Wie gebruikt deze software?

SMBs using the phone to conduct business (sales or support) on a daily basis

Gemiddelde scores

130 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4.5 / 5
  • Klantenservice 4.5 / 5
  • Functies 4 / 5
  • Waar voor je geld 4 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 30,00/maand
    Zie de prijsinformatie
  • Prijsinformatie Essentials: $30/user/mo. Professional: $50/user/mo. Custom: upon request
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Ja, vraag een gratis proefversie aan
  • Implementatie Geïnstalleerd - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Aircall
  • http://aircall.io
  • Opgericht in 2014

Over Aircall

Aircall is the cloud-based phone system of choice for modern brands of 3+ users. By seamlessly integrating with the most popular CRM and Helpdesk tools, we help sales and support teams communicate clearly and efficiently. Admins can instantly add numbers from 100+ countries, scale their teams according to seasonality, and gain deep insights through real time analytics. Accessible by desktop and mobile app, Aircall is trusted by over 3000 companies worldwide. Start a risk-free trial today!

Functies van Aircall

  • Automatisch nummers kiezen
  • Callcenterbeheer
  • Enquêtes
  • Leads beheren
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepscripts
  • Predictief kiezen
  • Preview dialer
  • Progressief kiessysteem
  • Controle van oproepen
  • IVR en spraakherkenning
  • Mobiele toegang
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Personeelslijst
  • Virtueel callcenter
  • Webvergaderen
  • Campagnebehee
  • Escalatiebeheer
  • Gemengd callcenter
  • Handmatig kiessysteem
  • Inbound callcenter
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Predictief kiezen
  • Progressief kiessysteem
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Wachtrijbeheer
  • Archiveren
  • Bestandsoverdracht
  • Bookmarking van opname
  • Direct ophalen
  • Door gebeurtenissen geactiveerde opname
  • Geplande opname
  • On-demand opnamen
  • Opnemen van gedistribueerde oproepen
  • Oproepen delen
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Video-oproepen opnemen
  • Callcenter
  • Enquêtebeheer
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Meerdere scripts
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Stemaanpassing
  • Tekst naar spraak
  • Voicemail
  • Automatische nummerkiezer
  • Callcenterbeheer
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • Rapportage binnenkomende items
  • Spraak- en data-integratie
  • Telemarketingbeheer
  • Uitgaande rapportage
  • VoIP
  • Belgroepen
  • Contactenbeheer
  • Encryptie
  • Geïntegreerde communicatie
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen in de wacht zetten
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Verbetering van spraakkwaliteit

Aanbevolen producten

De nuttigste reviews van Aircall

The best way to set up a call center and to enable support!

Vertalen met Google Beoordeeld op 26-1-2019
Murali K.
Business Development Manager
Informatietechnologie en -diensten, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
Bron: GetApp
4/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: I could set up a call center in matter of minutes, and it is very easy to use! And the calls that arrive, we can forward to personal mobiles, that has helped us to make sure that we would not lose any important calls. The best part is, we can record and make a note of all the calls, and we can also put up a setting for greetings. The desktop app is self-sufficient to receive calls, and I should say the quality of these calls are just awesome. The customer service team is very responsive, they have quickly got back to us whenever we had any concerns. The application integrates with pipedrive, slack and thereby had helped our staff to stay connected for better support. The application is very much cost effective in comparison to the features it provides.

Minpunten: We need a strong internet to use this application. There are a lot of updates available every now and then, but updating and restarting of the application has become a very irritating task.

Aircall is a great tool for startups and growing businesses alike

Vertalen met Google Beoordeeld op 22-3-2016
Bill H.
Director of Marketing
Entertainment
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
Bron: SoftwareAdvice
5/5
In totaal
4.5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: - Aircall gives me freedom to take calls away from my desk. Using the forward to mobile feature I need not worry that i'll miss something important
- Equally as advantageous, is the feature to track and monitor calls as well as set greetings. This ups the professionalism of the business to new heights. Customers can't believe that we're just a small office working out of Seattle.
- My favorite feature by far is the ability to easily dial out and receive calls via the desktop app. This has really improved our business being able to easily communicate with outside contractors and investors around the world. This is the 21st century, and it's about time we're finally able to communicate like it.

Minpunten: - As this does run on internet connection, calls can be a bit choppy if you don't have the best Wi-Fi. (Which has resulted in the app crashing a couple of times)
- Compared to some other phone services this is a bit pricier because it charges per user.

Lees meer reviews