Avaza

Avaza

door Avaza Software

Wie gebruikt Avaza?

Avaza wordt gebruikt door allerlei kleine en middelgrote, klantgerichte bedrijven. Het is perfect voor het beheren van interne en klantgerichte projecten, het bijhouden van urenstaten en uitgaven en het verwerken van offertes en facturen.

Wat is Avaza?

Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.

Avaza - Details

Avaza Software

http://www.avaza.com

Opgericht in 2012

Avaza - Prijsoverzicht

Avaza vanaf US$ 9,95/maand. Avaza heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Avaza.

Beginprijs

US$ 9,95/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Avaza

Debiteurenbeheer software
Cheques verwerken
Debiteurengrootboek
Factureren
Gedeeltelijke betalingen
Klantenverhalen
Online betalingsverwerking
Terugkerende facturering
Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
Verwerking van ACH-betalingen
Verwerking van overbetaling
Verzamelingenbeheer
Beheer van ontvangstbewijzen
Controle van goedkeuringsbeheer
Meerdere valuta's
Tijd en onkosten bijhouden
Uitgavencontrole
Vergoedingenbeheer
Workflowbeheer
Aanmaningsbeheer
Aanpasbare facturen
Belastingcalculator
Betalingen verwerken
Contactendatabase
Factureren per uur
Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
Facturering van onvoorziene gevallen
Factureringsportal
Meerdere valuta's
Mobiele betalingen
Online betalingen
Online facturering
Projectfacturering
Beheer van problemen
Fouten bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Ondersteuning van agile-software
Percentage-voltooid bijhouden
Portefeuillebeheer
Priorisering
Resourcebeheer
Roadmaps van producten
Scrum-ondersteuning
Status bijhouden
Taakbeheer
Test- en kwaliteitscontrole
Tijd en onkosten bijhouden
Vereistenbeheer
Administratiebeheer
Automatische facturering
Casusbeheer
Documentbeheer
Kalenderbeheer
Klantenportal
Onkosten bijhouden
Tijd bijhouden
CRM
Documentbeheer
Factureren
Klantenportal
Offertebeheer
Portefeuillebeheer
Projectbeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Voorstellen genereren
Aanpasbare sjablonen
Agile-methodiek
Budgetbeheer
Gantt-grafieken
Ideeënbeheer
Kanban-bord
Klantenportal
Kosten van voltooiing bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Portefeuillebeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Traditionele methodologieën
Beheer van problemen
Budgetbeheer
Dashboard
Mijlpalen bijhouden
Portefeuillebeheer
Projectplanning
Resourcebeheer
Samenwerking
Status bijhouden
Taakbeheer
Tijd en onkosten bijhouden
Vereistenbeheer
Bestanden delen
Campagnebehee
Documentbeheer
Projectbeheer
Samenwerking
Taakbeheer
Tijd bijhouden
Beheer van terugkerende taken
Gamification
Gantt-/tijdlijnweergave
Mobiele toegang
Percentage-voltooid bijhouden
Rapportage en analyse
Samenwerkingstools
Spreadsheetweergave
Subtaken maken
Takenbordweergave
Takenlijstweergave
Tijd bijhouden
Biometrische herkenning
Messaging
Mobiele toegang
Online ponskaart
Payrollbeheer
Ponskaart
Rapportage en analyse
Roosterbeheer
Vakantie en verlof bijhouden
Werknemers bijhouden
Werkstations bijhouden
Ziekteverlof bijhouden
Automatische tijdregistratie
Factureerbare en niet-factureerbare uren
Factureren
Meerdere factureringstarieven
Mobiele tijd bijhouden
Offline time bijhouden
Overurenberekening
Roosterbeheer
Vakantie en verlof bijhouden
Werknemersdatabase
Activiteiten volgen
Factureren
Onkosten bijhouden
Projecten bijhouden
Tijd bijhouden
Tijd bijhouden per klant
Tijd bijhouden per project
Vergoedingenbeheer

Reviews van Avaza

5 van 313 reviews worden weergegeven

In totaal
4.6/5
Gebruiksgemak
4.5/5
Klantenservice
4.7/5
Functies
4.4/5
Waar voor je geld
4.6/5
Santiago A.
Co Editor Chief
Marketing en reclame, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-4-2019

"More than a program, it is an experience for the management of your projects."

