Wie gebruikt innRoad?

innRoad is een cloudgebaseerd PMS dat is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van accommodaties van elke omvang, waaronder hotels, motels, resorts, bed en breakfasts, lodges en campings. Ondersteunt de Verenigde Staten, Canada en het VK.

Wat is innRoad?

innRoad is een Software-as-a-Service (SaaS) PMS ontworpen om te voldoen aan de behoeften van horecabedrijven van elke omvang.

Het biedt onafhankelijke panden een beschikbaarheidskalender, een boekingsmodule en een OTA-verbinding. Gebruikers kunnen binnen hetzelfde platform groepsboekingen, tariefinventaris en aanpasbare rapporten beheren.

innRoad is multi-locatie, toegankelijk vanaf elk apparaat of elke locatie en voldoet aan PCI (Payment Card Industry).

innRoad - Details

innRoad

http://www.innroad.com

Opgericht in 2000

innRoad Software - 1
innRoad Software - 2
innRoad Software - 3
innRoad Software - 4
innRoad-video
innRoad Software - 1 - miniatuur
innRoad Software - 2 - miniatuur
innRoad Software - 3 - miniatuur
innRoad Software - 4 - miniatuur

innRoad - prijsoverzicht

innRoad heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. innRoad heeft een betaalde versie vanaf US$ 200,00/maand.


Beginprijs

US$ 200,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

innRoad - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (mobiel)
  • iPhone (mobiel)
  • iPad (mobiel)

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van innRoad

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van gastervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • CRM
  • Cateringbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Enkelvoudig vastgoed
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Frontdeskbeheer
  • GDS/OTA-integratie
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Geïntegreerde boekhouding
  • Huishoudbeheer
  • Inkomstenbeheer
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kamers reserveren
  • Kanaalbeheer
  • Klantendatabase
  • Kortingsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere panden
  • Meerdere valuta's
  • Multilocatie
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Personeelsbeheer
  • Prijs- en margebeheer
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Reviewbeheer
  • Tariefbeheer
  • Verkooppunt
  • Verlengd verblijf
  • Verwerking van creditcards
  • Voor vakantieverhuur
  • Voorraadbeheer
  • Wellness/Activiteitenbeheer

Bekijk de volledige lijst van Hotel software

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van gastervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Communicatie met gasten
  • Contactenbeheer
  • Creditcardbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Eigenaarsverklaringen
  • Elektronische betalingen
  • Factuurbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Herinneringen
  • Huishoudbeheer
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kamers reserveren
  • Kanaalbeheer
  • Klantendatabase
  • Kortingsbeheer
  • Leads beheren
  • Leveranciersbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere valuta's
  • Online reserveren
  • Prijs- en margebeheer
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Scores en reviews
  • Sjabloonbeheer
  • Taakbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Voor vakantieverhuur
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie
  • Websitebeheer
  • Werkorderbeheer
  • WordPress-integratie

Bekijk de volledige lijst van Reserveringssysteem vakantiehuizen

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • CRM
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Evenementplanning
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Groepsreserveringen
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Kanaalbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Notities bij reserveringen
  • Online reserveren
  • Personeelsbeheer
  • Prijs- en margebeheer
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime updates
  • Reserveren van activiteiten
  • Reservering door derden
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Scores en reviews
  • Sms-berichten
  • Tariefbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verwerking van creditcards
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie

Bekijk de volledige lijst van Reserveringssystemen

innRoad alternatieven

Meer alternatieven voor innRoad

Reviews van innRoad

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,4
Klantenservice 4,7
Functies 4,4
Waar voor je geld 4,4

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Carla B.
Carla B.
Sales Manager
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-12-2017

"Customer Service Is The BEST!!!"

Opmerkingen: It was an easy transition from our previous pms. Customer support is excellent.

Pluspunten: The system was really easy to learn and easy to train. I love the immediate customer support response. I can email an issue over and I usually get a call right away. I am very happy with the choice we made.

Minpunten: We did have some hiccups in the beginning but we worked them out. There are some more detailed reports I'd like to be able to get and maybe speed it up some but I know they are still working on it. Overall great for our property.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-12-2017
Baris G.
Hotel Manager
Horeca, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-11-2020

"Once great PM solution with a great customer service"

Opmerkingen: InnRoad needed a alot of training for our staff to be able to be used with its full capability for the beginners who are not familiar with multiple channel management softwares. Customer care representatives are responsive and smart at solving the problems we have faces so far.

