met Grasp werken je teamleden beter samen dan ooit en richten ze zich op wat écht telt: elk gesprek aandacht geven, via welk kanaal dan ook. Een verademing voor je team, een high five van iedere klant.

Wie gebruikt Grasp?

Iedere organisatie die klaar is om hun klantenservice naar een hoger niveau te brengen. Of je nu een innovatieve scale up bent of een doorgewinterde onderneming. Grasp zorgt ervoor dat jouw klanten na elk contact je een high five willen geven!

Grasp Software - 1
Grasp Software - 2
Grasp Software - 3
Grasp Software - 4
Grasp Software - 5

Twijfels over Grasp? Vergelijk met een populair alternatief

Netherlands
Grasp

Grasp

4,6 (20)
Lokaal product
€ 29,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
23
3
4,7 (20)
4,3 (20)
4,6 (20)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
28
Geen integraties gevonden
4,1 (439)
4,1 (439)
4,2 (439)

Andere goede alternatieven voor Grasp

Oracle Database
Functies met hoogste score
Back-up en herstel
Beheer van gegevensopslag
Toegangsopties/machtigingen
Zoho Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
CRM
Ticketbeheer
Freshdesk
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
LiveAgent
Functies met hoogste score
Inboxbeheer
Oproepregistratie
Proactief chatten
Front
Functies met hoogste score
E-mailbeheer
Inboxbeheer
Macro's/reacties via sjablonen
eDesk
Functies met hoogste score
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Beheer van supporttickets
E-mailbeheer
Deskpro
Functies met hoogste score
Beheer van IT-assets
Communicatie via meerdere kanalen
Kennisbankbeheer
Intercom
Functies met hoogste score
Consumentgericht chatten in realtime
Leads vastleggen
Live chatten
TeamSupport
Functies met hoogste score
Interactie bijhouden
Ticketbeheer
Waarschuwingen/escalatie

Reviews over Grasp

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,6
Functies
4,0
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
60%
4
35%
3
5%
Michel
Michel
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Grafisch ontwerp
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Great solution for small bussiness

5,0 9 jaar geleden

Opmerkingen: As bussiness was growing, I was looking for a good customer management system, while piles of emails were giving me headaches. I came along Casengo wich is free for small bussiness (1 agent), but with all the features available! Emails, chat, twitter, faq.

Pluspunten:

This is realy a great system, for free for 1 agent and affordable when your bussiness will grow to more agents. Small problems are quickly answered and solved by their very friendly helpteam. Joppe, thanks for your help untill now!

Robert
Technical Support 4 in VS
Telecommunicatie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Best Live Chat Software for the price!

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Basic features for live chat. Might be lacking some features however not deal breaking.

Pluspunten:

Very intuitive features when in chat and integrating it for your business. Mobile integration so very industry leading.

Minpunten:

Lacks some features such as customer tracking and monitoring features such as recent activity and ability to pull up history for the customer.

Abdul Hadi
CEO in Maleisië
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Worst Customer Service

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Bad. Find something else

Pluspunten:

I only liked because i thought there was no other option. Apparently there a lot other better option with cheaper fee

Minpunten:

Bad customer service in terms of charging the fee, and confusing invoicing system

RONALD
Digital Administrator in Oeganda
Telecommunicatie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Casengo Review

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: So far so good with all the above positive advantages not even exhausted. I recommend this software, it has helped so much to enable the brand divert it's traffic from the helpline to social media. Easy for real time, weekly and monthly reporting.

Pluspunten:

It helps to respond to customer queries on the whatsapp channel in real -time. It has the ability to synchronize all the posts, files(images, audio and videos) and these are used to understand the customer query and offer support. It's a good reporting tool for both the admin and user. You can also use it to extract reports, add users with different access rights.

Minpunten:

It's vulnerable to internet connection, once the connection is weak or off, then conversations can not come through as the device has to synchronize with the software The interface is a bit flooded thus making it hard to select posts and respond easily.

Victoria
Digital Support Admin in Oeganda
Telecommunicatie, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Grasp review

4,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Customer service.Reporting on agent performanceImproved customer experience.

Pluspunten:

Grasp is used to attend/respond to customer queries sent on the Brand Whatsapp number. We intergrated the app with our Whatsapp number making it easy to support on our customers by attending to all their interactions sent via Whatsapp. It's available 24/7 and this has improved our customer's experience.It has a reporting tool were you can see the agent's productivity.

Minpunten:

Grasp is very fine at the moment, there's nothing i dislike about it.