Wat is Avaza?

Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.

Wie gebruikt Avaza?

Avaza wordt gebruikt door allerlei kleine en middelgrote, klantgerichte bedrijven. Het is perfect voor het beheren van interne en klantgerichte projecten, het bijhouden van urenstaten en uitgaven en het verwerken van offertes en facturen.

Waar kan Avaza worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Avaza Software
  • Gevestigd in Neutral Bay, Australië
  • Opgericht in 2012
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 12 andere

Talen

Engels

prijzen van Avaza

Beginprijs:

US$ 11,95/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Avaza heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Avaza heeft een betaalde versie vanaf US$ 11,95/maand.

Over de leverancier

  • Avaza Software
  • Gevestigd in Neutral Bay, Australië
  • Opgericht in 2012
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 12 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Avaza

Avaza Software - 1
Avaza Software - 2
Avaza Software - 3
Avaza Software - 4
Avaza Software - 5
Nog 5 andere bekijken
Avaza Software - 1
Avaza Software - 2
Avaza Software - 3
Avaza Software - 4
Avaza Software - 5

Vergelijk de kosten van Avaza met soortgelijke producten

US$ 11,95/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 10,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 13,49/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 5,00/jaar
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Avaza

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Automatische tijdregistratie
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van problemen
  • Belastingberekening
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Debiteuren
  • Debiteurengrootboek
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurgeschiedenis
  • Financieel beheer
  • Financiële verslaglegging
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herhaalfacturering
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Live chatten
  • Meerdere valuta's
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online tijdklok
  • Online tijdregistratie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vergoedingenbeheer
  • Verwerking van overbetaling
  • Voor IT-project management
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Avaza

ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web. Meer informatie over MeisterTask
Online tijdregistratiesoftware, ideaal voor iedereen die op zoek is naar een flexibele oplossing om tijd bij te houden, het bedrijf te analyseren of facturen te verzenden aan klanten. Meer informatie over Harvest
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Beheer je projecten en krijg volledig inzicht in projecten, resources en de pijplijn, allemaal binnen Salesforce - met behulp van FinancialForce PSA
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro

Reviews over Avaza

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,7
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
67%
4
28%
3
5%
Juliana W.
Juliana W.
Co-Founder in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great to have everything from task management to invoicing in one place

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: Avaza deserves a shout out for their customer service. You can reach them via chat, and you usually get a reply within a few minutes. They have the best service of any vendor I've ever worked with.

Pluspunten:

The task management system is robust and easy to learn, so onboarding new people is simple. And for us, a big benefit was going straight from project to invoice. No more importing or exporting information and doubling up on data entry tasks.

Minpunten:

Scheduling recurring tasks is currently a little clumsy. You cannot set a task for "First Monday" of the month, for example. However, I'm told they have improved scheduling for recurring tasks in the works by their customer service.

Hanno S.
Hanno S.
Founder in Duitsland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

The most comprehensive free Project Management Tool I know

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: I wanted to plan the founding process of my new agency and AVAZA helped me a lot with it.

Pluspunten:

It's richness on features. Gantt-Charts, easy import and export of data, integrated time tracking.

Minpunten:

It's not as fast and beautiful as other tools.

Jean michel Q.
Managing Director in Mauritius
Machine- en installatiebouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Excellent product

4 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Allows me to get extremely useful insight into our operations on a per project basis

Pluspunten:

Very easy to implement and use, easy time and cost tracking per project, good estimate management

Minpunten:

Tried to upload past timesheets from another software app - failed! WIP management is not as easy as I thought but I am getting there

Sarah P.
owner in VS
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Functional but not a perfect fit

3 4 jaar geleden

Pluspunten:

I liked the clean structure of Avaza, and the budget features. It's a good option for a business who doesn't rely heavily on project management to drive their productivity. Their customer service was very helpful though when I was letting them know we were going in another direction and they genuinely seemed to want to know what was driving our decision.

Minpunten:

We run a marketing/PR based business, and we were looking for a one-stop-shop project management and back office system. While we knew that was a long shot, we tried Avaza for several months and even gave them a second go when our current system wasn't doing everything we needed as well. I would have liked to see Avaza have different dashboard customization views so we could tailor the system to be more project centered instead of a financial view upon logging in. Since we use a different billing and accounting software, this data on our dashboard would remain blank and the dashboard wouldn't even be utilized. Also by the time we added all of our employees and contractors to have timesheet accessibility, we would have been paying a lot more in extra monthly fees than we were looking to spend. It just started really adding up for us when other software companies offer these options within their pricing tiers.

Reactie Avaza Software

2 jaar geleden

Hi Sarah, thanks for your feedback. Avaza rolled out a fully customizable account dashboard some time back. User can add and remove dashboard widgets as they wish. We plan to add to the widget library over time. As for pricing, we believe Avaza is one of the most price competitive product in the market.

Tyler K.
CoFounder in VS
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Avaza - Manage Better

5 3 maanden geleden

Pluspunten:

We loved the time tracking - it's been really helpful for us to track project profitability and individual time tracking. Our team has also really benefitted from the chat features and overall project management capabilities. One key feature was the ability to add clients to specific projects without having to give them access to other projects.

Minpunten:

It's not specific to Avaza, but in general, it's clunky to have so many different tools to chat through - sometimes it's easier to use a different chat or video to give feedback outside of Avaza, but it's nice to