Wat is Accelo?

Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen.

Wie gebruikt Accelo?

Voor elke professionele dienstenorganisatie die klanten van dienst is en facturen indient voor bestede tijd. Accelo stroomlijnt alle klantenserviceprocessen op één plek en beheert teamplanningen en projecten.

Accelo-video Accelo Software - 1 Accelo Software - 2 Accelo Software - 3 Accelo Software - 4 Accelo Software - 5

Twijfel je over Accelo? Vergelijk met een populair alternatief

Accelo

4,4 (148)
Accelo
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 24,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
201
29
4,1 (148)
4,3 (148)
4,4 (148)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Meeste beoordelingen
US$ 7,50
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
153
20
4,0 (12.718)
4,3 (12.718)
4,2 (12.718)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Accelo

Gesponsord
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Biedt e-mailtracking, zoeken in prospectdatabases, realtime delen van presentaties, automatische kiesfunctie met gespreksopname en -registratie. Meer informatie over HubSpot Sales Hub
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Easy Projects is een cloudgebaseerd PPM-platform voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en grote ondernemingen.
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Amicus, de toonaangevende software voor praktijkbeheer, integreert je informatie in een enkel systeem voor het verbeteren van de efficiëntie en het rendement.
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Eén platform voor al je projectmanagementbehoeften; van offertes tot urenstaten, het bijhouden van projecten en kostenberekening, rapportage en meer.
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.

Reviews over Accelo

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,4
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Meredith
Meredith
COO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

The Best CRM!

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: We've centralized several different services into a single place with Accelo streamlining our work and eliminating loss of data.

Pluspunten:

Ease of use, completely customizable, thoughtful and useful features!

Minpunten:

I wish I would have found it so much earlier than I did!

Jessica
Jessica
Game Programmer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Helps me stay on top of things and simplify my workload

4,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: Accelo helps me keep track of existing projects and give assignments to the right people. What I like most about it is how easy it is to see what the current status is at any given time. Having access to our company's email is a benefit to us as well, since we use the email integration.

Pluspunten:

One of the nicest features is the ability to attach email threads to specific clients or projects inside a company. In our previous program, we had to duplicate task lists and pray we didn't mess anything up by not being able to create project templates.

Minpunten:

To have a good overview of the billing dashboard, you presently have to rely on the usage of filters, which isn't enough. At a glance, I'd want to know if an invoice has been delivered, received, and paid. The mobile app comes in second, but it falls well short of the online version in terms of functionality and is in desperate need of some love and care.

Keyana
Keyana
Internal Operations Assistant in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Accelo is packed with features and customizations, but still falls short

3,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

The UI is actually not so bad; it's bright and modern, and menu options are well-placed. (That is, most items are located exactly where you'd think they should be.) This is extremely helpful when building complex projects within the platform. Even novices are comfortable using Accelo after about a week, in most cases.

Minpunten:

The sync with QuickBooks Online is awesome in theory, as my company requires that connection for invoices that are attached to projects within Accelo. However, that sync tends to break more often than it should. This is typically an issue when modifying ledger items and our chart of accounts in QuickBooks Online... Which, we HAVE to make the changes in QBO first, rather than the other way around. As a company with MANY products and services offerings that are updated around the beginning of every year, this is generally a nightmare.

Reactie Accelo

3 jaar geleden

Hi Keyana, thanks for your review, and sorry for the headache/frustration around keeping QBO and Accelo in sync. When we set out to build the accounting integration we wanted to make sure that invoices created in Accelo would sync automatically into QBO (and Xero). The challenge with achieving this of course is that we have to fit in *exactly* with the API requirements and options/fields that are required fields in these powerful platforms. While we have admin features on our side to refresh/update things like items and ledger codes, we know that having to remember to keep the two products in sync from an admin perspective is a pain when it doesn't work. The good news is that we're well over half way rebuilding our integration to support webhooks and automatic streaming/updating of changes from QBO (and Xero) into Accelo. This has the potential downside that a change made in your accounting system will confuse someone working in Accelo, but we think it is worth it to automate things

Shahidul
Shahidul
Project Management Expert in Bangladesh
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A Wonderful Project Management Software!

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

It kind of changed a whole lot of my teams work ethic, and system. Helper us immensely with unique set of features, especially, syncing schedules, result tracking.

Minpunten:

Nothing much really. Just that the pricing is on the higher side. Not a deal breaker though.

Reactie Accelo

3 maanden geleden

Hi Shahidul, thank you for taking the time to leave a review! We're so glad to hear that Accelo's unique features are helping your team manage schedules and track results. Thank you again for your feedback!

Denise
Denise
Marketing Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Accelo is the perfect tool for our projects

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Accelo is used to manage the whole project lifecycle, from creating tasks and allocating them to team members to tracking time and expenses. This program is great since it allows us to organize all of our customer information in one place, including notes, invoices, payments, and open tasks. When used together with other applications, such as Xero, Salesforce's sales cloud, PayPal, MailChimp, and social media platforms, it allows for optimal project growth.

Pluspunten:

I appreciate how flexible it is, since we are able to make changes to things like invoicing, branding, reports, and marketing campaign templates. It offers a full invoicing section where we can make our own invoices and modify existing ones, as well as invoice online and connect to Xero. The Gantt chart allows us to see the status of each work and the amount of time it takes in real time, and it makes it easy to create, assign, and track tasks for team members.

Minpunten:

All of the software's modules have received glowing recommendations from the many departments that have used them. This is because the software is user-friendly and straightforward, easily adjusting to the specific requirements of each business and each project.