Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Confluence?

Confluence is een open source voor alle werkgevers om te gebruiken als hun enige OKR-softwaretool. Je kunt het gebruiken om strategieën, doelen en belangrijkste resultaten bij te houden en tegelijkertijd verantwoordelijk en transparant te zijn.

Wie gebruikt Confluence?

Allerlei soorten functionele afdelingen van elke omvang maken gebruik van Confluence, van technische teams en projectmanagementgroepen tot marketing, HR, juridische en financiële zaken. Alle teams krijgen hun werk gedaan met Confluence.

Waar kan Confluence worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Atlassian
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor Confluence

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, Denemarken en nog 30 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans en nog 3 andere

prijzen van Confluence

Beginprijs:

US$ 55,00/maand
  • Geen gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Confluence heeft een gratis versie maar biedt geen gratis proefperiode. Confluence heeft een betaalde versie vanaf US$ 55,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Atlassian
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor Confluence

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, Denemarken en nog 30 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans en nog 3 andere

Video's en afbeeldingen van Confluence

Confluence Software - 1
Confluence Software - 2
Confluence Software - 3
Confluence Software - 4
Confluence Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Confluence-video
Confluence Software - 1
Confluence Software - 2
Confluence Software - 3
Confluence Software - 4
Confluence Software - 5

Functies van Confluence

  • @mentions
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Archiveren en retentie
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Brainstormen
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Discussies/forums
  • Documentatiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • Doelen stellen en bijhouden
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Ideeënbeheer
  • Ideeënvorming
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Marketingkalender
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Opties voor contentpublishing
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Priorisering
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime chatten
  • Resourcebeheer
  • Rich Text Editor
  • Roadmaps van producten
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tekstbewerking
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Uniforme directory
  • Vereistenbeheer
  • Versiebeheer
  • Visualisatie
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Confluence

Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Quip combineert documenten, spreadsheets en een chatfunctie in één goed georganiseerde ervaring.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
Breng je teams samen en verenig je workflow. Creëer, werk samen en sla informatie op, allemaal op één plek.
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Asana voor OKR's. Verbind bedrijfsdoelstellingen met het werk dat ze ondersteunt, zodat je teams de juiste dingen gedaan krijgen.

Reviews over Confluence

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,3
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Chris
Chris
Principal Content Strategist
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great way to share content and track project goals and outcomes

5,0 4 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Yashovardhan
Yashovardhan
Business Analyst in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Unlock Seamless Collaboration with Confluence

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

Confluence makes it really easy to write stuff down and work together. You can share all kinds of information like plans, ideas, and technical stuff with your team or even with people outside your team. It's super simple to use and looks really clean. It's made for teams, so everyone can work together in one place, no matter where they are or what time it is. You can do lots of different things with it, like keeping track of different versions of your work and making cool diagrams. The writing part is easy too, and you can add pictures, tables, and other stuff to your pages. It's like having a big blank page where everyone can add their ideas. There are also templates you can use to start your work without starting from scratch every time. You can organize all your stuff in different spaces, so it's easy to find what you need. And because everything is in one place, it's really convenient. When you share your work, lots of people can work on it at the same time. You can give feedback right away and get notifications when someone talks about you or your work. Overall, Confluence is a great tool for teams to work together and share ideas.

Minpunten:

The Pricing is on the expensive side . It can also get difficult to customize . It can also crash sometimes .

Jenny
Manager, Online Learning in VS
Computersoftware, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The best content sharing and collaboration tool

5,0 2 maanden geleden

Pluspunten:

Editing of pages and easy modules to reuse components, filter tables, and more make it a go to app. This had a strong positive impact on our company.

Minpunten:

It would be great to have more voting and whiteboard tools.

Richard
Richard
Learning Development Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great for collaboration, terrible as a knowledge base

3,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: It puts documentation all in one place.

Pluspunten:

We use the cloud version for customer facing knowledge base (KB). A great tool for creating and maintaining documentation and how-to articles. Allows for numerous contributors, there are a lot of add-ons for features and functionality within a document. Syncs well with other Atlassian tools. Theme controls are fairly robust. The search is in depth and comprehensive, returns results from tags and body of a page or article. User community and KB is very helpful and responsive.

Minpunten:

Our users are our customers, so inviting confusing and creating users is convoluted and limited. Once you designate the space as a KB, Confluence should provide user access in a way unique to a KB, but it the invitation process is still worded like a collaboration tool AND emails are NOT customizable. Users get bombarded by emails when a page is updated. The default setting is to have all users automatically watching the entire space, so when any update is made multiple emails are sent. You CANNOT set the user or group defaults for email preferences. SSO capabilities are not available in the cloud version. The user web service is severely limited and does not solve the issue. While there are a ton of add-ons from the marketplace, they are all 3rd party and these can deliver way more than Atlassian's supported offerings. This was a pro, but the con is that they are also limited to what they can tie into. We tried to use a theme from the market place, but it did not support the comprehensive search capabilities, only returned tags. Admin navigation is confusing, I use the product every day, yet I am constantly fumbling around trying to find where to go to do what I'm trying to do.

james
support engineer in VK
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

As a user and an admin what do i like or dislike

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: great go do business tool and used industry wide, has issues such as very slow support and lack of features which can be expanded with costly plugins

Pluspunten:

the ability to control used access is great and to manage different spaces for different situations. we have also been able to use confluence to drive content on hosted web sites driven from confluence spaces with the help of plugins

Minpunten:

plugins are costly, and to make full use you need to use them. These seems to be charged based on how many users you have in confluence rather than how many who would use the plugin. this makes it expansive and there is no way of restricting a plugin to a user group

Eerder overwogen alternatieven: Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Confluence: easier to use that other options available are the industry standard as well as coming with Jira

Soon Kit
Enterprise Resilience Officer in Singapore
Bankwezen, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Professional Software for document and team files sharing

4,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Room for inprovement. But its good security wins it over google doc.

Pluspunten:

Stable software, never crush before. all files are kept secured

Minpunten:

User interface can be made more intuitive.

Eerder overwogen alternatieven: Microsoft SharePoint