Service Fusion

Service Fusion

door Service Fusion

Wie gebruikt Service Fusion?

Dit platform ondersteunt meer dan 3000 kleine en middelgrote buitendienstbedrijven in de sectors van HVAC (heating, ventilation en air conditioning) loodgieters, elektrotechniek, apparaatreparatie, domotica, audiovisueel, slotenmakers, IT en vele andere dienstverlenende sectoren.

Wat is Service Fusion?

Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Schattingen en taken maken en deze binnen 60 seconden inplannen. Factureren en creditcards verwerken. De geschiedenis van klantapparatuur bijhouden, omzet- en commissierapporten uitvoeren. Sms-berichten en e-mailherinneringen naar klanten sturen. Geïntegreerd met QuickBooks Desktop en Online. Geen kosten per gebruiker, geen contracten. Vanaf $ 99 per maand per bedrijf. Vraag vandaag nog een gratis demo aan.

Service Fusion - Details

Service Fusion

http://www.servicefusion.com/

Opgericht in 2014

Service Fusion - Prijsoverzicht

Service Fusion heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Service Fusion betaalde versie vanaf US$ 99,00/maand.

Beginprijs

US$ 99,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Service Fusion

Arborist software
Factureren
Foto's in rapporten
Inspectiebeheer
Offertes
Taakplanning
Terugkerende afspraken
Vegetatie in kaart brengen
Voor boom chirurgen
Documentimaging
Factureren
Klantenbeheer
Leads beheren
Offertes
Plannen
Productiekosten
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Commercieel / industrieel
Gegevens importeren en exporteren
Kostendatabase
Leidingenbeheer
Materiaalonderzoek
Offertes en voorstellen
Schatting van overheadkosten
Voor aannemers
Voormontage
Wijzigingsorders
Contractbeheer
Factureren
Klantenbeheer
Mobiele toegang
Offertes
Plannen
Tijd bijhouden
Voor commerciële en/of industriële installateurs
Werkorderbeheer
Biedingsbeheer
Factureren
Klantenbeheer
Kostendatabase
Materiaalonderzoek
Offertes en voorstellen
Plannen
Projectbeheer
Wijzigingsorders
Betalingen innen in de buitendienst
Contactendatabase
Contractbeheer
Elektronische handtekening
Factureren
Mobiele toegang
Offertes
Online tijdklok
Plannen
Routering
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Apparatuur bijhouden
Contractbeheer
Factureren
Garanties bijhouden
Klantenbeheer
Plannen
Productiekosten
Verzendbeheer
Voorraadbeheer
Apparatuuronderhoud
Arbeidsloon
Beheer van financiën
Commercieel/industrieel
Factureren
Gegevens importeren en exporteren
Kostendatabase
Materiaalonderzoek
Offertes en voorstellen
Plannen
Beheer van technici
Factureren
Inventarisatie
Klantendatabase
Mobiele toegang
Offertes
Onderhoudsplanning
Plannen
Routering
Taakbeheer
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Werkorderbeheer
Afspraakplanning
Contractbeheer
Factureren
Klantendatabase
Landschapsontwerp
Offertes
Payrollbeheer
Routering
Taakbeheer
Tijd bijhouden
Verzendbeheer
Werkorderbeheer
Afspraakplanning
Faciliteitsplanning
Geautomatiseerde planning
Groepsplanning
Klasplanning
Multilocatie
Personeelsplanning
Realtime planning
Reserveringsbeheer voor kamers
Resources plannen
Waarschuwingen/Meldingen
Beheer van technici
Contractbeheer
Factureren
Inventarisatie
Klantendatabase
Mobiele toegang
Routering
Taakbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Werkorderbeheer
Zelfserviceportal
CRM
Commercieel
Controlelijsten en inspecties
Factureren
Foto's vastleggen
Luchtmeting
Offertes
Plannen
Verzendbeheer
Werkorderbeheer
Betalingen verwerken
Elektronische handtekening
Factureren
Mobiele betalingen
Offertes
Tijd bijhouden
Verzendbeheer
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Beheer van technici
Factureren
Klantendatabase
Mobiele app
Offertes
Plannen
Routering
Taakbeheer
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Factureren
Klantendatabase
Mobiele toegang
Offertes
Plannen
Routering
Taakbeheer
Terugkerende afspraken
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Werkorderbeheer
Betalingen verwerken
CRM
Factureren
GPS-tracking
Mobiele toegang
Plannen
Verzendbeheer
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Apparatuur bijhouden
Factureren
Klantenbeheer
Mobiele toegang
Online reserveren
Plannen
Verzendbeheer
Werkorderbeheer
Contractbeheer
Inventarisatie
Klantendatabase
Offertes
Plannen
Preventief onderhoud
Routering
Taakbeheer
Terugkerende afspraken
Verzendbeheer
Werkorders maken

Reviews van Service Fusion

5 van 127 reviews worden weergegeven

In totaal
4,5/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenservice
4,6/5
Functies
4,2/5
Waar voor je geld
4,5/5
Brandon V.
Franchise Community Manager
13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-4-2018

"If you have a sales team that is mobile and on the road this is an incredible platform."

