Wat is C2 ATOM?

C2 ATOM is a cloud-based IT service management (ITSM) solution comprising a self-service portal, a customizable service catalog, a powerful CMDB integrating asset management and fully automated workflows – all adaptable to your needs with zero coding.

C2 ATOM allows you to be efficient quickly, provide the best user experience, and optimize your operational processes.

Facilitate the management of requests, incidents, problems and change by adopting a fully automated ITIL certified structure

Wie gebruikt C2 ATOM?

IT Manager, IT Director, CIO's, system administrators and support technical resources.

Waar kan C2 ATOM worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal)

Over de leverancier

  • Sherweb
  • Opgericht in 2008
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Algerije, Amerikaanse Maagdeneilanden, Australië, België, Brits Indische Oceaanterritorium en nog 29 andere

Talen

Engels, Frans

prijzen van C2 ATOM

Beginprijs:

US$ 40,00/maand
  • Geen gratis proefversie
  • Geen gratis versie

C2 ATOM heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. C2 ATOM heeft een betaalde versie vanaf US$ 40,00/maand.

Over de leverancier

  • Sherweb
  • Opgericht in 2008
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Algerije, Amerikaanse Maagdeneilanden, Australië, België, Brits Indische Oceaanterritorium en nog 29 andere

Talen

Engels, Frans

Video's en afbeeldingen van C2 ATOM

C2 ATOM Software - 1
C2 ATOM Software - 2
C2 ATOM Software - 3
C2 ATOM Software - 4
C2 ATOM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
C2 ATOM-video
C2 ATOM Software - 1
C2 ATOM Software - 2
C2 ATOM Software - 3
C2 ATOM Software - 4
C2 ATOM Software - 5

Vergelijk de kosten van C2 ATOM met soortgelijke producten

C2 ATOM

US$ 40,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 5.500,00/eenmalig
Gratis versie
Gratis proef
US$ 42,00/jaar
Gratis versie
Gratis proef
US$ 65,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van C2 ATOM

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde routing
  • Helpdeskbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Releasebeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veranderingsbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor C2 ATOM

Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
Deepser is een complete ITSM- en ITAM-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, organisatorische processen en activabeheer te optimaliseren.
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Enterprise-class IT-servicebeheertoepassing gebouwd voor multinational organisaties rond Service Integratie en Beheer.
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
USU IT Service Management is a modular, fully ITIL-compliant software suite. It offers everything IT organizsations need.
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
Canfigure is een modulaire IT-oplossing voor servicebeheer en activabeheer gebaseerd op de principes van een bibliotheek voor informatietechnologie-infrastructuur. Canfigure kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost.

Reviews over C2 ATOM

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,4
Functies
4,0
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
46%
4
31%
3
23%
Geverifieerde reviewer
Software Enginner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computer- en netwerkbeveiliging, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great for Automated Testing

5 8 maanden geleden

Opmerkingen: I really enjoy it for my web development. the automated testing is one of the best features

Pluspunten:

It's nice for automated testing and web dev if you need an everyday tool. Once you get used to the hacks, its really fun and easy to use

Minpunten:

There arent much white paper incase you get lost.

Stephen C.
IT Systems Administrator in Canada
Olie en energie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

From the system admin perspective

4 5 jaar geleden

Opmerkingen: With the help of C2 support I installed and maintain our C2 Atom instance. I was not part of the integration team and we have not yet activated the asset tracking portion of the software. What I can comment on is that it is an easy software to install, runs on SQL, the DB schema is easy to understand. They do frequent updates to the software that delivers bug fixes and new features. Their development department has accommodated some of our requests. Support is very helpful and quick to get a hold of. As a user of the system the tickets I receive are easy to understand, well laid out, easy to update and close. This system is not one of the systems that I find myself having to spend a lot of time on which is pretty high praise in my books.

Pluspunten:

The software gets out of my way and allows me to focus on the work it needs to present to me. The system updates are easy to install. Support is easy to get a hold of and resolve my issues.

Minpunten:

It seems to be taking my integration team some time to activate the remaining features. That may not be software related.

Jeremy P.
IT security advisor in Canada
Consumentengoederen, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Evolving Product

3 5 jaar geleden

Opmerkingen: C2 Atom is an evolving product, currently be used within our IT department for both helpdesk support and our internal program development. Highly customisable and easy to use. A negative point is that with an evolving product, well it has growing pains. Bugs and problems occur however the development and support team at C2 is quick and prompt to correct them. To be noted that none of the bugs we have encountered have "broken the system" or lead to productivity loss.

Sandhya L.
Software Developer in Nepal
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Pros and Cons of C2 ATOM

5 vorig jaar

Opmerkingen: My overall experience is really good with Atom as a customer. Without hesitation, I would suggest this method.

Pluspunten:

This is the most robust and wonderfully integrated ITSM I have ever had the ability to use, endorse and build. It has all the functionality that you might think of, and they are easy to use and simple configuration. The unique interface, ease of moving through screens and multiple automation options makes it one of the best web application. The system updates are easy to install and provides supports to resolve issues.

Minpunten:

A weak point is that C2 ATOM has growing pains with an emerging product. There are glitches and concerns, but the production and support team at C2 is swift and prompt to fix them. It lacks customization for various screens and there is complexity in database to prepare reports. It is hard to activate few features of the system which may not be software related. The screen could be more intuitive without more scrolling pages.

Jean B.
It Coodinator in Canada
Overheidsadministratie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

C2 at Town of Candiac

4 5 jaar geleden

Opmerkingen: Helping us to meet ITIL specification for our IT department.
We improve productivity.
Great management of a ton of IT request

Pluspunten:

Web based. Database is on our site Easy to use for our peoples.

Minpunten:

Reporting tool is sometime hard to parameter