Wat is Avaza?

Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.

Wie gebruikt Avaza?

Avaza wordt gebruikt door allerlei kleine en middelgrote, klantgerichte bedrijven. Het is perfect voor het beheren van interne en klantgerichte projecten, het bijhouden van urenstaten en uitgaven en het verwerken van offertes en facturen.

Avaza Software - 1 Avaza Software - 2 Avaza Software - 3 Avaza Software - 4 Avaza Software - 5

Twijfel je over Avaza? Vergelijk met een populair alternatief

Avaza

4,6 (390)
Avaza
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 11,95
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
185
39
4,6 (390)
4,7 (390)
4,7 (390)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 8,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
450
34
4,5 (3.103)
4,3 (3.103)
4,5 (3.103)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Avaza

Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Meer informatie over Forecast
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
LiquidPlanner biedt teams een betere manier om werk te plannen en uit te voeren.
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
De beste cloudgebaseerde oplossing voor boekhouding en financieel beheer op het Salesforce-platform. Ontworpen voor SALESFORCE KLANTEN met meer dan 100 MEDEWERKERS.
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten.
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Eén platform voor al je projectmanagementbehoeften; van offertes tot urenstaten, het bijhouden van projecten en kostenberekening, rapportage en meer.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Podio is de nieuwe manier voor teams om te communiceren, organiseren en werk gedaan te krijgen. Gratis voor maximaal 10 gebruikers.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
Eén app om je gehele bedrijf te beheren.
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
An online invoice billing software which allows you to manage and track your invoicing data.

Reviews over Avaza

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,7
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
67%
4
28%
3
5%
Taryn
Relationship Coach
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
E-learning, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Freelancer Life Saver

4,0 2 maanden geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Juliana
Juliana
Co-Founder in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great to have everything from task management to invoicing in one place

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Avaza deserves a shout out for their customer service. You can reach them via chat, and you usually get a reply within a few minutes. They have the best service of any vendor I've ever worked with.

Pluspunten:

The task management system is robust and easy to learn, so onboarding new people is simple. And for us, a big benefit was going straight from project to invoice. No more importing or exporting information and doubling up on data entry tasks.

Minpunten:

Scheduling recurring tasks is currently a little clumsy. You cannot set a task for "First Monday" of the month, for example. However, I'm told they have improved scheduling for recurring tasks in the works by their customer service.

Denise
Denise
Marketing Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Work smart with this great PM software

4,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: There are both hard-working teams and smart ones. In this case, the latter is more accurate; Avaza is an excellent tool for any group working on numerous projects together, especially those with a high volume of interrelated tasks. Time tracking for teams, individual work hours, and even smaller tasks and subtasks are all included.

Pluspunten:

Avaza is mostly utilized by our company for PM and tasks. By removing mundane, time-consuming tasks, it frees up a significant amount of our time each week. Our actions are closely tracked and evaluated by Avaza. The process aids in locating bottlenecks and other trouble spots. Avaza is vital to the smooth functioning of our Admin, BD, and TS departments.

Minpunten:

Although the quoting mechanism is solid, it lacks the adaptability necessary for our purposes. We'd love it if large projects could be broken up into stages. It would be nice if screenshots of attached images could be shown in the chat window.

Sarah
owner in VS
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Functional but not a perfect fit

3,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

I liked the clean structure of Avaza, and the budget features. It's a good option for a business who doesn't rely heavily on project management to drive their productivity. Their customer service was very helpful though when I was letting them know we were going in another direction and they genuinely seemed to want to know what was driving our decision.

Minpunten:

We run a marketing/PR based business, and we were looking for a one-stop-shop project management and back office system. While we knew that was a long shot, we tried Avaza for several months and even gave them a second go when our current system wasn't doing everything we needed as well. I would have liked to see Avaza have different dashboard customization views so we could tailor the system to be more project centered instead of a financial view upon logging in. Since we use a different billing and accounting software, this data on our dashboard would remain blank and the dashboard wouldn't even be utilized. Also by the time we added all of our employees and contractors to have timesheet accessibility, we would have been paying a lot more in extra monthly fees than we were looking to spend. It just started really adding up for us when other software companies offer these options within their pricing tiers.

Reactie Avaza Software

2 jaar geleden

Hi Sarah, thanks for your feedback. Avaza rolled out a fully customizable account dashboard some time back. User can add and remove dashboard widgets as they wish. We plan to add to the widget library over time. As for pricing, we believe Avaza is one of the most price competitive product in the market.

Taryn
Healing Trauma Coach in VS
E-learning, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Freelancer Life Saver

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

As a freelancer who has to track time differently for each job and everyone wants invoices done a different way, Avaza has been so helpful. Not only does it help when it comes to invoicing to keep things organized, but the time tracking has helped me understand how long tasks are taking me and HOW I'm spending my days and make adjustments from there. An essential tool for freelancers and those curious about their task/time habits. Also, it's free. Rarely do you find good quality FREE products but Avaza is one of the good ones!

Minpunten:

Getting invoices the way I want them is still a trial and error. I wish when I went to adjust how I want the invoice displayed that it would remove what's currently in there and redisplay with the new conditions. However, it just adds the same tasks/hours in a new format so it doubles up instead of replacing the old format.

Kristin
President in VS
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Incredibly intuitive and efficient

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: We needed a tool that our operations people and other team members could use to enter their time, create estimates, projects, and invoices, and communicate easily between workers and approvers. This program was built by people who understand what is needed to support a proper project management workflow. Absolutely no complaints.

Pluspunten:

We can move smoothly from estimate to projects/tasks to invoicing in a click. Everything is obvious, smooth, uncluttered. Nothing is hidden behind nested menus or un-obvious navigational labels. Best project management software I've tested, and I've tested dozens.

Minpunten:

Nothing. And if we ever have a question or issue, customer support is fantastic.