Pluspunten: It's very intuitive and has more tools and most businesses will need. It's very easy for salespeople to use and if they are not able to use it that's a good sign that you should be looking for a replacement.

Minpunten: There are a lot of options that can get a little bit overwhelming. The learning curve is a little high but that's due to the fact that there are so many tools available.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-4-2018
Makenzie G.
Administrative Assistant
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-9-2019

"Dispatch Made Easy "

Opmerkingen: I really enjoy Service Fusion. It stands out among the crowd of dispatch software. Other programs I had used were glitchy and ended up causing me to spend more time fixing the problem then getting actual work done. One thing that deserves mention is SF's amazing customer service. I cannot sing his ( our tech) praises enough. This man deserves a raise, as he is always helpful, and actually interested in ME , not just work!!

Pluspunten: My favorite thing about this software is how easy it is to create/schedule jobs. The way they are displayed on the dispatch board so that I can see what is scheduled but unassigned, what has been dispatched, and what needs a follow up. I also enjoy how easy the software is for the techs and the fact that there is a space for all the information we are interested in collecting (i.e. equipment type)

Minpunten: The one thing I really dislike about this software is how difficult it is to just get a simple list of the VIP customers or maintenance contracts. Previously we used FieldEdge and all I had to do was simply hit "Maintenance Contract Customers" and it would list all the contracts- when they were purchased, when they expired, and if they had previously been on contract and failed to renew. I don't like the fact that I have to put in the dates what not. I just want an easy one-click button.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-9-2019
Kayla M.
owner
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-6-2020

"Service Fusion Has Made My Life Easier"

Pluspunten: First off the best customer support you can get. Its easy to use, SF is always looking for upgrades and making it more functional for their customers.

Minpunten: There's always things to improve, but its great that SF takes feedback and makes something out of it

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-6-2020
Aaron S.
Owner
Facilitaire diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    2/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    2/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-7-2019

"Another Broken Software With Crappy Back-End Support"

Opmerkingen: Mostly negative. Its been really rough for us trying to build and grow our company using this platform because there have been so many problems with the functionality of key workflows processes. The software is heavily marketed as a POS option for HVAC, Electrical, & Plumbing Companies but based on our experience it not able to handle their processes effectively and there is no fix in sight. It's extremely lacking in several key areas and service fusion management doesn't seem to care at all about the issues we have reported. We would highly recommend you steer clear of this company until they get their act together

Pluspunten: It customizable and pretty user-friendly

Minpunten: The bugs and workflow problems NEVER get fixed. We have been reporting issues and asking for fixes to them for over 3 years now and practically NOTHING we have asked for has been done. Customer service reps just say that they will pass the issue onto the developers but then nothing ever happens. V2 just keeps getting promised as the fix-all, but somehow how I doubt it's going to be without major issues itself

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-7-2019
Carla R.
Owner
Bouw, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-3-2020

"Wow, great product and great support!"

Opmerkingen: We were skeptical about switching from one online program to another for our dispatch and billing needs but holy cow, so glad we did! From the beginning they have been so helpful. We can now look customers up by address, phone number, etc... We can add contacts for each job location, as many as we want, we can add service locations with notes, as many as we want... The accounting portion, unpaid invoices etc... is great. Being able to figure out what jobs haven't been billed out is simple. This program is helping us be more efficient, collect money faster and thus buy new equipment sooner. There are so many options with this program, it's truly amazing.

Pluspunten: It is hard to say what we like most about Service Fusion because all the parts work together to help our business function at it's best. Maybe the customer support. They actually want to help us, can help us and know what they are talking about. They give answers instead of the run around, every single time without fail. It is truly amazing and compared to other programs we have used it is night and day the level of expertise and perfection.

Minpunten: The video tutorials. They were a bit torturous. Watching a video of a learning session that lasts a couple of hours while trying to run an emergency service company and take care of customers is asking too much.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-3-2020