Accelo

Accelo

door Accelo

Wie gebruikt deze software?

Voor elke professionele dienstenorganisatie die klanten van dienst is en facturen indient voor bestede tijd. Accelo stroomlijnt alle klantenserviceprocessen op één plek en beheert teamplanningen en projecten.

Gemiddelde scores

130 beoordelingen
  • In totaal 4.4/5
  • Gebruiksgemak 4.1/5
  • Klantenservice 4.4/5
  • Functies 4.4/5
  • Waar voor je geld 4.3/5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 39,00/maand
  • Gratis versie Ja
  • Gratis proef Ja
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Accelo
  • https://www.accelo.com/
  • Opgericht in 2011

Over Accelo

Accelo combineert de belangrijkste behoeften van projectplanning, tracering en samenwerking op één platform en maakt het vervolgens eenvoudig om in realtime werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden en budgetten en winstgevendheid te bekijken. Met ondersteuning voor zowel traditionele als flexibele projectmanagementmethodes. Accelo Projects helpt je zicht te krijgen op de prestaties van elk project en de beschikbaarheid van resources, zodat je moeiteloos op tijd het werk kunt leveren dat je klanten waarderen!

Functies van Accelo

  • CRM
  • Factureren
  • Financieel beheer
  • Inkoop
  • Leveranciersbeheer
  • Marketingmanagement
  • Orderbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Projectbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Trainingsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van verkooppipeline
  • Contractbeheer
  • Klanten volgen
  • Offertes en voorstellen
  • Plannen
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadscoring
  • Mobiele toegang
  • Offertes en voorstellen
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Documenten opslaan
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadscoring
  • Live chatten
  • Offertes en voorstellen
  • Prognose
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Aanmaningsbeheer
  • Aanpasbare facturen
  • Belastingcalculator
  • Betalingen verwerken
  • Contactendatabase
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factureringsportal
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele betalingen
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Projectfacturering
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Capaciteitscontrole
  • Kleurcodering
  • Mijlpalen bijhouden
  • Sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Beheer van IT-assets
  • Contractbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Releasebeheer
  • Servicecatalogus
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Assets volgen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Projectbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Zelfserviceportal
  • Auditing van problemen
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Uitgifteplanning
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • KPI-controle
  • Mijlpalen bijhouden
  • Multi-board
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Roadmapping
  • Samenwerkingstools
  • Scrum-ondersteuning
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • A/B-tests
  • Campagnebehee
  • Drip -campagnes
  • Leadmeldingen
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Leadsegmentering
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Bronnen bijhouden
  • Campagnebehee
  • Interactie bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Leadsegmentering
  • Pipelinebeheer
  • Tools voor exploratie
  • Back-up en herstel
  • Beheer van problemen
  • CRM
  • Dashboard
  • Externe toegang
  • Factureren
  • Helpdesk
  • Live chatten
  • Patchbeheer
  • Plannen
  • Projectbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Kennisbeheer
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Factureren
  • Klantenportal
  • Offertebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectbeheer
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Voorstellen genereren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Agile-methodiek
  • Budgetbeheer
  • Gantt-grafieken
  • Ideeënbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Traditionele methodologieën
  • Gantt-grafieken
  • Kanban-bord
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Samenwerkingstools
  • Status bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Bestanden delen
  • Campagnebehee
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Beheer van bezettingsgraad
  • Capaciteitsbeheer
  • Gefilterd zoeken
  • Gegevensvisualisatie
  • Personeelsplanning
  • Slepen en neerzetten
  • Toewijzing van resources
  • Vaardigheden bijhouden
  • Voorspellen van de vraag
  • Backlog-beheer
  • Dagelijkse rapporten
  • Iteratiebeheer
  • KPI-controle
  • Mijlpalen bijhouden
  • Priorisering
  • Raad voor samenwerking
  • Releaseplanning
  • Roadmapping
  • Sprint planning
  • Taakbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Beheer van terugkerende taken
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mobiele toegang
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Spreadsheetweergave
  • Subtaken maken
  • Takenbordweergave
  • Takenlijstweergave
  • Tijd bijhouden
  • Automatische tijdregistratie
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Offline time bijhouden
  • Overurenberekening
  • Roosterbeheer
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Activiteiten volgen
  • Factureren
  • Onkosten bijhouden
  • Projecten bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Vergoedingenbeheer
  • Aanpasbaar dashboard
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Compliance bijhouden
  • Documentbeheer
  • Formulierbeheer
  • Grafische workfloweditor
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Taakbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Workflowconfiguratie

De nuttigste reviews van Accelo

Ongoing clever innovation keeps this product fresh

Beoordeeld op 2-11-2016
Rob L.
Principal Consultant
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
Bron: GetApp
5/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Accelo solves the problem of double handling data when progressing clients from sales to work in progress and maintaining ongoing work for that client. This saves time and cost... In the past we had to re-enter the contact details from a CRM, after the lead became a client, into a Project Management system, for service delivery, then into a Support tool, to manage ongoing work. A single license with Accelo was cheaper, than other software systems combined.

