Wat is C-Desk?

Gratis servicedesk-/helpdesktoepassing met veel andere functies voor de hele organisatie.

1. beheer van serviceaanvragen (niet alleen voor IT, maar voor alle afdelingen), zodat de servicecategorie aan iedereen kan worden toegewezen en hij begint met het ontvangen van aanvragen die door anderen voor die categorie zijn ingediend;
2. activabeheer (handleiding) dekt dus de levenscyclus van alle activa, niet alleen IT- en netwerkmiddelen;
3. kennisbank;
4. fotogalerij;
5. prikbord;
6. logboek;
7. active directory;
8. klantenservice.

Wie gebruikt C-Desk?

Allerlei organisaties.

C-Desk Software - 1

Twijfels over C-Desk? Vergelijk met een populair alternatief

C-Desk

C-Desk

4,7 (27)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
39
1
4,6 (27)
4,5 (27)
4,5 (27)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
162
40
4,4 (2.001)
4,5 (2.001)
4,3 (2.001)

Andere goede alternatieven voor C-Desk

Zoho Desk
Functies met hoogste beoordeling
Helpdeskbeheer
Ondersteuningstickets bijhouden
Ticketbeheer
TeamSupport
Functies met hoogste beoordeling
Interactie bijhouden
Ticketbeheer
Waarschuwingen/Escalatie
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste beoordeling
Controle van oproepen
Oproepregistratie
Rapportage en analyse
Front
Functies met hoogste beoordeling
E-mailbeheer
Inboxbeheer
Mobiele toegang
LiveAgent
Functies met hoogste beoordeling
Consumentgericht chatten in realtime
Proactief chatten
Ticketbeheer
Issuetrak
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Realtime meldingen
Ticketbeheer
Freshdesk
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Ticketbeheer
Waarschuwingen/Meldingen
Zendesk Suite
Functies met hoogste beoordeling
Incidentenbeheer
Ondersteuningstickets bijhouden
Ticketbeheer
EcholoN
Functies met hoogste beoordeling
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
Zelfserviceportal

Reviews over C-Desk

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,5
Functies
4,7
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
85%
4
11%
1
4%
Augusto
Augusto
Librero in Venezuela
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

A wonderful free tool for your organization

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

This app not only worksfor your IT deparment is also very useful for HR, Administration and Accounting, because you can manage users and permissions, so you can know who is related to which process, you can manage specific profile of your employees, manage the departments together or separated, make calendars, create searching modules and so on, you can do a lot of things with C-Desk.

Minpunten:

For some employees it is very difficult to get used to this software, because they do not have any experience with it, but with a little practice, they are allow to work easily and to get the best of it.

Deepak
Customer Support Manager in India
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

One Of the best Service Desk or Helpdesk Product I Have every Seen

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Very very good

Pluspunten:

Many bundled features along with Helpdesk which can be used by every department in an organization, Like Asset Management, Events and Photo Gallery, Calenders, Knowledge Base, Projects and Tasks, Surveys and Forms, Cash Voucher Management System, Chat Etc.. Never seen a product like this, at lowest possible cost

Minpunten:

Dashboards should have been more interactive

Sunil
Director in India
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Below starter level

1,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I tried it and repent wasting 30 minutes on this.

Pluspunten:

Nothing is good. It needs a windows server and that is a big limitation in itself.

Minpunten:

Bad interface, poor concept, unfriendly installation, buggy portal.

dickson
accounting assistant in Zimbabwe
E-learning, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

C desk appointment organiser

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: helpdesk software is so comprehensive and can work well across multiple departments especially at my workplace where there a several faculties. Meeting schedules becomes easy to manage and there are no clashes as these can be cancelled and rescheduled prior to meeting times.

Pluspunten:

It is a completely free software and therefore does not add to the costs to the organisation but rather brings in flexibility in terms of meetings scheduling, makes life easy for the secretariat

Minpunten:

so far i havent seen the real things i can say i dont like on c desk as most of the task that i want done are in most cases accomplished with very little challenges if any

Sameer
CEO in India
Computernetwerken, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Marvelous product. Tons of features.

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: There are tons of features and each feature is beneficial to one or the other department.

Pluspunten:

There are massive features that the product has. Support levels are very good. With so many features there is no product I have seen in the industry..