Service Fusion

Wie gebruikt Service Fusion?

Dit platform ondersteunt meer dan 3000 kleine en middelgrote buitendienstbedrijven in de sectors van HVAC (heating, ventilation en air conditioning) loodgieters, elektrotechniek, apparaatreparatie, domotica, audiovisueel, slotenmakers, IT en vele andere dienstverlenende sectoren.

Wat is Service Fusion?

Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Schattingen en taken maken en deze binnen 60 seconden inplannen. Factureren en creditcards verwerken. De geschiedenis van klantapparatuur bijhouden, omzet- en commissierapporten uitvoeren. Sms-berichten en e-mailherinneringen naar klanten sturen. Geïntegreerd met QuickBooks Desktop en Online. Geen kosten per gebruiker, geen contracten. Vanaf $ 99 per maand per bedrijf. Vraag vandaag nog een gratis demo aan.

Service Fusion - Details

Service Fusion

http://www.servicefusion.com/

Opgericht in 2014

Service Fusion-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Service Fusion - prijsoverzicht

Service Fusion heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Service Fusion betaalde versie vanaf US$ 99,00/maand.


Beginprijs

US$ 99,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Service Fusion - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Service Fusion

  • Factureren
  • Foto's in rapporten
  • Inspectiebeheer
  • Offertes
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Vegetatie in kaart brengen
  • Voor boom chirurgen

Bekijk de volledige lijst van Arborist software

  • Documentimaging
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Leads beheren
  • Offertes
  • Plannen
  • Productiekosten
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Beveiligingssysteem installatiesoftware

  • Commercieel / industrieel
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostendatabase
  • Leidingenbeheer
  • Materiaalonderzoek
  • Offertes en voorstellen
  • Schatting van overheadkosten
  • Voor aannemers
  • Voormontage
  • Wijzigingsorders

Bekijk de volledige lijst van Calculatiesoftware voor loodgieters

  • Biedingsbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Payrollbeheer
  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Conciërge software

  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Elektrotechniek software

  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Kostendatabase
  • Materiaalonderzoek
  • Offertes en voorstellen
  • Plannen
  • Projectbeheer
  • Wijzigingsorders

Bekijk de volledige lijst van Elektrotechnische calculatiesoftware

  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Contactendatabase
  • Contractbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online tijdklok
  • Plannen
  • Routering
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Field service software

  • Apparatuur bijhouden
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Garanties bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Productiekosten
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Garagedeur software

  • Apparatuuronderhoud
  • Arbeidsloon
  • Beheer van financiën
  • Commercieel/industrieel
  • Factureren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostendatabase
  • Materiaalonderzoek
  • Offertes en voorstellen
  • Plannen

Bekijk de volledige lijst van HVAC-calculatiesoftware

  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van HVAC-software

  • Afspraakplanning
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Landschapsontwerp
  • Offertes
  • Payrollbeheer
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Hoveniers software

  • Apparatuur bijhouden
  • Garanties bijhouden
  • Inventarisatie
  • Onderhoudsplanning
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Onderhoudssoftware voor apparatuur

  • Afspraakplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Klasplanning
  • Multilocatie
  • Personeelsplanning
  • Realtime planning
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Resources plannen
  • Waarschuwingen/Meldingen

Bekijk de volledige lijst van Planning software

  • Beheer van technici
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Software voor buitendienstbeheer

  • CRM
  • Commercieel
  • Controlelijsten en inspecties
  • Factureren
  • Foto's vastleggen
  • Luchtmeting
  • Offertes
  • Plannen
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor dakbedekking

  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Mobiele betalingen
  • Offertes
  • Tijd bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor klusjesmannen

  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Mobiele app
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor loodgieters

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor schoonmaakbedrijven

  • Betalingen verwerken
  • CRM
  • Factureren
  • GPS-tracking
  • Mobiele toegang
  • Plannen
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor slotenmakers

  • Apparatuur bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Online reserveren
  • Plannen
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor tapijtreiniging

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

Bekijk de volledige lijst van Tuinontwerp software

  • Contractbeheer
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Bekijk de volledige lijst van Werkorder software

Service Fusion alternatieven

Meer alternatieven voor Service Fusion

Reviews van Service Fusion

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,5
Klantenservice 4,6
Functies 4,2
Waar voor je geld 4,5

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Brandon V.
Franchise Community Manager
11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-4-2018

"If you have a sales team that is mobile and on the road this is an incredible platform."

Pluspunten: It's very intuitive and has more tools and most businesses will need. It's very easy for salespeople to use and if they are not able to use it that's a good sign that you should be looking for a replacement.

