Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Ivy Experience Suite

Ivy Experience Suite

Wat is Ivy Experience Suite?

Door Google ondersteund, slim sms-platform voor gastbetrokkenheid met hoog rendement. Sms met je gasten. Ivy combineert menselijke expertise en automatisering om nauwkeurige en tijdige gastcommunicatie te bieden, hotelpersoneel vrij te maken en de gastervaring te verbeteren.

Wie gebruikt Ivy Experience Suite?

Het meest geschikt voor hotels, resorts en casino's die de ADR (Average Daily Rate), gasttevredenheidsscores en inkomsten willen verhogen via hoogwaardige geautomatiseerde diensten.

Twijfels over Ivy Experience Suite? Vergelijk met een populair alternatief

Ivy Experience Suite

Ivy Experience Suite

4,3 (3)
US$ 250,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
23
3
4,7 (3)
4,7 (3)
4,7 (3)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 29,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
95
26
4,6 (462)
4,5 (462)
4,6 (462)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Ivy Experience Suite

Tidio
Functies met hoogste score
Chatbot
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Birdeye
Functies met hoogste score
Real-Time Notifications
Reviewaanvraag
Reviews controleren
Quiq
Functies met hoogste score
Afspraakplanning
Doorgave menselijke medewerker
Inboxbeheer
Intercom
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
User.com
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Marketingautomatisering
Rapportage en analyse
Swell
Functies met hoogste score
Beheer van negatieve feedback
Reviewaanvraag
Reviews controleren
Podium
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Reviewaanvraag
Doctible
Functies met hoogste score
Confirmations/Reminders
Naleving van HIPAA-richtlijnen
Reviews genereren
Mailchimp
Functies met hoogste score
Beheer van e-mailcampagnes
E-mailbeheer
E-mailmarketing

Reviews over Ivy Experience Suite

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,7
Functies
4,7
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
33%
4
67%
Mayur
Mayur
Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Ivy is wonderful!

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I've had Ivy for over 3 years and I have seen the difference with guests having a better experience, employees not having as many phone calls or in person questions and requests. Definitely deescalates a lot of situations because it is not an in person interaction.

Pluspunten:

auto responses makes it so you don't need to do 100% of the work

Minpunten:

None, There were some Cons from a number of years ago, but all good now!

PETER
GENERAL MANAGER in VS
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

GO IVY..GOMOMENT!

4,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: EXTREMELY PLEASED AND WILL RECOMMEND TO OTHER HOTELIERS.

Pluspunten:

UNDER THE CURRENT LANDSCAPE, IVY AND TOUCHLESS GUEST INTERACTIONS HAVE BECOME AND ESSENTIAL OPERATIONAL PIECE TO THE HOSPITALITY INDUSTRY.

Minpunten:

NOTHING, GREAT! USING IVY TO INTERACT WITH HOTEL GUESTS IS ESSENTIAL.

Reactie Revinate

5 jaar geleden

Thank you, Peter, for your recommendation. We are honored to have our contactless guest engagement platform serve you and your guests in your brand new beautiful Hotel Indigo.

Misty
Assistant General Manager in VS
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

IVY is the best Personal Concierge

4,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Ivy is helping to increase my LTR scores and assist with generating incremental revenue in my other outlets on property outlets by giving me the ability to promote with the group messaging feature!

Pluspunten:

I like best that my staff can communicate with guest quickly through Ivy and respond to whatever their needs are .

Minpunten:

I have not found a negative yet with IVY