Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Float?

Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen.

Wie gebruikt Float?

Voor agentschappen, studio's en bedrijven die moeten bijhouden wie waar en wanneer aan werkt. Float doet de planning voor teams in meer dan 150 landen.

Float Software - 1
Float Software - 2
Float Software - 3
Float Software - 4

Twijfels over Float? Vergelijk met een populair alternatief

Float

Float

4,5 (1.572)
US$ 7,50
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
113
12
4,5 (1.572)
4,4 (1.572)
4,5 (1.572)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 7,75
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
158
20
4,0 (13.378)
4,3 (13.378)
4,2 (13.378)

Andere goede alternatieven voor Float

Scoro
Functies met hoogste score
Rapportage/projecten volgen
Taakbeheer
Taakplanning
MeisterTask
Functies met hoogste score
Taakbeheer
Taakvoortgang bijhouden
Taken bewerken en bijwerken
Jira
Functies met hoogste score
Beheer van problemen
Taakbeheer
Ticketbeheer
monday.com
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Personeelsbeheer
Projectbeheer
When I Work
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Online tijdregistratie
Personeelsplanning
Toggl Plan
Functies met hoogste score
Projectplanning
Rapportage/projecten volgen
Taakbeheer
Resource Management
Functies met hoogste score
Rapportage/projecten volgen
Samenwerkingstools
Paymo
Functies met hoogste score
Facturen opstellen
Online tijdregistratie
Taakbeheer
Hub Planner
Functies met hoogste score
Rapportage/projecten volgen
Samenwerkingstools
Taakbeheer

Reviews over Float

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,5
Functies
4,2
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Peter
Projectmanager
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Easy Ressource Planning Tool

5,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Stephan
Stephan
Head of Digital & Technology in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Float made scheduling a breeze

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Job scheduling across a large team is now much easier. Integrating with our job management tool saves time on timesheet management and ensures jobs don't go over on time.

Pluspunten:

One dashboard, one overview of all resources and it integrates with our job creation tool which makes it super easy for timesheets. Moving jobs to other days is just a drag and drop away.

Minpunten:

It would be awesome, if a job doesn't exist in our job management tool, if float could create it via push.

Remek
Remek
Head of Design in Polen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Design en ontwerp, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

The best app for planning and working with a team

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: I can't imagine working without Float.

Pluspunten:

Clear, minimalistic and great interface with awesome interactions/microinteractions. Integrations with tools like Asana, calendars, collaborations with the team, and simplicity of use! Fantastic mobile apps.

Minpunten:

I don't have any points to add here, I have not had any problems using Float - maybe a desktop application for Mac would be useful ;)

Cagri
Sr. Producer in Italië
Design en ontwerp, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Production Management Software

3,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

It's web based and easy to use. You can track based on projects or people.

Minpunten:

You cannot see the projection of the finance accurately as if team members forget to log their time. This is a big disadvantage and would be the reason why wouldn't recommend.

Alain
iOS Team Lead in Zwitserland
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

The best tool for our purpose, with some issues

4,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

It gives a good overview over the planned projects, even if there are many employees in different teams. The planning, time tracking and reporting features seem to work in a stable manner. Sorting and filtering is done really well.

Minpunten:

There are some UX problems which are just plain weird. Scheduling time for an employee is tedious because the planned time affects the duration and vice-versa. We do our planning on a weekly basis instead of day-to-day, so we're often entering time planned like 0.4h/day which is more complicated than we would like it to be. There are some weird issues with the API as well, where some fields are not being applied correctly, or behavior changes with updates.

Justin
Program Manager in VS
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Perfect for our team

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

Does what it says on the can! The app itself is intuitive, lightweight, and isn't bloated with features. It was easy to set up thanks to a detailed Help Center and a great onboarding team. The Float Community Slack channel is also an excellent resource.

Minpunten:

There are a few additional features I'd like, but the Float team is pretty transparent with their roadmap, so I'm confident most of those will be added in the coming months.