Minpunten: There are a lot of options that can get a little bit overwhelming. The learning curve is a little high but that's due to the fact that there are so many tools available.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-4-2018
Carla R.
Owner
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-3-2020

"Wow, great product and great support!"

Opmerkingen: We were skeptical about switching from one online program to another for our dispatch and billing needs but holy cow, so glad we did! From the beginning they have been so helpful. We can now look customers up by address, phone number, etc... We can add contacts for each job location, as many as we want, we can add service locations with notes, as many as we want... The accounting portion, unpaid invoices etc... is great. Being able to figure out what jobs haven't been billed out is simple. This program is helping us be more efficient, collect money faster and thus buy new equipment sooner. There are so many options with this program, it's truly amazing.

Pluspunten: It is hard to say what we like most about Service Fusion because all the parts work together to help our business function at it's best. Maybe the customer support. They actually want to help us, can help us and know what they are talking about. They give answers instead of the run around, every single time without fail. It is truly amazing and compared to other programs we have used it is night and day the level of expertise and perfection.

Minpunten: The video tutorials. They were a bit torturous. Watching a video of a learning session that lasts a couple of hours while trying to run an emergency service company and take care of customers is asking too much.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-3-2020
Paddy W.
Business Development Manager
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-11-2020

"Love the product but REALLY LOVE the support team - Thank you [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]"

Opmerkingen: Extremely happy.

Pluspunten: The communication tools for both the clients and our techs in the field. We're still learning more great features every day and experimenting. Love how they are constantly adding new features and easy explanations of how to use them. When we have questions, and we often do, the support team is amazing!

Minpunten: We're in the process of learning more about the great features of Fusion. There is a lot here that we're not using yet... yet.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-11-2020
David L.
Owner
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    2 /5
  • Gebruiksgemak
    2 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    3 /5
  • Waar voor je geld
    1 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-3-2017

"This software is not ready for work."

Opmerkingen: First I would begin saying that this software looks great on the demo presentation. But after you start working with it, you dive into a huge pile of issues. We have used this software for several months and the only thing that I can say is "waste of money" besides the monthly payments we have invested hundreds of hours in importing our company's data into the software and setting up the work structure. All along it was a bumpy ride. We started noticing "issues" that were critical for any company's workflow, but when spoke to their tech support, all those "issues" became "features". The tech support people said to me that they are coming out with a new system that had been completely rebuilt from the ground up. When asked when will this system become available, nobody knew. The fact of the matter is that if the software was good, why would they need to redesign it entirely? They know that the system is problematic, but refuse to admit that in public. If you are ready to spend alot of money and time, this could be a great adventure, but if you are looking for a real working field service management software for your business, look elsewhere. Good luck.

Pluspunten: It looks like a perfect fit for our business model. We liked the option that the technician on the field can capture pre and post work signatures.

Minpunten: The technician mobile app does not have any way to work offline. The app is full of bugs and not functunal at all on the field. The online system is very cluttered to work with.

Antwoord van de leverancier

van Service Fusion op 30-3-2017

Hi David:

Thank You for your feedback.

We are not without flaws and we definitely don't claim to accommodate every workflow, but we try very hard to make it work for everyone who decides to give us a shot. We wouldn't have over 1,000 paying customers with a "great demo" alone.

I understand it's important to you, but offline support is a feature, not an issue. There were other things on your list that we simply didn't do. It wasn't a feature that was "broken". It just wasn't available.

Our V2 features more than offline support. It has a built-in VoIP phone system, a CRM, email, progress invoicing & more. Everything our customers asked for. And it uses the latest tech available today, not two years ago. We rebuilt from the ground up because it has a completely different architecture. Phone manufacturers roll out new phones every year not because the last model was bad, but because the new model is better.

I am sorry we couldn't be a great fit for you at this time.

Max

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-3-2017
Jennifer S.
Fiscal Admin.
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 24-9-2020

"Service Tech & Office friendly"

Opmerkingen: They were super about the initial training, and have consistently tried to answer any remaining issues. We began to be able to have our techs collect credit card payments; awesome for both office & customers!! Data from the old system transferred over, mostly without any issues. The continual updates, which are largely in response to customer/user requests is a plus. You don't always get what you want, or as fast as you want it, but they are definitely trying to meet the most important, common user needs.

Pluspunten: Better dispatching than what we had before.

Minpunten: Reports aren't all that they need to be, but can download info to Excel & manipulate most data

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 24-9-2020