Wat is RAYNET CRM?

Probeer RAYNET CRM - een gratis CRM.
Al je klantgegevens op één plek. Je hebt dat oude adresboek nooit meer nodig. Als je echt inzicht wilt krijgen in je klanten en wat ze nodig hebben, moet je je relatiegeschiedenis kennen. Met deze CRM duurt het slechts enkele seconden om alles te weten te komen over al je klanten. Je krijgt vanaf het begin volledige ondersteuning en een gratis webinar. Blijf op de hoogte met RAYNET.

Wie gebruikt RAYNET CRM?

Kleine tot middelgrote bedrijven.

RAYNET CRM Software - 1
RAYNET CRM Software - 2
RAYNET CRM Software - 3
RAYNET CRM Software - 4
RAYNET CRM Software - 5

Twijfels over RAYNET CRM? Vergelijk met een populair alternatief

RAYNET CRM

RAYNET CRM

4,9 (27)
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 25,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
26
6
4,8 (27)
4,9 (27)
5,0 (27)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Meeste beoordelingen
US$ 11,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
102
7
4,9 (28)
4,9 (28)
5,0 (28)

Andere goede alternatieven voor RAYNET CRM

CAFLOU
Functies met hoogste beoordeling
Factureren
Projectplanning
Taakbeheer
Microsoft 365
Functies met hoogste beoordeling
Bestanden delen
Documenten opslaan
Samenwerkingstools
Microsoft Excel
Functies met hoogste beoordeling
Gegevens importeren en exporteren
Offline toegang
Samenwerkingstools
Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste beoordeling
CRM
Klanten volgen
Klantendatabase
Pipedrive
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van verkooppipeline
CRM
Contactenbeheer
Less Annoying CRM
Functies met hoogste beoordeling
Contactenbeheer
Interactie bijhouden
Kalender-/herinneringssysteem
Freshsales
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Contactendatabase
Kommo
Functies met hoogste beoordeling
Contactenbeheer
Leads beheren
Leads vastleggen
Salesmate
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Leads beheren

Reviews over RAYNET CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,9
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
5,0
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
89%
4
7%
3
4%
Filip
Filip
Cmo in Tsjechië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

All I need from CRM

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

Easy to set up and use. Great interface. Lot of features.

Minpunten:

Nothing I know of. Satisfied with it for years.

Jan
Jan
CEO in Tsjechië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

CRM for Marketing Agency

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Overall, we are satisfied with Raynet CRM and have been using it for several years. We keep a record of all our contacts, we also record all leads and especially business cases. We can also record offers and other documents here. It's a great tool for keeping track of business and contacts in the company.

Pluspunten:

- Simple to use - Beautiful and clear design - Great customer support that always advises and solves if we don't know something - Keeping track of leads and contacts is simple and offers many options of what we can keep track of - The contact history is clear and you can always see who has dealt with the client and what they have done - Business evaluation - beautiful and useful charts - A great calendar that can be linked to Google Cal and shared between people in the team. Also follows up on contacts, leads and business cases

Minpunten:

- Fewer integration options, but the most important things are not missing - Some parts of the CRM are of an older design, but it's continuously updated

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Automotive, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

An Average CRM

3,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

I enjoyed the onboarding portion of this CRM, it's apparent that Raynet spent a lot of time on this aspect, which really helps user engagement and the early experience.

Minpunten:

It looks and feels outdated - you really feel like you are using a system created 10 years ago, tough to spend money on something that isn't today's UI.

David
investment advisor in Tsjechië
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

CRM for financial consulting

5,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: Currently, I don't know better CRM with as many features and clarity as CRM Raynet

Pluspunten:

business process monitoring; client database and communication with them; monitoring future tasks and recording existing tasks

Minpunten:

when I have an appointment and two identical tasks are always attached to it, I have to set the tasks manually = entering a meeting does not automatically generate 2 tasks

Evzen
Evzen
Quality & Network development in Zwitserland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Automotive, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A helpful and useful app.

4,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: It helps me keep track of my business partners and the tasks I'm doing with them. I never forget to finish a job I've been handing out.

Pluspunten:

It's easy to use and available everywhere. I can easily manage my tasks and share them with other colleagues within a team.

Minpunten:

It's not fully adapted to my specific tasks, but I can get along with it.