Wie gebruikt deze software?

Avaza is used by all manner of small and medium-sized client-focused businesses. It's perfect for managing internal & customer-facing projects, tracking timesheets & expenses, quoting & invoicing

Gemiddelde scores

250 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4.5 / 5
  • Klantenservice 4.5 / 5
  • Functies 4.5 / 5
  • Waar voor je geld 4.5 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 9,95/maand
    Zie de prijsinformatie
  • Gratis versie Ja
  • Gratis proefversie Ja, vraag een gratis proefversie aan
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Live online
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Avaza Software
  • http://www.avaza.com
  • Opgericht in 2012

Over Avaza

Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device.

Functies van Avaza

  • Accountancybedrijven
  • Beheer van vaste activa
  • Belastingbeheer
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Factureren
  • Fondsadministratie
  • Inkooporders
  • Nonprofits
  • Onkosten bijhouden
  • Overheidsinstellingen
  • Payrollbeheer
  • Projectadministratie
  • Toetsing van bankgegevens
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Cheques verwerken
  • Factuurverwerking
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Online betalingsverwerking
  • Terugkerende facturering
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Verwerking van overbetaling
  • Verzamelingenbeheer
  • Bestanden delen
  • Campagnebehee
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Aanmaningsbeheer
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingcalculator
  • Betalingen verwerken
  • Contactendatabase
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factureringsportal
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Projectfacturering
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Factuurbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Tijd bijhouden
  • Uitgavencontrole
  • Uploaden van ontvangstbewijzen
  • Vergoedingenbeheer
  • Workflowbeheer
  • Beheer van problemen
  • Fouten bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Ondersteuning van agile-software
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Priorisering
  • Resourcebeheer
  • Roadmaps van producten
  • Scrum-ondersteuning
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Vereistenbeheer
  • Accounts volgen
  • Casusbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Klantverhalen
  • Onkosten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Voorschotten factureren
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Factureren
  • Klantenportal
  • Offertebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Voorstellen genereren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Agile-methodiek
  • Budgetbeheer
  • Gantt-grafieken
  • Ideeënbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Traditionele methodologieën
  • Beheer van problemen
  • Budgetbeheer
  • Dashboard
  • Mijlpalen bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Resourcebeheer
  • Samenwerking
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Vereistenbeheer
  • Beheer van terugkerende taken
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mobiele toegang
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Spreadsheetweergave
  • Subtaken maken
  • Takenbordweergave
  • Takenlijstweergave
  • Tijd bijhouden
  • Biometrische herkenning
  • Messaging
  • Mobiele toegang
  • Online ponskaart
  • Payrollbeheer
  • Personeel bijhouden op uurbasis
  • Ponskaart
  • Rapportage en analyse
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Werknemers bijhouden
  • Werkstations bijhouden
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Automatische tijdregistratie
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Offline time bijhouden
  • Overurenberekening
  • Roosterbeheer
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Activiteiten volgen
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Projecten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Vergoedingenbeheer

Aanbevolen producten

De nuttigste reviews van Avaza

More than a program, it is an experience for the management of your projects.

Vertalen met Google Beoordeeld op 13-4-2019
Santiago A.
Co Editor Chief
Marketing en reclame, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: The internal organization is fundamental to be able to fulfill our own goals, and at the same time, with the clients that believe in our commercial offer. Thanks to Avaza we have managed to engage efforts that were not identified to achieve the internal goals, since we implemented it, our level of communication has reached the best levels of communication, which translates into a reduction of time in activities that in the past They took days or even weeks. Since we worked with Avaza there are no missing links of information, we have reached a point that without Avaza it would take years to achieve.

Pluspunten: One of the things that I liked most, is the interface that they offer to all their users, it is the best for those of us who are more visual when working. Another aspect that many do not know but that I love, is to be able to integrate Avaza with other platforms so that the reach is greater, I have managed to move from one platform to the other without losing time or reducing the value that Avaza gives me. Also, the commercial offer they offer is the most competitive, because you can start your venture without sacrificing all the capital with which you account, and being stable you can know the available improvements so that you achieve new goals within your company. Another functionality that I like, is to be able to have a great integration with email, apart, it allows me to monitor all projects and important events for the company, it is a vital support that greatly improves performance.

Minpunten: It would be unfair to identify negative aspects, because the capabilities that you offer for your work on anything happens, I have reviewed the platform for a long time and to date, I have not found anything that changes my positive perception about Avaza.

We as a startup company were looking for 360 degree solution.

Vertalen met Google Beoordeeld op 12-4-2018
Jitendra S.
CEO
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Our startup company PowerPoint Geek. We started using this software from day 1. In between we tried another software and our customers were not happy. The reason was they were not able to pay from other software. Our customer asked to send invoice from Avaza only. As they find it very easy to make payment online from the direct invoice web version link.

Pluspunten: We found Avaza from google. First we tried a free trial and after that we subscribe for premium. We send customer estimates and invoices from Avaza. Also, whenever someone approves or disapprove estimates is done directly from the online web version of estimates. When we send customer a invoice, he can directly make paypal payment from the web version and it get updated directly to our dashboard. Now we have started using projects to assign task to our designer and that also work great. Live support are quick to reply. PowerPoint Geek are permanent member of this software and we are quite comfortable in using this software.

Minpunten: No Cons. Really good online software. We have tried many other and found this to be the best. So no cons at all.

Lees meer reviews