Wat is Yesware?

Met de Yesware add-in voor e-mailtracking kunnen gebruikers gepersonaliseerde e-mailcommunicatie opstellen, verzenden, beheren en verbeteren voor de mensen buiten hun organisatie. Om dit te doen, biedt Yesware krachtige functies, waaronder e-mailtracking, aanpasbare e-mailsjablonen, CRM-integratie en geautomatiseerde e-mailcampagnes voor gebruikers.

Wie gebruikt Yesware?

Yesware is een inbox-productiviteitsplatform dat authentieke e-mailcommunicatie mogelijk maakt op de schaal die vereist is voor de moderne zakelijke gebruikers.

Waar kan Yesware worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Yesware
  • Gevestigd in Boston, VS
  • Opgericht in 2010

Ondersteuning voor Yesware

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Yesware
  • Gevestigd in Boston, VS
  • Opgericht in 2010

Ondersteuning voor Yesware

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Yesware

Yesware Software - 1
Yesware Software - 2
Yesware Software - 3
Yesware Software - 4
Yesware Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Yesware-video
Yesware Software - 1
Yesware Software - 2
Yesware Software - 3
Yesware Software - 4
Yesware Software - 5

Vergelijk de kosten van Yesware met soortgelijke producten

Yesware

Yesware

US$ 15,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 0,00
Gratis versie
Gratis proef
Geen prijzen verstrekt door leverancier
Gratis versie
Gratis proef
US$ 59,00/jaar
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Yesware

  • Activiteiten volgen
  • Analyse van verkooptrends
  • Autoresponders
  • Beheer van salesactiviteit
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement tracking
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klikken bijhouden
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Realtime meldingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Teammanagement
  • Tools voor exploratie
  • Verkooprapporten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Yesware

Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Meer informatie over Salesflare
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
Een intelligente verkoop-CRM die verkopers helpt productiever te zijn, hun verkoop te verhogen en klanten aan te trekken.
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
Volledig aanpasbaar, cloudgebaseerd CRM-systeem bestaande uit verkoop, marketing, projectmanagement, HR, helpdesk, facturering en clouds.

Reviews over Yesware

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,0
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Miranda
Miranda
Account Executive in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

The Best Email Marketing Campaign

5,0 3 dagen geleden Nieuw

Pluspunten:

I love how this integrates with Sales Force and how you can customize campaigns. The email tracking is super useful (sometimes it doesn't show exact details though) as it can tell when a client is engaging and when are the best times for outreach.

Minpunten:

I wish there were more helpful tutorials on best practices of this product and that editing a campaign already in use was a bit more intuitive.

Geverifieerde reviewer
President/Founder in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Public relations en communicatie, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

A great fit for Outlook users

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Though it has its bugs and lots of features made for salespeople, I namely pay for it to use its email tracking tech. For my business purposes, this the most needed feature and since using email tracking, it's hard to remember what biz email was like before.

Pluspunten:

I like the fact that unlike most email tracking programs, Yesware actually plays nice with MSFT Outlook. Most of the compeition is gmail only.

Minpunten:

Bit of a resource hog. Also it sets off false positives with my anti-virus program and sometimes it crashes outlook.

Chelsea
Manager of solutions consulting in VS
Computersoftware, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Yesware helps connect the dots

5,0 3 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

I really liked the option to utilize email templates. It was also great knowing the emails would automatically be tracked with the contact in our CRM.

Minpunten:

It may have been they way we set it up, but there was a popup every single time I logged into gmail which was a bit annoying!

Sruti
Sruti
Product consultant in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Bang for the buck

3,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: I was looking at a tool for tracking emails as Google email tracking and streak did not work very well.
My boss suggested yesware and we bought the first premium plan. Before that I used the trial version for 40 days. I liked the tool and I was able to send timely invoices and assess whether my customers were really interested in my product.

Pluspunten:

It is very easy to use and light on the system. I was able to access all my client emails and keep track of them on yesware. Most importantly I loved the way yesware functioned and it always asks before installing on your other emails so that it does not interfere with every other email. Also, I like the interface and it makes me understand and also gives alerts when the user has read my email and has checked out my links and read my material.

Minpunten:

The support is not so great. I did not get to see 24 hour phone or chat support which disappointed me. They can bring more features compared to other tools in the market.

Kim
Paralegal in VS
Rechtspraktijk, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Acceptable quality

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Overall this is a decent product. It has a nice design and it's mostly easy to use.
We only needed this product to manage emails and create email marketing templates, while it served this purpose it seems like it is set up for more complex purposes and it was difficult to use for only email management/marketing.

Pluspunten:

I do like the level of customer support that is provided, I like the features that are offered like real time reporting and real time notifications, campaign analytics, templates, marketing tools, CRM services, etc. I like the relatively easy to use layout and crisp design. I like the auto reply feature.

Minpunten:

Compared to its competitors this product is expensive. It is not easy to integrate with other products although it claims to be. Some aspects were complex and difficult to use. I experienced an issue with auto reply and the entire software started to malfunction