Pluspunten: I like that Accelo combines almost all facets of my business in one application. Not only do I get CRM & sales capability, I also get job/task tracking, project management, support ticketing, and billing! There is integration with key third party apps so I rarely have to go anywhere else to run the business.
I also like the user community engagement and level of communication to keep informed on product development.

Minpunten: It is hard to dislike anything given all the recent improvements, but next I'd like to see a payroll feature, so either I can export timesheet data to a third party application or run a payroll process within Accelo.

THE Project Management Tool to Use

Beoordeeld op 26-4-2019
Geverifieerde reviewer
Marketing Account Manager
Horeca, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: It is easy to create new projects in minutes with saved project templates. The gant chart view makes it easy to adjust timelines and due dates. You can alert teammates when their task is ready to start, and the task dashboard makes it easy for you to view your tasks for the day/week.

Minpunten: The schedule view is not useful as is. Currently the schedule view will show how many hours of work you have for a given day. 1) You need to have a time set for the task in order to see this properly listed in the schedule view, 2) If you have a task that takes 3 hours, but you have it spread over 3 days it allocates 1 hour per day on the schedule view. If it's day 3, and that task had not been identified as started and no time logged it should show 3 hours of work on that day - but instead it still shows the 1 hour. If that logic were set properly it would make this schedule view much more useful. There is also a major issue with setting project schedules, you need to be sure to lock-in the dates otherwise your project dates keep adjusting until you start. It can really screw things up if you don't have that set right away.

Speed things up

Beoordeeld op 16-12-2019
Hugo N.
Technology Consultant
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: In general is a pleasant experience. It just works and it's easy to use.

Pluspunten: It's easy to find the projects I'm working on, keep a track of my time and provide report about my billing time. Really useful to coordinate time with my team.

Minpunten: Maybe the only thing I didn't like much, is that I can change some info on my daily reports and I need to open them on a separate tab to do so.

The Best CRM!

Beoordeeld op 6-11-2019
Meredith C.
COO
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We've centralized several different services into a single place with Accelo streamlining our work and eliminating loss of data.

Pluspunten: Ease of use, completely customizable, thoughtful and useful features!

Minpunten: I wish I would have found it so much earlier than I did!

Accelo is packed with features and customizations, but still falls short

Beoordeeld op 25-4-2018
Keyana K.
Internal Operations Assistant
Internet, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
3/5
Functies en functionaliteit
3/5
Klantenondersteuning
3/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: The UI is actually not so bad; it's bright and modern, and menu options are well-placed. (That is, most items are located exactly where you'd think they should be.) This is extremely helpful when building complex projects within the platform. Even novices are comfortable using Accelo after about a week, in most cases.

Minpunten: The sync with QuickBooks Online is awesome in theory, as my company requires that connection for invoices that are attached to projects within Accelo. However, that sync tends to break more often than it should. This is typically an issue when modifying ledger items and our chart of accounts in QuickBooks Online... Which, we HAVE to make the changes in QBO first, rather than the other way around. As a company with MANY products and services offerings that are updated around the beginning of every year, this is generally a nightmare.

Antwoord van de leverancier

van Accelo op 29-8-2019

Hi Keyana, thanks for your review, and sorry for the headache/frustration around keeping QBO and Accelo in sync.

When we set out to build the accounting integration we wanted to make sure that invoices created in Accelo would sync automatically into QBO (and Xero). The challenge with achieving this of course is that we have to fit in *exactly* with the API requirements and options/fields that are required fields in these powerful platforms. While we have admin features on our side to refresh/update things like items and ledger codes, we know that having to remember to keep the two products in sync from an admin perspective is a pain when it doesn't work.

The good news is that we're well over half way rebuilding our integration to support webhooks and automatic streaming/updating of changes from QBO (and Xero) into Accelo. This has the potential downside that a change made in your accounting system will confuse someone working in Accelo, but we think it is worth it to automate things

Lees meer reviews