Opmerkingen: The internal organization is fundamental to be able to fulfill our own goals, and at the same time, with the clients that believe in our commercial offer. Thanks to Avaza we have managed to engage efforts that were not identified to achieve the internal goals, since we implemented it, our level of communication has reached the best levels of communication, which translates into a reduction of time in activities that in the past They took days or even weeks. Since we worked with Avaza there are no missing links of information, we have reached a point that without Avaza it would take years to achieve.

Pluspunten: One of the things that I liked most, is the interface that they offer to all their users, it is the best for those of us who are more visual when working. Another aspect that many do not know but that I love, is to be able to integrate Avaza with other platforms so that the reach is greater, I have managed to move from one platform to the other without losing time or reducing the value that Avaza gives me. Also, the commercial offer they offer is the most competitive, because you can start your venture without sacrificing all the capital with which you account, and being stable you can know the available improvements so that you achieve new goals within your company. Another functionality that I like, is to be able to have a great integration with email, apart, it allows me to monitor all projects and important events for the company, it is a vital support that greatly improves performance.

Minpunten: It would be unfair to identify negative aspects, because the capabilities that you offer for your work on anything happens, I have reviewed the platform for a long time and to date, I have not found anything that changes my positive perception about Avaza.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-4-2019
Giles S.
Director
Grafisch ontwerp, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-12-2019

"Best project management system out there 5*"

Opmerkingen: Really good on the whole. Love the fact that I can estimate, proj manage and invoice from the same system.

Pluspunten: It's a complete solution and shares most of the best features of it's competitors. The fact that you can not only project manage but also use it for account keeping is a game changer. Very reasonable pricing too. Best product on the market be a LOOOOOONG way!

Minpunten: I use the estimates to generate my projects. If you have to make changes to the estimate (eg. client asks for something additional within a project) you cannot update the project you created and have to make a whole new project and then manually update any time you have captured against tasks. Bit painful that.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-12-2019
Rachel B.
Principal Consultant and Risk Business Analyst
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-2-2020

"All the basic project management needs for a reasonable price"

Opmerkingen: Very easy to use. When in doubt or have questions the support team is very helpful and responds quickly. The live demonstration was very useful and helped answer a lot of my questions.

Pluspunten: I liked that I could have up to 10 users included in the $39.95USD per month fee and that additional users were only $5USD per user per month.
You get all the features for a set monthly price and it is extremely affordable and easy to use.

Minpunten: The only thing that Avaza did not meet in my expectations was the ability to integrate timesheets with QuickBooks. Otherwise, Avaza ticked a lot of boxes that other companies did not.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-2-2020
Juliana W.
Co-Founder
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-12-2019

"Great to have everything from task management to invoicing in one place"

Opmerkingen: Avaza deserves a shout out for their customer service. You can reach them via chat, and you usually get a reply within a few minutes. They have the best service of any vendor I've ever worked with.

Pluspunten: The task management system is robust and easy to learn, so onboarding new people is simple. And for us, a big benefit was going straight from project to invoice. No more importing or exporting information and doubling up on data entry tasks.

Minpunten: Scheduling recurring tasks is currently a little clumsy. You cannot set a task for "First Monday" of the month, for example. However, I'm told they have improved scheduling for recurring tasks in the works by their customer service.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-12-2019
Sarah P.
owner
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-3-2018

"Functional but not a perfect fit"

Pluspunten: I liked the clean structure of Avaza, and the budget features. It's a good option for a business who doesn't rely heavily on project management to drive their productivity. Their customer service was very helpful though when I was letting them know we were going in another direction and they genuinely seemed to want to know what was driving our decision.

Minpunten: We run a marketing/PR based business, and we were looking for a one-stop-shop project management and back office system. While we knew that was a long shot, we tried Avaza for several months and even gave them a second go when our current system wasn't doing everything we needed as well. I would have liked to see Avaza have different dashboard customization views so we could tailor the system to be more project centered instead of a financial view upon logging in. Since we use a different billing and accounting software, this data on our dashboard would remain blank and the dashboard wouldn't even be utilized. Also by the time we added all of our employees and contractors to have timesheet accessibility, we would have been paying a lot more in extra monthly fees than we were looking to spend. It just started really adding up for us when other software companies offer these options within their pricing tiers.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-3-2018