Pluspunten: Customer service representatives are pretty familiar with each module of Innroad as if they are a real user of the platform so that they can understand our problems and figure out solutions about the side effects along with the major aspects of the problem that our officials counter. OTA integrations works flowlessly and the updates we have pushed are reflected to all the integrated platforms without delay.

Minpunten: If you are familiar with the multiple channel management programs like me it is easy to understand the workflow of the platform however for the inexperienced staff we needed a alot of training to get them used to use the platform with all capabilities. I needed to eaither assist them manually or direct them to the customer care representatives which is not good for a successful product like Innroad.

Overwogen alternatieven: Cloudbeds en HotelRunner

Redenen om voor innRoad te kiezen: Customer service of the RMS Cloud was slow to respond and their number of OTA integrations were lower then Innroad that's why we switched to Innroad. Additionally multi language and multi currency support of Innroad was better which was influencial in our decision to make the switch.

Overgestapt van: RMS Cloud

Redenen om over te stappen op innRoad: Of these alternatives innroad was the best one in terms of customer service and it was one with the highest number of integrations.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-11-2020
Kelly C.
Owner
Horeca, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-12-2016

"inroad software review"

Opmerkingen: Overall the new software is an improvement over the previous, and ever-changing version. Many more user-friendly features have been added that make it more natural for the average computer user (who, like me, may not spend gobs of time sitting at a desk with a computer) to use. I think the biggest issue I have with the new software is that the color scheme makes little sense. This has not been an improvement. The previous version was simpler for the mind to comprehend, in terms of what the colors meant. For instance, when, on the tape chart, a guest checked out, on the old system one could clearly and logically understand that the "grayed out" color meant guest had departed. Now, the colors actually get brighter and more colorful at check-out, and the association with activity, at least for this 59 year-old, is lost. But I will say the customer support is fantastic. InnRoad has always been easy to access and helpful, and that is why after 7 years with our two Inns we have not changed.

Pluspunten: Ease of use, now, with things like being able to "right click", and being able to check out multiple rooms at one time, etc..

Minpunten: I mentioned previously I do not like the color scheme. It makes things more confusing. I think tape chart is now too confusing and too many items included on each "room".
Also, and this is the most important issue I have, is that at least HALF the time I go onto inroad, no matter which browser I am using, I am not permitted to scroll in the tape chart. It is very frustrating. I have called for help and as always inroad personnel have been very helpful, but it keeps happening over and over again.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-12-2016
Tammy W.
Owner
Horeca, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 24-6-2020

"Love this Product!"

Opmerkingen: Innroad has been very responsive to the needs of the user. As a user if the product was not able to perform a particular function i was able to submit it as an possible future upgrade to be reviewed. The last update that was done handled several of the additional functions I wanted to see in the software. My experience has been great and I have had very little issues.

Pluspunten: Innroad was great with the set-up. They worked closely with me to make sure they set the product up correctly right from the beginning. The data transfer went smoothly as well. I like that if I want to make changes to the initial set up it is very user friendly for me to make changes myself. The visual is excellent to see the status of our hotel at a glance.

Minpunten: There is always something more that you want from a software just because every business is unique. I find that Innroad does look for solutions to these problems. The only function the system cannot perform for me at this time is to allow a guest to not only book a room online but to be able to book other rental equipment that has a limited supply. The software assumes that other rental equipment has an unlimited supply.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 24-6-2020
Laura D.
Owner/Manager
Horeca, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 11-1-2021

"I am very happy with my choice"

Opmerkingen: I could not be happier. I am very glad I chose innRoad.

Pluspunten: I chose innRoad because it seemed easy to use with lots of features and they offered customer service via telephone. Every time I have called (only a few times since we started a couple of months ago) I received excellent service with all of my questions answered and issues resolved. This is so different from the last company I used. I have not used the software long enough to make a complete evaluation, but so far, so good. I am looking forward to a great 2021 season with innRoad!

Minpunten: Although the software seemed very easy to use and intuitive, I am still getting used to it. I'm still in the learning phase so things seem complicated but with great customer support, I am moving along quickly. We are closed for the season so it's really slow but a great time to learn.

Overwogen alternatieven: Cloudbeds

Redenen om voor innRoad te kiezen: Customer service was by email or a messaging service on the site. Very cumbersome and not in the moment. When you have a problem, you need help now! Also, they were not able to support the credit card system I wanted to use.

Overgestapt van: Frontdesk Anywhere

Redenen om over te stappen op innRoad: Ultimately it came down to price.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 11-1-2021