Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Help Scout?

Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten.

Wie gebruikt Help Scout?

Bedrijven, groot en klein, die aandringen op een prettige klantervaring. Het platform wordt vertrouwd door 8000 klanten in meer dan 70 landen, waaronder Basecamp, Buffer, GrubHub, AngelList en Timbuk2.

Help Scout Software - 1
Help Scout Software - 2
Help Scout Software - 3
Help Scout Software - 4
Help Scout Software - 5

Twijfels over Help Scout? Vergelijk met een populair alternatief

Help Scout

Help Scout

4,6 (206)
US$ 20,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
72
79
4,7 (206)
4,4 (206)
4,7 (206)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 7,75
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
161
20
4,0 (13.888)
4,3 (13.888)
4,2 (13.888)

Andere goede alternatieven voor Help Scout

Jira
Functies met hoogste score
Agile-methodiek
Projectplanning
Taakbeheer
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste score
Contactendatabase
Klantgeschiedenis
Wachtrijbeheer
HubSpot Service Hub
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Zoho Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
Factureren
Ticketbeheer
Crisp
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Mobiele toegang
TeamSupport
Functies met hoogste score
Interactie bijhouden
Ticketbeheer
Waarschuwingen/escalatie
Gmail
Functies met hoogste score
Inboxbeheer
Spamblokkering
Zoeken/filteren
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Consumentgericht chatten in realtime
Ondersteuningstickets bijhouden
Ticketbeheer
Claris FileMaker
Functies met hoogste score
Back-up en herstel
Beheer van gegevensopslag
Toegangsopties/machtigingen

Reviews over Help Scout

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,7
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
67%
4
28%
3
5%
Carine Sylvie
Carine Sylvie
Remote administrative assistant in Benin
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Customer relationship management platform

5,0 4 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

It automates the entire customer relations process. A customer relationship management platform, livechat, customer support tickets...

Minpunten:

Too many functions can make it a little difficult for beginners to get to grips with the interface

Amanda
Developer Administrative Assistant and more in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Very Solid Ticketing System

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Overall, we absolutely love the app. It has suited our needs perfectly.

Pluspunten:

Love that you can set up multiple mailboxes and have multiple emails routing in to one space. The ability to see when a customer has viewed an email is also particularly useful and the search option is perfect.

Minpunten:

Keeps disconnecting from apps and support couldn't fix it. No desktop notifications which would be immensely helpful.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Good for a temporary fix.

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: It's a good basic system. If you are looking for a ticket system this is a great choice.

Pluspunten:

Ease of use Knowledgebase was easy to implement Ticket system works as it should

Minpunten:

Our business needed customer management and HelpScout was not a good solution for that.

Lillian
Lillian
Human Resources Generalist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Help Scout is the most effective method of providing assistance

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Our clients' enterprises have knowledge bases, live chat, and self-service support widgets from Helpscout. However, since only one KB may be created per subscription, the Helpscout team may look into allowing numerous KBs per workspace.

Pluspunten:

Helpscout is our principal platform, as the vast majority of our customers require either a knowledge base or live chat help for their enterprises. Therefore, we provided them with a Helpscout-based knowledge library and made live chat available to them.

Minpunten:

The platform's interface, especially the inbox UI, has a lot of room for improvement, and there is now just one knowledgebase template/design available, which is disappointing.

Dwi
Customer Success Manager in Australië
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

A great help desk platform

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: It's a great platform for small to medium scales businesses looking for a help desk platform. It has some key features which cover the majority of everyday needs with the added benefits of additional items which could be used as you expand.

Pluspunten:

Help Scout has been a great help desk platform for our business. Outside managing customer queries, we've utilized their workflow and saved reply features to semi-automate and fully automate several key areas. This has saved a lot of time and allowed us to focus on the customer. We've also been able to build our customer query management process around Help Scout and use this across multiple teams. It's a straightforward and easy-to-use platform that is intuitive in some aspects.

Minpunten:

While their workflow functionality is good, some areas are missing that would benefit this function. It would also be great if Help Scout had an internal SLA feature which was broad enough to cover various SLA scenarios.